Pitanja i odgovori u vezi autobusa

Autor Marko_BL417, 16 07, 2017, 00:17:52 PRIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 5 Gosti pregledava ovu temu.

Manas

Meni licno kao vozacu, troosovinac vise odgovara, stabiliniji je, pogotovo u krivinama, veci prtljazni prostor, sto se tice duzine brzo se navikne samo malo vise paziti na zadnji kraj busa jer vise zabacuje. Sto se tice snijega, mnogo bolji je dvoosovinski. Eto neke osnovne razlike.

The_Dubster

... a što se tiče mjenjača koji je bolji po sniježnim uslovima - automatik ili ručni? :P

obolstrade

Po snijegu je bolji manuelac sto se tice svih vozila od auta kamiona do autobusa

Manas

Interesuje me kakve veze imaju firme koje nose ime Jugoprevoz. U Srbiji ih ima vise, jesu li grupacija, u BiH ima u Gackom. Zanimljivo da svi imaju isti logotip. Negdje sam procitao da nemaju nikakve dodirne tacke u sta ja sumnjam.

The_Dubster

imaš i u Bileći.. al msm da su ova dva nastala iz jednog

Manas

Mislim da su ta dva ista, jer je grad pored grada.

The_Dubster

jel ovo onaj ex-PPZ, ex-FK Zvijezda 09?
https://www.olx.ba/artikal/37404624/prodaje-se-neoplan-stajlajner-519-3/

izgleda da je sad u Mostaru, a prema ostalim artiklima izgleda ima veze sa Aquarelle.

Adis

Svugdje u opisu oglasa pise im Stajlajner 😂😂

Manas


Surinam

Ne znam gdje bih pitao....

Za međunarodni prevoz, imali neko pravilo (šablon) kako se posade gdje šalju? Tipa jel imaju samo vozači koji Njemačku voze, drugi švajcarsku, treći Austriju, itd...

ako neko može od vozača napisati kako se to kod njih radi.

Marko NS

Mislim da sve zavisi od firme do dirme , ali po meni bi bilo logicno posade slati na iste linije i iste polaske posto je to veliki plus kod putnika.  :)

nick

Svaka firma ima svoju politiku po tom pitanju. Kad ista posada drzi duze vremena jednu liniju, vrlo dobro razviju mrezu za šverc na tom podrucju. S druge strane znaju svaku banderu na toj liniji, sto je opet pozitivan sigurnosni aspekt, pogotovo za putnika.
Ko Švicarsku vozi, nesto je drugacije, jer su potrebne posebne potvrde za vozace, tako da vecinom isti vozaci drze Švicu.

Marko NS

Ne treba sve uvek svrstavati u isti kos da svercuju , nece niko da rizikuje da mu zatvore sve sto je ostvario sa firmom zbog duvana ili drugih stvari. :)

nick

#58
Naravno da ne treba, od 10 vozaca, 7 njih nesto muti :)
A nisu ti koji mute, ostvarili i podigli firmu, ne brini ;), ali oni tako vrlo lako mogu da upropaste, sto su drugi stvorili i izgradili...

Manas

nick, volio bi tebe vidjeti u ulozi vozaca, na tim linijama, da li bi se ti oslonio samo na platu. A svima nam je poznato kakve su plate vozaca u BiH.

Opet tu su jednim dijelom krivi i vozaci koji ne cine nista da se to promjeni, bas zbog te robe na kojoj je vecina zarade.