Centrotrans, Sarajevo - Razno/Diskusije

Autor The_Dubster, 18 10, 2015, 23:42:30 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 11 Gosti pregledava ovu temu.

Dani

Za flix 100%

Poslano sa mog SM-A310F koristeći Tapatalk


Cehajic

Logično je da će u budućnostu dolaziti VDL jer je Sejari sad uvoznik VDL-a, a nije vise uvoznik MANa za BiH. Tako da u buducnosti se mozemo nadati i dvospratnim VDLovima jer su cijenom jeftiniji mnogo od Setre, a i sa Ayatsom su tu negdje.

damir050

VDL je jako izdrzljivo  vozlo , Nebi bili 5 Naj Prodavaniiji  brend u Njemackoj

starliner

Kolega @np_97 VDL je vrhunsko vozilo, kvalitetom sigurno bolje od Manova, doduse estetika mu nije jaca strana.. S druge strane i puno manji potrosac nego sto je to Man.. Man oko 29l, VDL 2l.. Čak ova prva serija EEV manova u Centrotransu troši i do 33-34l.. S druge strane imaju u ponudi vozila dvoosovince 12.90m, sto znači 4 sjedišta više... Realno Man je imao katastrofalnu seriju od prvih EEV autobusa 2009 godine, pa do 2014.. Ne znam da li se nesto nakon toga popravilo.. U centri su krepavali motori na njima nakon 50.000, 100.000km..

np_97

Ma nije to bas tako kako ti kazes sve zavisi kako se vozilo odrzava, svi koji se malo bolje razumiju u motor MAN-ova svejedno ili kamiona ili autobusa znaju da su MAN-ovi motori pravi radnici oni bez problema mogu gazit milione samo ako se odrzavaju kako treba. Meni licno ti VDL nisu nikako za autobusa, ali eto ovi sto ce u CTS doci su neki malo duzi dvoosovinci ali ce imati po 49 sjedišta.

The_Dubster

imat će po 49 zbog potreba FlixBusa, jer će isključivo za to biti namjenjeni, mada po konfiguraciji mogu ići i puno više.
Također, vozila će biti pioniri u BiH po mnogo stvari, ali o tome više za koji dan ;)

starliner

Citat: np_97  u 04 08, 2017, 12:30:20 POSLIJEPODNE
Ma nije to bas tako kako ti kazes sve zavisi kako se vozilo odrzava, svi koji se malo bolje razumiju u motor MAN-ova svejedno ili kamiona ili autobusa znaju da su MAN-ovi motori pravi radnici oni bez problema mogu gazit milione samo ako se odrzavaju kako treba. Meni licno ti VDL nisu nikako za autobusa, ali eto ovi sto ce u CTS doci su neki malo duzi dvoosovinci ali ce imati po 49 sjedišta.
Svi koju poznaju MAN-a poznato je da su Manovi kvarljiva auta.. Otac mi ga zaduzio '81, imam porodične iskustva od te godine pa do danas.. Znam u dušu svaki motor Mana od 92 pa nadalje.. Javna tajna je da su motori crkavali na 100.000 da su iz MAN-a slali motore na paletama 2011 godine u centrotrans i rekli da se o tome šuti.. Skoro svaka firma koja je imala MAN proizveden od 2009 do 2014 imala je mnosto problema.. Ako zelis javi se u PM pa cu ti objasniti sve..

np_97

Nema potrebe da mi ista objasnjavas, otac vozi u CTS-u vec 20 i kusur godina i znam sta se desava kod njih jer i on sam vozi te Man autobuse odkako su poceli dolaziti u CTS + imam i ja iskustva i to dobrog sto se tice kamiona i autobusa i uglavnom su to skoro pa isti motori pogotovo ovi novi od 440ks, malo vise sto se tice kamiona jer sam vozac jednog takvog i vjerujem samo u MAN-a, ponovljam uz REDOVNO i KVALITETNO odrzavanje milion za njihove motore je zezancija, a i logicno je da se moze potrefit neki los koji ce se kvariti na svakih 50000km.

damir050

Ovo  sto se  tice Slanja Motora   na Paletama to  se tako i radi , Sto se  izdrzljivosti  tice MAN uz Mercedes Motore su  Najizdrzljiviji Motori 2.000.000 je  za  njih nista Predjenih Kilometara ,Naravno uz Adekvatno odrzavanje

Marko NS

Nije VDL toliko los ali sam video njih nekoliko starih novih modela koji izgledaju bas izkoristeno izgledaju .

Manas


Adin_Sally

Čovjek se može izbaciti iz autobusa, ali autobus iz čovjeka nikad

Adin_Zne

A.O Photography

FNX

jeli cts izasao iz eurolines grupacije, vidim na oovim novim busevima, sa obje strane centrotrans, nema vise eurolines nigdje da pise ?

mate

Danas je jedna od Futura otisla put Dortmunda, slike nema zbog losih vremenskih uvjeta, koji su danas vladali u Posavini