GP Banja Luka - Slike

Autor The_Dubster, 18 10, 2015, 21:35:57 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 5 Gosti pregledava ovu temu.

Stefan06

#240



Stefan06

#241
Raletov City M





Marko_BL417

Prinove 4 Citara facelift ex. Hochbahn Hamburg (gbr. 2908, 2910, 2912 i 2932)




















Stefan06


Stefan06

Setre malo odmaraju na AS Banja Luka

Stefan06

#245
Prinova kod Aldema
Ex. Bočac Tours

Ognjen07

Znam da je fotografija losa ali se nadam da moze proci.


Stefan06

Bočac izgleda počeo uvoditi displeje, danas citaro K na 7 sa upaljenim displejom

Slavisa

2.12.2022.


Banja Luka - Stričići

Ognjen07

Aldemov Sprinter i "njuška" Bočcovog Citara:


Ognjen07

Petak, vodovod, 23.12;
Pavlović,
MAN NL 263:
Linija: 13P


Ognjen07

Hajde da ovu godinu započnemo sa jednim "švabom".
MAN NL 313 kompanije AP. Ovaj autobus, iako je po nekim mojim istraživanjima 2003/4 godište, predstavlja "spejs šatl" za 7 godina mlađe kolege, King Longove.


nodevip

#252
Evo i mene da se i ovde prikljucim  :D :D

2 15-ke od Pavlovica Mercedes-Benz O530 Citaro Facelift , sad jedna je upisana u vp Pavlovica jedna nije , dal nova ili nove registracije ne znam stvarno
Ova desna E02 J 017 ima u vp al ova lijeva nema T63 J 240




Nadam se da valjaju slike  ::)

Marko_BL417

#253
Evo danas sam se vozio Hydrom na liniji 17 od Mejdana do Paprikovca. Generalni utisak o ovom busu je jedna jača 3-ka, a zbog ljubaznosti može i 4-ka

Treba uzeti u obzir da je u pitanju trećerazredni proizvođač, i još najniži segment, u kojem ni ostali proizvođači nisu baš okićeni luksuzom. Kao i kod malih auta, Mercedes E klass nije isti kao Mercedes A klass; jest Mercedes, al ono... Stim što je ovaj K bus Fiat 500 među autima. Napravite poređenje npr. Tourismo, Citaro i ova Hidra sa E klasom, A klasom i Fiatom, nadam se da razumijete poređenje.

MAN-ova mehanika čini svoje, ali ni to nije dovoljno za miran rad na leru - po tom pitanju je malo bolji od Karose. Mrvicu je bučniji od prosjeka i lupa preko rupa. Uz Paprikovac smo išli 35-40 km/h ali je bilo 3 putnika+vozač. Ljeti kakva je klima ne znam, ali danas na +2°C je baš bilo toplo. Sjedišta ima 29 za putnike +3 čiji se sjedalni dio preklapa po potrebi. Sećija je na malo višem nivou i tu je problem za više putnike ko sjedi na krajnjem lijevom ili krajnjem desnom sjedištu na sećiji, ostala tri su ok. U prednjem dijelu autobusa se sjedi isuviše nisko (niže i od vozača), onda od drugih vrata do sećije pozicija sjedenja je malo viša, sećija je najviša. Sve ćete vidjeti kroz slike, ali za početak da prikažem kako je sjediti na prvim sjedištima, slikano je u visini moje glave, tj. mog pogleda













Volan i instrument tabla je otprilike ovakva

Marko_BL417

Viva Travel - MAN SU čeka polazak na AS Malta