Aktuelno - Info - Bus - Business - Afere

Autor Marko_BL417, 14 06, 2017, 01:54:34 PRIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

The_Dubster

pa koliko firmi u BiH ima vozačice koje voze međunarodne linije...

Manas




Manas



Marko_BL417

#441
O drskosti pojedinih vozača mogu i sam posvjedočiti. Na AS Kotor 27.8. vozač Rojal Travelovog Travega dvoosovinca na liniji za Podgoricu doslovno se derao, psovao, vrijeđao i svojim "muškim stavom" natjerao dvije putnice, inače strane državljanke, da iz prvog reda sjedišta pređu negdje nazad. Da ove nisu htjele ustati, mislim da bi sljedeći njegov potez bio da ih ščepa za odjeću i izbaci napolje koliko je bio isfrustriran za nešto što uopšte nema osnova. Prvo, jedan je vozač na liniji, nema ni drugog vozača ni konduktera da mora zauzeti prva dva a kamoli prva četiri sjedala. Drugo, i vozač i kondukter imaju svoje mjesto pored vozača i u mnogim firmama u internom pravilniku stoji da prva četiri mjesta vozači ne smiju zauzimati! Treće ko je on da se tako ophodi prema putnicima? On je sam, nema kolegu, nema razloga da zauzima prva mjesta. Da je meni tako galamio i psovao vidio bi! To sam mu i rekao, on kaže molim, reko i prva četiri mjesta su komercijalna, imaju pravo da sjede gdje hoće, on maše rukom kao "jes u pravu si" reko što ih onda tjerate, on zatvori vrata i ode. Ajoj da sam ja bio umjesto tih nemoćnih stranaca...

Marko_BL417



Manas


Marko_BL417




Marko_BL417

#448
Sad čitam na autobusi.org, u Promet Split stiže ukupno 18 gradskih autobusa (10 zglobnih Citara i 8 solo MAN-ova). Ono što mi bode oči je da su svi autobusi prethodno vozili u Beču, što će reći da su polovni. Mislio sam da sve javne nabavke (nabavke i tenderi u državnim firmama) idu za nova vozila (ili već koja sredstva, u ovom slučaju su vozila) a polovna se ne razmatraju, bila ta država članica EU ili ne

EDIT: na primjeru JKP GRAS sam skonto da vozila iz javne nabavke ne trebaju biti nova, ali Hrvatska je ipak članica EU...

amfan

Firme sa svojim novcem mogu raditi što hoće, kupiti i polovne autobuse ako žele. U ovom slučaju Grad Split, koji je sve financirao, želio je otvoriti nove linije i proširiti postojeće. Za to mu trebaju autobusi. Polovni autobusi su puno jeftiniji i isporučuju se puno ranije.
Paško @ www.autobusi.org