GP Banja Luka - Razno/Diskusije

Autor The_Dubster, 18 10, 2015, 21:29:08 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 15 Gosti pregledava ovu temu.


2 Trn-Centar-Trn

Da li je jos neko primjetio da više nema Bočcovog starog mercedesa na liniji 12? Nadam se da mi neka informacija za njega na forumu nije promakla...

Slavisa

Mercedes-Benz O405 - Bočac Tours
Evo u ovom postu su zadnje slike Merca, i kao što je Marko rekao registracija mu je važila do 9 mjeseca 2022. godine.

Tako da je polovinom pomenutog mjeseca isključen iz saobraćaja i umjesto njega na tu liniju dolazi Man SÜ 283 reg. E26-J-817

Poslije isključivanja iz saobraćaja jedno kratko vrijeme je proveo u garaži, i poslije toga je kako sam čuo prodan nekom i da će idalje voziti.
Sad da li je to tačna informacija, zanima i mene.

2 Trn-Centar-Trn

Takođe smo, koliko se sjecam, prije par mjeseci rekli da u Bočcu nema više Manova u gradskog izvedbi... Prije neki dan sam vidio jednog na nekih od gradskih linija pa ima li neko neke informacije za te "povratke"?

Stefan06

#469
U vp ima ukupno 4 gradska mana i to dva nl313, jedan nl202 i jedan city M, nl202 je uglavnom na liniji 9b dok ga povremeno mijenjaju nl313 a city je na liniji 7.
Moje misljenje je da cekaju da nl-ovima istekne registracija pa da i oni odu u zasluženu penziju.

SyntaxBL

#470
Građani na nož dočekali ideju novog režima saobraćaja u centru Banjaluke

Citat:
Građanima i svim zainteresovanima danas je predstavljen projekat ideje novog režima saobraćaja za centralni dio grada, te iako su se svi složili da je neophodno riješiti gužve u saobraćaju, ovaj pristup je, prema riječima mještana i stručnjaka preuranjen, a prema nekim čak i katastrofalan.

Naime, na današnjoj stručnoj raspravi predstavljena je ideja uspostavljanja jednosmjernog režima saobraćaja sa tri trake sa biciklističkim stazama od zgrade Vlade RS, kroz Ulicu kralja Petra I Karađorđevića, produžava pored Narodnog pozorišta RS, pa dalje cijelom glavnom ulicom sve do zgrade Ekvatora, zatim Bulevarom cara Dušana, te Kninskom i Vidovdanskom ulicom, Ulicom Prvog krajiškog korpusa, do Ulice Olimpijskih pobjednika, gdje se vraćamo na početnu tačku.

Ovaj projekat, prema riječima Gradske uprave treba da doprinese rasterećenju saobraćajnih gužvi u centru grada, te da unaprijedi biciklistički saobraćaj.

    "Ova ideja treba ozbiljnu prezentaciju, a ovo danas je bilo katastrofalno", kazala je jedna mještanka koja je prostorni planer i pejzažni arhitekt.

Iako je ideja Gradske uprave da se podstakne mobilni urbanizam, dakle više biciklista, zamjerka je postojala u samim biciklističkim trakama.

Tihomir Dakić, predsjednik Centra za životnu sredinu kazao je da je današnje rješenje dobro samo idejno, dok je praksa druga priča.

    "Nije regulisano pitanje raskrsnica za bicikliste. Vi kada napravite saobraćajnu infrastruru za bicikliste ja je moram koristiti čak i kad nije adekvatna", poručio je Dakić.

Drugi su istakli, da iako je ideja jačanja biciklističkog saobraćaja pohvalna, realnost u Banjaluci to ne održava.

    "Grad trenutno ni nema dovoljno biciklista za rađenje biciklističkih traka u ovom smislu" poručio je jedan Banjalučanin.

Jedan od gorućih problema grada, prema riječima mladih učesnika današnje rasprave jeste pitanje javnog prevoza bez čijeg regulisanja nema rješenja ovog problema.

    "Nemamo jedinstven gradski saobraćajni prevoz, linije nisu povezane i prerano prestaju da voze" kazao je mladi Banjalučanin.


Sudeći po današnjoj raspravi, građani su voljni koristiti javni prevoz, a neki ga čak i preferiraju, naročito starosjedioci, ali ne u stanju u kom je trenutno.

Gužve u saobraćaju se mogu rješiti, prema riječima nekih stručnjaka, povećanjem cijene parkinga, s obzirom da je veliki broj automobila koji su parkiraju u jezgru grada.

