Neoplan vs. Setra vs. Mercedes vs. MAN vs. ...

Autor Marko_BL417, 10 06, 2017, 03:55:39 PRIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 2 Gosti pregledava ovu temu.

Irizar Century

#165
Mya
A i ovaj XC90 je autobus među autima hehe da je bio XC40 nebi objavio[emoji23]
Armin Vučić


Marko_BL417

Visoki turizam danas u Jajcu, Setra vs. MAN



Sliku poslao vozač

Irizar Century

Mercedes Travego SHD vs Neoplan Cityliner n1218 HDL

Ahmed slikao

Armin Vučić


Elvoo01


Elvoo01



Marko_BL417

Ovdje se vidi da je Setra 41x HD i 41x GT-HD ≈ visine kao Tourismo II RHD





Evo još jedan mix




Marko_BL417

#174
Možemo mi pričati šta hoćemo, ali Setra je po meni najkompletniji autobus. Tu ne ubrajam broj sjedišta, očuvanost i sl. jer to je više do kupca, odnosno prevoznika, kakvu će opremu uzeti, hoće li biti pretrpana ili komotna. Ja nikad nisam tako gledao jer ima Setri koje su pretrpane sjedištima, dok s druge strane ima MAN-ova i Naoplana (meni najgorih marki autobusa, baš zbog toga što slove kao jedni od najboljih proizvođača a nemaju baš nešto da ponude) koji umjesto 50/52 imaju npr. 46 sjedišta i još ako su bolja, milina se voziti u njima

A zašto mislim da je Setra najkompletnija, u poređeju sa drugim markama je to ovako: (u prosjeku, znači ima boljih a ima i gorih)

- Npr. MAN ima tvrda sjedišta, sa oštrim rubovima i kad nasloniš glavu da spavaš smetaće ti taj rub (opet kažem u prosjeku, ima boljih Lion's Coacha, sa boljom opremom i sjedištima, a ima i gorih)

- Neoplan isto, a kod starijeg Tourlinera bih izdvojio i jako neudobno suvozačevo sjedište koje kad ustaješ moraš pričuvati jer će lupiti jako i u krivinama je neprijatno jer ti desna noga visi pa nemaš oslonac. Dosta vozača kaže da ni Cityliner/Starliner nije ništa bolji. Lijepi na oko, a unutra sama plastika i jeftina elektronika koja nerijetko zna biti problem na putu.

- Mercedes mi je isti kao i Setra, pa njih praktično ne razdvajam, ali kad bih birao uzeo bih Setru jer mi se više sviđa

- VDL Futura - jako loša izolacija - potvrđeno na autoputu pri brzini od 100km/h bar ova u kojoj sam se vozio, ona je 2013., sjedio sam u drugom redu, a imao sam osjećaj kao da sam sjedio u motornom prostoru, al doslovno :D Ne sviđa mi se ni izvedba ventilacije jer puše i odozdo ispod sjedišta i odozgo iznad glave pa kad sastavi nije baš prijatno (isto kao i starija bova Futura ali doći ćemo i do nje)

- VDL Berkhof Axial mi je ajmo reći dobar, unutra i u vožnji mi je OK, samo mi se dizajnerski manje sviđa

- VDL Bova Futura - ružna spolja, iznutra za svoje godine reći ću ok, ali moglo je to mnogo bolje, posebno instrument tabla. I da, prilično je tiha kad ubrzava i kad se dodaje gas (sad će moj imenjak pomisliti da sam pogriješio jer sam mu o ovom tipu busa rekao nešto sasvim drugo, ali to je vezano za drugi autobus koji nije baš održavan)

- Volvo Drogmoller - ista priča - ocjena 4/5 (zvuči previsoko ali treba uzeti u obzir materijale od kojh su rađeni tadašnji tehnički dijelovi i da je izuzetno tih i dan danas, nakon toliko godina eksploatacije)

- Volvo Sideral kakve ima Globtour ima nisku šajbu pa putnicima zaklanja pogled na put ispred

- Temsa se estetski proljepšala ali nisam se vozio pa joj ne znam ni vrline ni mane

- U Irizaru Crntury / New Century / PB / i8 se takođe nisam vozio, ali izgledaju mi ok (Century i New Century mi se ne sviđa dizajnom a PB i i8 su mi baš lijepi - volio bih se provozati u njima)

- Higer, King Long, Isuzu, Otokar i ostalo ne vrijedi ni komentarisati naspram Setre, tu Setra nema nikakve šanse :D Šalim se :D

