GP Zenica - Razno/Diskusije

Autor The_Dubster, 18 10, 2015, 21:57:58 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.


The hicMe

Izvinite sto dupliram post ali od PREKO 150 trenutno ZAPOSLENIH u Zenicatransu SAMO 55 od njih su VOZACI??? Nadam se da ce Biss ili Grand da odreguju i kupe Zenicatrans, ako se umjesaju Almy i PPZ vozacima ce biti samo gore a linije ce biti spojene, poukidane, redukovane... I volio bih da znam buduci da je PPZ prijavljivao ZT da vozi liniju za Zavidovice bez licenice, zasto Zenicatrans sad ne tuzi PPZ jer voze njihove polaske???
https://www.zenicablog.com/zasto-je-placa-vozaca-u-zenicatransu-464-km-i-zasto-se-skoro-niko-nije-javio-za-posao/?fbclid=IwAR2XCHbPRJj5oFJ2qfQ5nXBA-nd8hwM1T52RDDQOzcdGyqDd4OBcpkViu7I
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

The_Dubster

ja bih se samo osvrnuo na ovaj dio


Pa ko je odobrio zadnju nabavku - Citaro L autobusi - ako ne grad i gradonačelnik?
Zašto je odobrena nabavka vozila za koja se znalo da su neodgovarajuća za potrebe linija?
Zašto je odobrena nabavka vozila koja su relativno stara?
Zašto je odobrena nabavka vozila za koja se znalo da se neće moći osigurati rezervni dijelovi?

I sad se gradonačelnik našao da kaže da je vozni park star i da su troškovi održavanja povećani... Ma dajte.... Cirkus...



A ne vjerujem da će Biss i Grand da se petljaju u ovo, jer su ionako batalili gradskog što su imali i ne vjerujem da će se vraćati u taj film. Izuzetno je privlačno što se dobija stanica i sva stajalita na upravu, ali plan investicija bi im mogao biti prevelik zalogaj u ovoj situaciji.
Još jedna stvar koja im ne ide na ruku je što se traži da potencijalni ponuđač dostavi dokaz da je spreman da preuzme vođenje gp u iduće tri godine - Biss ne može trenutno to dokazati jer nema vozila, a da se vozila kupe pa da stoje samo radi dokazivanja bez sigurice da će dobiti posao je pre pre prevelik rizik. S druge strane, jasno je ko je kupio i koliko vozila u zadnjih par mjeseci i na koje kolo voda ide...


Ipak, kako god i ko god da preuzme ovo, teško da će biti gore nego sad.
Građanima je stalo da imaju redovan prevoz i korektne cijene, a mislim da ih ne interesuje ko vozi, sve dok su ova prva dva uslova ispunjenja....

The hicMe

Zna se ko ce da ih kupi(ulica je nedavno nazvana po njemu ili je trebala biti) i zbog cega vlada ZDK nije uplacivala rate za otplatu duga, nije se pojavila na zadnjoj skupstini kad se trebalo pomoci ZT da ponovo udju u reprogram duga... ja bih dodao samo pitanje, ko je postavio tih 80-90 ljudi u upravi(jer vozaca i mehanicara nema preko 60) nego vlada ZDK i zasto NIJEDNO od OBECANJA prilikom zadnje nabavke nije ispunjeno?
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

Dani

I Biss je tu u igri vjerujte, cak se spominje i Centrotrans. Al cemo da vidimo.


Poslano sa mog SM-G900F koristeći Tapatalk


The_Dubster

sto se tiče strukture radnika - isto kao u GRASu. Prevoznička kompanija, a najmanje vozača....


kao što rekoh, nešto ne mislim da će se Biss petljati u ovu priču, jer baš je preveliko investiranje i to instant-investiranje koje bi se moralo uraditi.
Također, ne vjerujem da će se CTS petljati ovdje. Imaju oni dovoljno svojih problema sa svojim PJ, KS, linijama za vani i sl. Bojim se da, iako imaju sredstva i kapacitet, i njima bio prevelik zalogaj na koji ne bi mogli adekvatno odgovorit.

Manas

Centrotrans cilja na Autobusku stanicu jedino, koja opcenito ima velika dugovanja prema Centrotransu.

The_Dubster

al opet, nema stanice bez spremnog vp i dostavljenog plana daljih investicija.

Eh sad koliko to (ne)odgovara CTSu...


Kao što sam rekao AS i stajališta su top opcija ko ubode ovo, jer imat će od reklama samo dosta prihoda....


The_Dubster

zna li se kako su glasali vijećnici jučer?


The_Dubster

pratimo i dalje....

mada realno, cirkus je što su im uzeli licence i šta se sve radilo radilo u poređenju sa GRAS-om smiješnim dugovanjem, al et...

The hicMe

#102
Citat: DreamwalkerNe znam koliko volite istraživati povijest autobusa uvezenih u BiH, i koliko ste istražili, dal je bilo na kojem starom forumu ili ne, ali evo nek bude. Naime, na bespućima interneta slučajno sam naletio na nekoliko podataka o rashodovanim DAF Berkhof 2000NL autobusima koji su bili u Zenici.

Autobusi su proizvedeni u siječnju 1996. godine i prvi vlasnik im je bila firma NZH iz Nizozemske. Serija se sastojala od 10 vozila. U svibnju 1999., vozila kupuje tvrtka Connexxion iz Hilversuma u Nizozemskoj. 2006., serija od 8 autobusa preko nepoznatog Hrvatskog zastupnika dolazi u BiH u Zenicatrans. Jesu li svih 10 vozila završila u BiH pa su dva bila eventualno za dijelove, ne znam.

Podatke ću pisati ovako: reg u BiH - reg u NL - gbr u NZH/Connexxionu.

392-T-238   BD-NV-37   1006 (proizveden u prosincu 1995.)
392-T-239   BD-NV-35   1007
392-T-240   BD-NV-30   1012
392-T-241   BD-PB-49   1015
392-T-242   BD-NV-26   1010
392-T-244   BD-NV-34   1011
392-T-245   BD-NV-29   1008
392-T-246   BD-NV-32   1014 

Što je s tablicom 392-T-243? Jel to postojalo? Ne vidim u vašem VP na forumu, a fali i na netu podatak o toj tablici.
Postoji slika iz 2008. od gbr 1009 gdje je raskupusan sto znaci da ih je doslo sigurno vise od 8, takodje ima i slika jedne Vanhool Linee koja je skroz ocerupana, a svih 10 je bilo u prometu do prije 4 godine, sad mozda 2-3 rade ako i toliko. Navodno su ih sve rashodovali, generalno su bili max iskoristeni i unisteni da ih se nije isplatilo vise popravljati. Ne znam koliko ih je doslo za dijelova, znam da je 2006. nabavljeno ukupno 19 autobusa.
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!