Većina učesnika današnje rasprave se složilo da ovo ideja lijepo zvuči ali da je teško izvodljiva i dosta preuranjena.

Predsjednici ZEV-ova zgrada koja se nalaze u ovom području sa imali dosta kritika, ističući da oni moraju biti uključeni u rasprave koje se odnose na saobraćaj u ovom dijelu grada.


Predstavnici grada i izrađivači prezentacije su naveli je ovo tek prvi korak.

    "Svjesni smo problema u gradu i upravo zato želimo da čujemo mišljenje građana, pa i da čujemo kritike kako bi došli do najboljeg mogućeg rješenje", kazali su oni.

Prednosti ovog projekta, prema njihovim riječima bi bila povećana pristupačnost centru grada nemotornim vozilima, novih tri kilometra biciklističke staze, socijalno prihvatljivo okruženje i otvaranje novih biciklističkih pravaca, dok su negativni aspekti izmještanje putnika javnog prevoza iz centra i nemogućnost zatvaranja glavne ulice za društvena dešavanja.
Izvor: banjaluka.com

2 Trn-Centar-Trn

Da li je neko od članova foruma iskusio vožnju u AP-ovim Hidrama, i ako jeste da li su utisci pozitivni ili negativni i zašto?

Marko_BL417

Da je jeftinija karta ja bi se provozao maksuz još pozebno radi brdovite trase kojom ide 17-ka pa da vidim kako ide uzbrdo.

Sad kad to spomenu, mislim da je to jedini bus kojim se nisam vozio. Bočcove MAN-ove kraće ne računam jer sam se vozio u 12-ometarskim iz te serije, Solarisima sam se vozio u BG, jedino se nisam vozio A78 ali pikam da je to skoro isti bus kao i A72.  I nisam se vozio Volvo Hess-om

Od ta ti (Hidra, A78 i Hess) najviše me interesuje Hidra

Kombije ne računam, mislim da sam se jednom ili ni jednom kombijem vozio po gradu

2 Trn-Centar-Trn

Kada si već spomenuo tog Volva, sta se desilo sa njim i zasto ne vozi nikako?

nodevip

Citat: Ognjen07  u 24 12, 2022, 15:12:58 POSLIJEPODNE
Da li je neko od članova foruma iskusio vožnju u AP-ovim Hidrama, i ako jeste da li su utisci pozitivni ili negativni i zašto?

Vozio sam se ja na liniji 10 (autobuska stanica(zeljeznicka) do obiliceva).
Iskreno bus je bas mal za potrebe vecih linija udobnost i nije neka kad udjes i sjednes na seciju ako si vislji malo udaras glavom,kad stoji ne radi bas mirno.Grijanje je dobro iskreno, displej jos ne radi.
Ne znam ali meni se ne svidja. oke je ali nista specijalno

2 Trn-Centar-Trn

Znaci kao i svaki drugi autobus u autoprevozu, čast izuzecima...

nodevip

#476
Nazalost je tako.
Juce oko 11 sam vidio AP-ovog Mercedes-Benz Citaro Ü Facelift ne znam tacno na kojoj je liniji bio je upaljen displej pisalo je nesto na njemackom ako se ne varam i broj 02. izgleda da ce i na njemu proradit displej

i jel se vozio iko od clanova u Solarisu (Boccevom ili Pavlovicevom) i utiske kakve ima..


* Zabranjeno citiranje zadnjeg posta!

2 Trn-Centar-Trn

Šta drugo reći za Solarise nego da su odlična i pouzdana vozila. Raspored sjedista savrsen, uspravljen motor, nema pištanja istog, nema škripe vrata...

nodevip

#478
Citat: Ognjen07  u 25 12, 2022, 10:33:05 PRIJEPODNE
Šta drugo reći za Solarise nego da su odlična i pouzdana vozila. Raspored sjedista savrsen, uspravljen motor, nema pištanja istog, nema škripe vrata...

Meni samo nije jasno zasto pavlovic na svoje solarise nije aktivirao displej kupis dobar bus i stavis natpis firme na displej malo mi je to glupo ali ajde ja se nista ne pitam hah

2 Trn-Centar-Trn

Pa ne pale ga jer im to nije obaveza, ili bar ih niko ne provjerava. Lakse je staviti komad kartona na kojem piše broj linije i kuda vozi i jos im taj natpis dođe kao reklama.