Centrotrans kroz istoriju

Autor The_Dubster, 18 10, 2015, 23:21:36 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 3 Gosti pregledava ovu temu.

Manas

Ovakva Dubrava jos vozi po Rogatici, vidjao sam je prosle godine. Moguce na slici da je Aroma, ako je tad postojala ta firma.

Bzzz1

Jedan od 30 Van Hoolova nabavljenih iz Holandije 1996.

Foto Thierry Hamal

The_Dubster

Jesi siguran da je VH i koji je model u pitanju?

Informacija i slike o ovim VH nema baš puno, osim informacije da su brzo rashodovani.

I vidio sam samo sliku s boka bijeli sa natpisom TEC i  ja sam mislio da su svi takvi bili, ali ovaj mi je čudan skroz.

Manas

Ovaj je pripadao Centrotransu Kakanj, koji tada nije imao veze sa sarajevskim Centrotransom.

Milcho

Ovo je Van Hool 409 ex STIB Brisel. Stariji tip od 120-ki (one bijele ex TEC)



Bzzz1

#20
Ovo je Van Hool 409 ex MIVB/STIB Brisel. Cudan ti je vjerovatno jer su mu izvadili donje farove.

Ja imam sliku slicnih ovima iz klipa:
https://m.youtube.com/watch?feature=emb_logo&v=hzjVyL_K-00


Bzzz1


Milcho

Citat: Bzzz1  u 14 03, 2020, 19:49:18 POSLIJEPODNE
Ovo je Van Hool 409 ex MIVB/STIB Brisel. Cudan ti je vjerovatno jer su mu izvadili donje farove.

Ja imam sliku slicnih ovima iz klipa:
https://m.youtube.com/watch?feature=emb_logo&v=hzjVyL_K-00

Ovi sa klipa su noviji A120 koji su početkom 96 došli u GRAS i nisu potrajali.

The_Dubster

#23
Evo TEC-ovog iz 1997.


izvor: CTS Monografija

Manas

#24
Romanijaprevoz


Preuzeto iz Facebook grupe Autobusi i prevoznici bivše Jugoslavije

Manas


damir050

#26
Ovim putem zelim da Pozdravim Resada ,A on  ce znati  Sa njim sam  sigurno isao 20 Puta  za Sarajevo
Poznata Linija T - 418  Dortmund - Sarajevo  Pozdrav Legendo ( Slaka  Busa iz Roterdama )

Manas


nick

Oval je imao daleko najbolju opremu kad je stigao, bas je se isticao naspram ostalih. Bio je i onaj troosovinac sa alu felgama, ne sjecam se tablica i gbr.
Ovi prvi Lions Top Coach, cini mi se 5 komada, sto je stiglo su bili stvarno pojave u to vrijeme, ali su i bili katastrofalni autobusi u svim segmentima, o sjedistima da govorim. Serije poslije su bile dooostaa bolje.

Manas

Ovaj i dan danas odudara od mnogih mladjih, ima udobna sjedista, 46 il 48 sjedista ima dvoosovinac sa najjacim motorom.. taj troosovinac je 253, dosta unisten i zapusten, mislim da je on il 153 kupljen na sajmu u Beogradu.