Pitanja i odgovori u vezi autobusa

Autor Marko_BL417, 16 07, 2017, 00:17:52 PRIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 2 Gosti pregledava ovu temu.

Marko_BL417

#75
Ništa, tu smo :)

Sretan put i uživaj :)

Marko_BL417

Za razliku od običnog autobusa, osim pločice za prevoz djece, šta to posebno mora imati autobus za prevoz djece pa se radi atest i kontrola da li taj bus zadovoljava tu vrstu prevoza?

The_Dubster

ja ne znam da li je uopšte naše zakonodavstvo klasifikovalo "Autobus/Minibus za prevoz djece" i šta sve mora imati i koje prevoze i kada može obavljati

Manas

Jel ta firma imala stare Ikarbuse i jedan zglobni Ikarus (Madjarski)? Ako jeste zna li neko jesu li u zivotu jos?

Marko_BL417

Ikarusi su od Borca iz Travnika, a ne znam jesu li još u životu, posebno me interesuje harmonika IK-16x, baš sam sinoć htio pitati za njega, ali nisam htio da spamam ovu temu

amfan

Mislim da ne, bila su prošlih godina dva zglobna na prodaju. Naravno, volio bih da se pokaže suprotno.
Paško @ www.autobusi.org

Manas

Iskopao sam ovu sliku na internetu, gdje se vide TAMovi, dva Ikarusa i u pozadini zadnji Ikarbus.


Al Jazeera

Marko_BL417

#82
Mislim da je prije godinu-dve bilo priče da novoproizvedeni turistički busevi moraju imati mala vrata i rampu za invalidska kolica... Jel taj zakon ukinut jer evo vidimo da zadnjih isto godinu-dvije novi busevi izlaze bez tih dodataka?

The hicMe

U zemlji gdje su prije par godina ukinuli zakon da motorna vozila koja obavljaju redovan linijski saobraćaj moraju imati dvoja automatska vrata i vratili ga da su dovoljna jedna automatska vrata, zakon o rampi za invalidska kolica možemo očekivati tek za nekih 10ak godina a da se počne primjenjivati možda najranije 2037. Pa kod nas u krajem decembra 2020. god uveli zakon o folijama na staklima auta koji počinje odmah važiti ali će se početi primjenjivati tek od 1.6.2023. 
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

Marko NS

#84
Ovo za lift za Invalideje vec stupio na snagu u nemackoj da svako vozilo novo koje ce voziti u linijskom prevozu mora da ima lift za invalide, dok ako vozi turizam ne mora.
Ovo je na nasim prostorima jako malo zastupljeno sto je po meni sramota kao da osobe sa invaliditetom nemaju pravo na putovanje, za sad koliko vidim samo se po HR i SRB u gradskom prevozu to popravilo koliko toliko.
Jedino ko na nasim prostorima vozi za Flix ima lift za invalide ili ako su kupili polovnu Setru 431 DT da ima sira zadnja vrata sa rampom ali da je neko kupio namenski novo vozilo za to nisam primetio. Trebala bi nekako drzava da subvencionise deo od tih 30.000 eur koliko kosta taj lift npr kod evobusa. :)

The_Dubster

Citat: Marko NSda je neko kupio namenski novo vozilo za to nisam primetio

Kupio je jedino CTS novih šest vozila (3 VDL - 3 Merc) namjenski sa liftovima za potrebe Flixa, ali kažu insajderske informacije da na šest autobusa u protekle 3 godine nisu šest puta koristili te rampe. Jednostavno nije bilo potrebe pošto se jako jako jako malo putnika u invalidskim kolicama odlučuje za putovanje busom...

Marko_BL417

Jesu li mrežice na sjedištima toliko skupe da se ne isplati kupovina novog autobusa s njima?

I jesu li toliko skupe da se naknadno ugrade u polovan autobus koji je uvezen bez njih, jer stvarno em estetski je ljepše nego da je onako golo, em ima svoju svrhu tokom višesatnog putovanja

The_Dubster

#87
Mislim da je to postalo kao i tv u autobusu - prevaziđeno.

Više štete nego koristi od toga. Slabo ko zna cijeniti to i što je još bitnije - pravilno koristiti. Obično se jako brzo razvale i onda onako vise što daje baš loš dojam o busu i firmi pa ja i razumijem odluke da se to počinje izbacivati...

setra315gt-hd

To ste tice mrezica to uopste nije skupo. Ja sam kupovao u Turskoj mjenjao ih a sto se tice toga ne treba to uopšte stavljati jer niko od putnika ne zna cuvati i paziti. Brzo se potrgaju razvuku jer u njih ubacuju po 2 velike flase vode, jakne svasta nesto

Marko_BL417

#89
Hvala vam na odgovoru, kako ovom, tako i prethodnim. Čitam sve na vrijeme, samo neću da spamujem temu sa "hvala", "zahvaljujem" i sl.

Meni nekako ljepše vidjeti unutrašnjost busa s mrežicama, al kao što kažete protiv balkanskog mentaliteta se ne može.

Evo još jedno pitanje, malo me sramota obzirom da sam završio tehničku školu (saobraćajni smjer) i tehnički faks (isti smjer), no to dijelom ide na čast našem prosvjetnom sistemu koji u plan i program nije uvrstio ovu, za našu struku itekako bitnu tematiku

Naime, na našim potvrdama o ispitivanju tahografa, izmđu ostalih stoje i oznake "w" i "k". Zna li iko koju veličinu označavaju ove oznake i koja je ovo mjerna jedinica [ipm/km]

Te šta označava ovo I ili l izraženo u milimetrima?