Prevoznici koji više nisu aktivni

Autor The_Dubster, 25 04, 2017, 21:23:20 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 4 Gosti pregledava ovu temu.

mm123

Autobuska stanica u Dubici je kupljena od strane dubickog privatnika i svi autobusi su uklonjeni sa stanice, otislo sve na sjecu i za dijelove. Autobuska stanica je renovirana i cak je kafic napravljen u njoj. Takodje sve linije koje prolaze ulaze na stanicu. Imamo ove za BL sto voze Milinovic i Bocac, ima Trkulja za Prijedor, Bakic i Lasta za BG, Bocac za NS, takodje sada proalze i medjunarodne, VD, Prosic, Kvim za Njemacku, Meda tours za Sloveniju, Bocac i Panorama za Austriju, to sad sve ide na autobusku stanicu KD

The_Dubster


The hicMe

Mislim da je ovo zadnji autobus ove firme, svi ostali su isjeceni osim troax Scania i Translinera koji su prodani.
https://www.olx.ba/artikal/34318647/autobus-setra-2-sprata-za-dijelova-gume-nove/
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

The_Dubster

Kad se sjetim njihove linije Tešanj-Neum čini mi se preko Sarajeva i kako je nekad taj Transliner dobro izgledao...

The hicMe

Kad smo vec kod prijevoznikakoji su prije 10ak god bili jaki, tu je nazalost i Imas iz Zepca. Ovo je medju prvim njihovim autobusima. Danas imaju kcerku firmu Air bus koja ima jednog kombibusa.
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

Marko_BL417

Koji je ovo bus, nešto mi izgleda kao mješavina Mercedesa i Drogmollera??

The hicMe

#51
To je Drogmuller O303, mislim da je ovo jedini ovakav koji je i bio u BiH
https://www.flickr.com/photos/44449623@N07/6210232723
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

m_junuzovic

I šta bi s njima Mehiću? Koliko se ja sjećam imali su sasvim solidne buseve parkirane kod onog restorana njihovog

The hicMe

Ima tu dosta stvari, mogu na PP objasniti koga bas zanima jer nije sve za foruma. Uglavnom firma i dalje postoji ali su pod blokadom, a sve je krenulo nizbrdo nakon sto zbog dugovanja nisu mogli produziti licenice. Imali su bas jake polaske na linijama Zenica-Biljevina i Zenica-Ozimica, drzali su djake iz okolnih sela ali eto, tu se i umijesao jedan drugi prijevoznik sa nizim cijenama kad je firma bila na staklenim nogama i desilo se to sto se desilo. Na prvu "ekskurziju" sam isao sa njihovim Steyrom sto je sad kod Gligica. Danas imaju Iveca ex Dizik koji je na prodaju i ne vozi i Sprintera koji su registrovani na Air bus. Takodje imaju i nekoliko kamiona.
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

amfan

Na ovoj uništenoj Dubravi D2618 slikanoj 1990-ih piše Bosna, a ispod toga može se iščitati Sarajevo. Je li to neki prijevoznik (znam za Bosnu iz Livna, ali taj očito nije), KK Bosna ili nešto treće?

Paško @ www.autobusi.org

Bzzz1


amfan

Paško @ www.autobusi.org

Bzzz1

Da napisem jos nesto o firmi Gras iz Istocnog Sarajeva..Vjerovatno cu nesto zaboraviti u procesu pa cu dopuniti ako se sjetim.

