Aktuelno - Info - Bus - Business - Afere

Autor Marko_BL417, 14 06, 2017, 01:54:34 PRIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

Djordje380

Nisam znao da je izgorio, steta onda, ipak je skoro nov bio. Ja sam se vozio u vecini autobusa, ali Setra jeste najudobnija. Cesto putujem na relaciji Beograd-Bijeljina i obratno, obicno idem sa Semberijom/Transturistom. Semberija salje Mana (dvoosovinca) koji je jako neudoban. Oko 150km ima do Beograda, a ja se osjecam kao da sam se vozio 6h. Transturist u vecini slucajeva salje Starlinera (poslednje generacije) i mogu reci avion na putu, odlican razmak za noge kao i udobnost.

Surinam

Scania je jako slabo zastupljena kod nas.

Man/Neoplaj je zbog cijena privlačna i pristupačna.

Kako su se Mercedesi pokazali, tourismo i travego?

FIPI UNILINES

Citat: Busfahrer  u 09 09, 2021, 20:33:19 POSLIJEPODNE
Koliko tek divljih prevoznika ima na medjunarodnim linijama.
Samo iskreno nisu mi jasni ni ti ljudi koji putuju s njima

Jeftinija cena, spusti cenu karte da bude u rangu sa cenom karte bez PDVa, pa kada prevoznik plati sve svoje troškove, opet bolje prođe onaj nelegalni prevoznik.

Manas

Opet mi nije jasno kako to sve tako olako prolazi. Pocevsi od divljih taksista na lokalnim linijama do medjunarodnih.

Dani

A prolazi moj Hare. Pa pogledaj samo na Brcanskoj prema BN. Uvijek ih ima 2 3 sto stoje, ako capne sta ispred tebe ili mene za BN. Tako isto i u povratku. I prolazi im. Cesto mi se i obrate "imal posla, nema danas nikog".....

Poslano sa mog SM-A515F koristeći Tapatalk


Manas

Tacno. Al to je na gotovo svakom mogucem pravcu.


The_Dubster


setra315gt-hd

I ja koji znam svakog prevoznika iz Banja Luke i sire prvi put čujem za ovog

makljen1123

Negdje sam nasao da je navodno 2015te osnovana firma.Mozda su u tom kraju imali neki kombi djake vozili.

The_Dubster

koliko sam vidio uopšte nisu prijavljeni za nikakv vid prevoza, pa sad...

Slavisa

Negdje sam juče pročitao da ima ,,HAPPY TOURS,, registrovan u Kneževu kao tehnički pregled.

Marko_BL417

Irizar proizvodi prvi autobus sa pogonom na prirodni gas.

Prvo vozilo opremljeno ovom tehnologijom je Irizar i4 class II. Ovo vozilo je svestrano, savršeno za gradove, prigradske rute, školski ili kompanijski prevoz i privatno iznajmljivanje.

Budući da je alternativno gorivo ekološki prihvatljivo, ekonomično i široko dostupno, prirodni gas je kao takav izuzetno važan aspekt energetske tranzicije. Pored dometa koji je nešto veći od 1000km, ekološke prednosti koje pruža ova tehnologija praktično svode zagađenje vazduha na nulu!

Ostatak pročitajte na https://www.balkantransport.net/blog/irizar-i4-prvi-autobus-sa-pogonom-na-lng/


Manas