Aktuelno - Info - Bus - Business - Afere

Autor Marko_BL417, 14 06, 2017, 01:54:34 PRIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 2 Gosti pregledava ovu temu.

mate

#420
Znam što je tad bilo, jer sam bio na poslu i zbog toga je Jelinak kasnio na polasku za Njemačku. Kantić Line u to doba već prođe, ali zbog gužve ranije, je oko 10 bio na granici s 2 busa.

Za srijedu ne mogu tvrditi - zato sam napisao ili/ili jer oba prijevoznika dođu u to vrijeme, iako bi veću šansu dao da je to bio Gold u pitanju



Surinam

Ajd pitaću ovdje, mada ne znam koja je baš adekvatna tema...

Koliko časova na mjesečnom nivou vozač busa smijet provesti za volanom?

I kako se rotiraju ovi vozači što za Njemačku, ili negdje dalje rade? Čini mi se da je bilo ona priča da mogu 9h u jednom pravcu po vozaču !?

Manas

56 sati sedmično, stim da to ne smije preci 90 sati za dvije sedmice. 4,5 sata pa pauza 45 minuta, stim da možeš 15min pa 30min, ne smije obratno pa opet 4,5 sata i tjt. Dva puta u sedmici moze 10 sati voznje. Dnevna pauza 9 sati, pa naredna 11 sati. Ne smiju se praviti dvije 9tke zaredom. Jedna sedmice 24h pauza,  naredna 45h.

Marko_BL417

#425
Dva puta u sedmici može 10 sati vožnje stim što između devetog i desetog sata moraš imati pauzu od 45min

Ovi što voze Njemačku i dalje, oni mogu biti najduže 21 sat u autobusu, nakon 21 sat se mijenja posata pa ona nastavlja dalje. Isto i u povratku Po tome se zaključuje da se minimalno 4 posade izmijenjaju na turi dužoj od 21h u odlasku i povratku. Prva posada npr. vozi do Minhena, u Minhenu preuzima posada i vozi npr do Frankfurta ili dolkle već ide linija, onda treća nazad do Minhena i četvrta od Minhena do Bosne ili dokle već. Samo što linije idu svakodnevno pa ovi koji su došli u Minhen sutra preuzimaju autobus na sljedećem polasku, noće tamo gdje ide linija (npr. u Frankfurtu) i ponovo u povratku u Minhenu idu sutradan za Bosnu. Znači jedna posada do Frankfurta i nazad promijeni 4 autobusa

Samo ne znam kolika je minimalna pauza za dvojnu posadu nakon 21h rada. Koliko minmalno moraju imati odmor da bi nastavili sa vožnjom?

Što se tiče sedmičnog odmora, u dvije UZASTOPNE sedmice (kad gledaš prvu i drugu, pa drugu i treću, pa treću i četvrtu itd.) jedna pauza mora biti 45 sati. Znači ne smiješ imati dvije kraće pauze zaredom nego ili dvije 45 ili jednu 45 i jednu skraćeno a nakon te skraćene moraš imati 45h pauzu (ne ti, nego kažem uopšteno ;D)

Manas

Isto kao i jedan kad je, 9 pa 11. Ako je jedna kartica u tahografu, druga se mora ubaciti u roku od sat vremena inace ne vrijedi 21 sat arbajta.

Surinam

Primjera radi linija, Novi Grad-Prijedor-Banja Luka-Gradiška-Novi Sad traje cca 7,5h, dakle jedan vozač može odvesti tri polaska i tri vraćanja u toku sedmice pa 2 dana odmora, jer mora tako....

Konkretno iz Banja Luke do Frankfurta se može stići za 21h tako da se tu ne mora posada mjenjati. Govorim o busu kojem je BL prva stanica.

Marko_BL417

#428
Ne znam baš da se za 7 i po sati stiže iz Novog Grada u Novi Sad. Dok je Bočac imao kružnu i dok su kretali u 11:30 iz BL u NS se dolazilo oko 19h i to je 7 i po sati. Ja bih ovako proizvoljno rekao da je Novi Grad - Novi Sad koridorom 9h možda čak i malo jače

To za noćenje u Minhenu sam dao primjer za ove iz Srbije (posebno dole s juga i sa Kosova)

A mislim da i ovi koji kreću iz Sarajeva moraju da se mijenjaju na ovaj način, pogotovo zato što neke linije voze i dalje od Frankfurta, dal do Dortmunda, Berlina, Hamburga...

Npr. Ćićkova linija Čapljina - Frankfurt vozi se na način da jedna posada vozi Čapljina - BL a druga BL - Frankfurt a kako se rotiraju pošto sva četvorica (ili trojica) duže jedan te isti bus, ne znam... Ispade da jedan ili dva vozača voze Čapljina - BL a druga dvojica samo BL - Frankfurt... Ali nije tako jer bi vozači koji voze dio BL - Frankfurt bili samo na tom potezu i ne bi dolazili kući u Bugojno, Hercegovinu ili gdje već žive... Zna li neko kako se ovi Ćićkovi rotiraju na toj liniji? Bilo bi mi drago da mi neko objasni, makar na pp. ako ne želi ovdje

Evo ja ću objasniti kako funkcioniše Bočcova linija Gornji Vakuf - Linc

Iz BL krenu za Linc npr. Milomir i Davor. Od njih, jedan uđe u BL, npr. Milomir, a Davor ide iz GV sa jednim članom od prethodne posade (npr Škorićem) a taj od prethodne posade (Škorić) izađe u BL a uđe znači Milomir.

Milomir i Davor dođu u Linc, prenoće, sutradan krenu nazad, dođu u BL u 2-3 noću, tu jedan vozač izađe (mislim u ovom slučaju Davor), ulazi jedan član od iduće posade (ajmo reći Vulin) koji ne vozi nego vozi Milomir dio BL - G. Vakuf - BL a Vulin samo odmara, nije mu dužnost ni da pregleda karte ni ništa ali pomogne on. Milomir znači dođe u GV, opere bus, probudi Vulina, popiju kafu i u 8:15 krene iz GV. Oko 11h dođe u BL, u BL izađe Milomir a uđe drugi član iduće posade (Škorić) i oni (Vulin i Škorić) nastavljaju dalje




MAN464

Pa tu se radi o prekvalifikaciji koja se inace moze za 3-4 mjeseca zavrsiti, to je ubrazan srednja skola i puno ljudi to upisuje da bi mogli voziti taxi jer s tim se dobije uvjerenje da si prof. Vozač, ne radi se o kazegorijama C CE D koje se moraju polagat pred ovlastenim ispitivacem HAK-a koji bas ne vole pare a tu je sad i kamera i mikrofon pa nema bas da nema dokaza :)

Uglavnom sto se tice prekvalifikacije nije bas posebno dobijes samo uvjerenje da si profi vozac i to je to a kategorije moras dalje placat, voziti i polagati


BVB