1996. su dobili nekoliko autobusa Fiat (ne znam kojeg karoseriste) kao dio humanitarne pomoci RS-u od strane Italije.Zapravo radilo se o tome da su u to doba poceli dolaziti niskopodni moderniji autobusi Cityclass,pa su legendarne starudije poslali u (bivse) komunisticke zemlje kao sto su BIH,Srbija,Kuba,Eritreja,Albanija,Gruzija itd.Od preko 100 doniranih 1-2 se jos kotrlja po Asmari.U Grasu su se zadrzali kratko,mozda 2-3 godine,zbog nedostatka dijelova i neznanja majstora.Vozili uglavnom za Kasindo i Vojkovice.
Pocetkom 2000-tih su nabavljali svasta,od Magirusa do Mercedesa.U to doba su dobili i 303-ce koje ce dosta dugo raditi.Dobili su i bijelog Magirusa R81,sa crvenim velur sjedistima,koji se ubrzo zapalio i potpuno izgorio na nekoj nedjunarodnoj liniji.Takodjer je dosla crveno-bijela Volvo Arna.Bio je izuzetno trom ali izdrzljiv bus.Na njemu su se praksali mladji vozaci koji su se zalili da voze tenk,a ne bus.Ona je ostala negdje do 2008-9.
Odnekud su se pojavila i 2 Sanosa S415 turisticka,jedan bijeli i jedan azurnoplavi.Bijeli je vozio medjunarodne linije i za Brcko,a plavi uglavnom za Focu,Trebinje i kasnije Trnovo.Znam da je imao nekakve velike televizore unutra koji su uvijek visili nad glavom putnika.Ostali su do samog kraja firme.
Imali su i 2 303-ke,bijelu i bež.Druga je prije vozila za Brcko pa su je prebacili na lokal kad se pocela raspadati.Sjecam se da je pred kraj imala razbijenu sajbu na vise mjesta i nije imala brisac.
Imali su i standardnu staru gardu,crvenog Sanosa S-200 (sjecam ga se kao nrashodovanog) i ostale ex-yu buseve.Najvise se sjecam ex-CTS Sanosa koji je 4-5 godina svaki dan vozio za Kasindo.Vozio ga je uvijek isti vozac koji i danas vozi istu liniju za CTS IS.Unutra je imao sivo-crveni stof i nekakve natpise na poljskom(valjda bio izvozna varijanta).Bio je jos jedan Sanos,isto ex-CTS,sa klupama unutra.Taj je vozio za Mokro i Vucju Luku.Imali su i smedjeg TAM-a,koji se kasnije pojavio,i imao nekakve odvratne ljubicaste motive unutra.Ostao je do samog kraja.Dubrava se ne sjecam.
2011. sam jednom vidio i nekakvog Dafa,valjda je prije toga bio na Romaniji pa ga nisam nikad vidio.
Imali su i hrpu nekakvih Tamovih kombija koji su vozili djecu iz sela u skolu.Zadnji bus im je bio Iveco Thesi kojeg su prodali u Mrkonjic Ekspres.
Garaza im se nalazila tamo gdje je sad zgrada,kod biblioteke.Vide se jos ostaci tehnickog pregleda gdje sad Kondor parkira buseve.Uglavnom garaza im je bila neogradjena i u sklopu hale im se nalazila komercijala,gdje bi se uzimali kuponi.Oko hale su bili nabacani rashodovani busevi.
Nazalost,od gasenja firme gradski tj. seoski prevoz je otisao totalno do vraga jer CTS vise ne vozi nego sto vozi,a vikendom jedan bus istovremeno vozi i za Kasindo,Tilavu, i Vojkovice pa se nikad ne hna kad i hoce li doci.Takodjer CTS je nakon gasenja Grasa odnekud dovukao svoje raspale kombije,koji su bili 10x gori od najgoreg Grasovog busa.Dok je GRAS IS vozio,znalo se da bus radi od 06 do 19 i nedeljom do 16.Paralelno s njima postojao je privatnik sa Pala "Atina",koji je liniju prodao Autohercu prije 8-9 godina.Imam negdje stare iskaznice,kupone itd. pa kad nadjem postavim.

Manas

#58
Odlicne informacije. Samo ne znam da nisi neke buseve i linije pomjeso sa Centrotransom IS, tada Romanijaprevoz jer znam da su oni imali liniju za Brcko (mislim da je imaju i sad) i liniju za Trebinje(ukinuta nedavno), ili su pak ovo linije naslijedili od GRASa.

Jedno pitanje, prije cca 10tak godina kod stare Zeljeznicke stanice Stambolcic(kod Pala) je bio dugo vremena parkiran MAN FRH, prevoznik Lacan. Neko nesta vise zna o toj firmi?

Lzr

U ovu temu bih dodao Aleksa Tours-a. Od kada znam za sebe sam putovao sa njima. Imali su liniju Novi Sad- Gradiška,u 8 i 30 iz NS-a i imali su večernji polazak, mislim u 23h da je bio, iz Novog Sada za Istočno Sarajevo i koliko znam još jednu liniju za Segedin. Oni su ovu liniju za Gradišku držali sa Euro tursom u tom samom početku, zanima me da li neko zna šta se sa njima desilo. Posle je umesto njih u koop uskočio Bočac. Aleksa je ispao iz igre kada je uvedeno da srpski prevoznici ne mogu da kupe putnike iz jednog u drugi grad u BIH i obrnuto, a sve se to poklopilo i sa smrću gazde. Posle su iznajmljivali autobuse drugima, da bi se na kraju ugasili...Od tada sam redovno, svaki put išao sa Bočcem, pa su mi samim tim ta 2 prevoznika omiljena.