Volio bih još probati Viseona, Beulasa, Iveco/Irisbus (turistički naravno, pričamo o turizmu) i možda još midi Visiga kao kod CTS-a. I ove Mote od Globtoura i neki noviji Volvo (čistokrvni, bez tuđe karoserije)

Tako da na cjelokupan dojam ne utiču samo dizajn i sjedišta. Vidite npr. ovu Bovu Futuru što je izuzetno tiha ali i udobna, a neko kad je spolja vidi rekao bi kršina žešća (to je ova https://imgur.com/ztmJDBS , https://postlmg.cc/dhwDWBsg )

Ali ljudi, ni jedna ova mana koju sam naveo kod ostalih nema kod Setre. Uzmite redom pređite sve ispočetka i vidjećete da ništa od ovoga nema kod Setre. Dobro, mogao bih joj sad tražiti manu, prosto da idem u detalje, ali govorim o stvarima koje se odmah primijete i koje nekad pokvare utisak o vožnji u njima

Evo mana joj je npr. što se (doduše kao u većine današnjih turističkih autobusa) kad se otvara zadnji lijevi poklopac bunkera, otvara se i krevet za odmor vozača jer je smješten pod istim poklopcem. To treba uzeti u obzir kad se pakuju stvari, da se ne otvara taj dio na usputnim stanicama i da ne budi drugog vozača koji se odmara

I eto ako hoćete mana joj je cijena. Ali takva je cijena za vozilo bez mane ;)

Jednog proizvođača nisam pomenuo i to s razlogom. A to je Van Hool. Više puta smo se složili da se radi o vozilu koje dizajnerski, tehnički i komforno veoma dobro kotira na evropskoj bus sceni, prema mnogima mana mu je potrošnja. A čekam da se provozam i u njemu pa da vidim

I još nešto, kad već spomenuh Van Hoola. Ako je ko primijetio, jedino on i Setra imaju dvije ručke na jednom poklopcu od bunkera. Svi ostali imaju jednu (u donjem dijelu ili na sredini) pa vozač mora samo jednom rukom da vuče bunker da ga zatvori i kad povuče, drugom rukom se hvata za gornji rub poklopca i postoji mogućnost priklještenja ako ne pusti na vrijeme (pričamo o onim bunkerima koji se otvaraju/zatvaraju paralelno, ne na preklop), dok Setra od modela 315 HDH ima dvije ručke, jednu u donjem dijelu koju vozač prvo hvata kad zatvara bunker i jednu u gornjem dijelu koju hvata drugom rukom. To nemaju ni svi Van Hool-ovi (naime kod svih se bunkeri otvaraju paralelno, a samo Altano i Astron imaju po dvije ručke na poklopcu), a kod Mercedesa su dvije ručke prisutne samo na Travegu SHD. Ni na O404, ni na O403, ni na O350, ni na Travegu RHD, već samo na Travegu SHD (i ovom novom i prethodnom). Nema ni Temsa, ni MAN stariji, MAN noviji, Neoplan stariji, Neoplan noviji, Berkhof Axial, Futura, a to nije baš malen detalj (pogotovo s praktičnog ugla) da se ne bi uzeo u obzir. Zato sam rekao da je Setra najkompletnija (po meni)

Znam da previše idem u detalje, ali sve malo ozbiljnije recenzije vozila i međusobna poređenja se rade na ovaj način, da se kupcima i potencijalnim klijentima što bolje približi vozilo koje kupuju/iznajmljuju.

Djordje380

Sa aspekta putnika potpisujem. Često se vozim autobusima, najčešće zbog studiranja. Setra jeste najbolja, a vozio sam se u skoro svim modelima autobusa. MAN mi je nagori, pogotovo dvoosovinci. Poslije 2h vožnje osjećam se već "slomljeno", kao da sam proveo u busu preko šest-sedam sati.

Marko_BL417

Citat: The hicMe  u 20 10, 2021, 10:05:48 PRIJEPODNE
Vozio sam se sa i u Maraton i u HD na malo duže relacije(ne znam koliko su imale sjedišta) i razmak je sasvim ok bio.

Vozio si se u novim Temsama znači? Kakva je udobnost, izolacija i generalno kako si zadovoljan?

The hicMe

#177
Generalni utisak je da su se bas popravili u odnosu na prošle modele. Kad se uzme u obzir cijena i sve ono sto se dobije za te pare, Temsa dobija gotovo pa odličnu ocjenu. Ako bih je uporedio sa Temsom Safari HD sa kojom sam istu relaciju putovao, vidi se drastični napredak kod novijih Temsi, dok su Setre, Mercedesi, Neoplani i Manovi davno postavili neki nivo gdje već godinama znas šta da ocekujes.
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!