Aktuelno - Info - Bus - Business - Afere

Autor Marko_BL417, 14 06, 2017, 01:54:34 PRIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 2 Gosti pregledava ovu temu.

The_Dubster

imam jedno aktuelno pitanje :D

Da li je u životu i aktivnom radu barem jedan Gräf & Stift 240M12, kao što je imala Jablanica bus?

The hicMe

Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

Surinam


Marko_BL417


Marko_BL417

Ovako su par puta vozači mislili i za mene, kad se muvam po parkingu i slikam buseve, dolazi novi bus sa stranim tablama, vozač gleda pruža mi pare :D kontam mogao sam fin biznis napraviti od ovoga ;D opet se šalim, odmah da naglasim da se ne bi uzdigli dežurni lajavci...

https://ilustarcija.com/punih-25-godina-je-dolazio-na-posao-i-naplacivao-parking-kada-se-jednog-dana-nije-pojavio-uprava-je-saznala-ovu-jezivu-tajnu-o-njemu/?ltclid=94c4246d-5070-4770-911c-a4bce30fb08b

Manas


Manas


Marko_BL417

To je kriminalno, definitivno najgori vozni park u ovom dijelu BiH. Opet podvlačim nije problem starost nego neodržavanje. Voze i duplo stariji busevi i ništa. Nadam se da će im se oduzeti licenca za prevoz jer ovo što oni rade je haos!


makljen1123

Veleušić  je rekao da je  "Transport" Kneževo imao pet polazaka iz Kneževa i povrataka iz Banjaluke.

Prema njegovim riječima, divlji prevoznici su im godišnje uzimali između 150.000 i 200.000 maraka.

"Ne znam ko bi to mogao izdržati. Mi nismo mogli. Zato su naša auta došla u tako lošu situaciju. Mi smo 2019. godine imali oko 300.000 KM godišnjeg prometa. U 2020. godini, sa dolaskom korone, riječ je bilo o 136.000 KM. A u ovoj godini, za šest mjeseci, svega 42.000 maraka prometa. A nismo otpuštali nijednog radnika. Ja sam i očekivao da će se ovo desiti", naglasio je Veleušić

Ako je tacno i razumljivo je,mada su bili ocaj uvijek po pitanju odrzavanja.

setra315gt-hd

Malo mozda suplja prica. Uvijek su drugi krivi sto se lose posluje i ne odrzavaju vozila. Ja sam u skolu isao prije 10 godina uvijek su autobusi bili katastrofa

Manas

Divlji prevoz inace cvjeta u BiH, na svakom mogućem pravcu. Kad u jednom glavnom gradu imas 10-15 kombija T2 koji voze na relaciji Zeljeznicka Stanica-Rajlovac i Buca potok za jednu marku sta dalje pricati. Isto mi nije jasno da neko moze obavljati medjunarodnu liniju,a da ne ulazi niti u jednu stanicu nego putnike prima po benzinskim pumpama. Inspekcija kao da ne postoji.

Busfahrer

Koliko tek divljih prevoznika ima na medjunarodnim linijama.
Samo iskreno nisu mi jasni ni ti ljudi koji putuju s njima

Djordje380

Primjetio sam u poslednje vrijeme da većina prevoznika prelazi na Setre, a prije toga su posjedovali vozila NeoMan grupacije ili nekog drugog proizvođača. Primjer od skoro, firma Bričić. Njihov vozni park dugi niz godina činili su Neoplani i Manovi. Imali su novog Tourlinera, koji je prodat koliko znam. Najnovija prinova je Setra S 516 HDH i to je trenutno jedini autobus kod njih. Takođe sam pročitao u temi "prinove u firmama" da je Europa bus kupila 4 Setre, a njihov vozni park se zasniva većinom na Scania autobusima. Kakvo je vaše mišljenje o tome?

MAN464

Bričićev novi tourliner je nažalsot izgorio ako se ne varam.

Jednostavno setre su jako izdržljiva i kvalitetna vozila i imaju jako ekonomičnu potrošnju posebno model 516 hd2 koji je jako popularan za linije. Što se Scanie tiče to su mašine extra nema dalje motori idu idu idu, ove Higer Scanie nisu loše ali ni približno kao Irizar, ali što se tiče Scania mehanike tu nema problema čak im ni potrošnja nije velika.

Što se tiče Mana i Neoplana tu je najviše problem kvalitete izrade i potrošnje koja baš nije najbolja....