Aktuelno - Info - Bus - Business - Afere

Autor Marko_BL417, 14 06, 2017, 01:54:34 PRIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

Surinam

Nisam mislio ništa loše za Bočac, naprotiv. Odlični su.

Ja idem često za Novi Sad kao i Dani, ali Smiljićem 15do17 iz Banja Luke. I dobro je popunjen uvijek, bar kad ja idem bude 15+ ljudi stalno, a često idem sredinom sedmice kad i nije baš špica. Preko Hrvatske linija. A mogu reći da su nebrojno puta bili puni petkom/suboto ili nedlejom , i to u oba pravca.

Probaću jednom Bočcem, u 15do18.





The_Dubster



m_junuzovic

Možda neće svaki vozač da ga neko izrobljava za 500 maraka, znam primjera.

The_Dubster

BiH je zemlja apsurda.

950 vozača na birou, svi se žale nema vozača. Nelogično jest.
Ali ko će da radi za 500-600 maraka 29 od 30 dana u mjesecu?
Sad će dovesti ove vozače na birou da biraju - ili rad za 500 maraka ili brisanje sa biroa i gubitak zdravstvene zaštite. Opet nelogično i opet se "puca" po običnom narodu.

Brate dajte plate 1500 maraka pa će bit vozača. Generalno, dajte ljudima posla, normalne uslove rada i plate i niko neće nit iseljavat nit odbijat radit jer po narodnoj "bolje ležat džaba nego radit džaba"

mate

Nista ti to nije cudno, nije ni u HR puno bolja situacija - navesti cu dva primjera firmi gdje se traze vozaci - jedan prijevoznik placa je cca.700-800 KM plus terenski dodaci (sto bude oko cca.1300 KM), dok drugi prijevoznik placu daje u iznosu od cca.1200 KM plus terenski... Prvi je veci prijevoznik u HR, drugi je jaki privatnik... U HR je trenutno takva situacija da je najbolje biti slobodan vozac, jer posla ima na pretek pogotovo u periodu od 3.-11.mjeseca, te pojedini vozaci dovoljno dobro budu placeni da rade tih 8 mjeseci, da 4 mjeseca preko zime mogu mirne duse odmarati, ili voziti minimalnim kapacitetom po potrebi...

U zadnje dvije recenice si opisao srz problema - dati ljudima vece zasluzene place i normalne uvjete rada i sve ce biti u redu

Marko NS

Mislim da je bolje stanje ko vozi liniski saobracaj kao npr SRB-EU-SRB nego u turizmu.
Jel ima zarade u Bih ko vozi samo turizam ?

Surinam

Zar zbilja vozači u BiH imaju 500-600km u prosjeku?
To je baš tužno.

m_junuzovic

#98
Jedan moj poznanik je vozio za firmu koja ima liniju za Goricu, on bi po vožnji dobio 50 maraka, što mu nije bilo dovoljno ni za hrane.

Dani

Vako. Znam primjer gdje vozac koji vozi u jakoj i velikoj firmi ima blago receno sranje dnevnicu, dok drugi primjer kaze da jedan vozac, u i ne bas jakoj privatnoj firmi ima troduplo vecu dnevnicu.
Samo cu rec da male firme, privatnici. Mnogo vise postuju  vozace nego velike firme

Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk


The_Dubster

Veliki su se baš umislili i tu su zapravo pokazali koliko su kao ljudi mali.
Uvijek je bilo da su manje firme više cjenile svoje radnike nego velike korporacije :(

A "veliki" koriste svoju poziciju i moć i iskorištavaju ljude. Mislim, nije ni vozačima lako, posebno onim koji imaju porodicu, djecu, kredite... Muka radit, muka ne radit...

Ali ova priča da će se skidati sa biroa oni koji ne budu htjeli raditi i izgubiti zdravstveno osiguranje (koje je i inače samo reda radi tu) je jako jako loša....

Marko_BL417



Surinam

Jel moguće da dva vozača rad liniju Neum - Dortmund, l negdje u Njemačkoj preuzima druga posada?

Sad sam sa stanice, 2 vozača su tu.

Inače spratni bus, solidno popunjen.


Busfahrer

Na kojoj si stanici? Ako si u Njemackoj moguce da treci ulazi negdje u Slo ili Hr pa vozi sam dalje ili jedan vozi iz BiH svojih 9 10 sati pa onda dvokica preuzimaju.
Mada ima tu vise kombinacija, ranije je samo jedan bus isao do Dortmunda a ostali do Frankfurta tako da dvojica mozda i mogu do Frankfurta.
O nekim drugim kombinacijama ne bih :D