GP Banja Luka - Razno/Diskusije

Autor The_Dubster, 18 10, 2015, 21:29:08 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 6 Gosti pregledava ovu temu.

SyntaxBL

Citat: Marko_BL417  u 07 07, 2022, 22:31:06 POSLIJEPODNE
Vozači autobusa slabo koriste traku namijenjenu za njih



Ovo rade iz nekog protesta ili iz neznanja!? Oba ova autobusa dolaze iz pravca Malte, voze krajnjom desnom trakom i onda u centru mijenjaju traku iako će za 100m morati stati na stajalište!?

Marko_BL417

#361
Citat: Ognjen07  u 08 07, 2022, 12:33:28 POSLIJEPODNE
Citat: Marko_BL417  u 07 07, 2022, 17:29:48 POSLIJEPODNE
"Na kojoj je liniji AP-ov Citaro M04-J-813, sa reklamom ali ima zlatnu masku naprijed"
Ako se razumijemo, pričamo o autobusu sa dvije različite reklame, odnosno jedna reklama sa jedne, druga sa druge strane, bar je takav bio donedavno. Na spisku za vozni park je gbr 1311 čini mi se, dok je to koliko znam sada gbr 142. Često , gotovo uvijek vozi 13 i 13a. (Bar ga stalno viđam na tim linijama).
Naravno ovo sve pada u vodu ako pričamo o različitom autobusu, ali izgleda da oba imaju reklamu i zlatnu masku.

Baš taj 142 ex. 1311 sam tražio i našao sam ga danas na 13-ci. Hvala

E sad, što se tiče traka za autobuse stvar je sljedeća

Ono što ja nisam primijetio, a primijetio sam danas, je to da autobusi izlaze van svoje trake jer svaki autobus, tj. svaki broj linije ima svoje stajalište u centru. Ako primijetite (ono što ja juče nisam ali danas sam obratio pažnju), na slici iznad u daljini stoji autobus broj 6 (žuti Citaro) na svom stajalištu. Oba busa koja su na semaforu (Setra na liniji 3a i Citaro na liniji 1) staju na stajališta ispred Citara i da im bude lakše uradili su ovo. Isto je tako uradio vozač na liniji broj 6 jer ne bi mogao proći tom trakom radi autobusa na liniji 13 jer 6-ca staje ispred 13-ke i mora je zaobići.

Međutim, ono što zabrinjava je to da, iako sad postoji traka namijenjena za kretanje gradskih autobusa, mnogi vozači auta i dostavnih vozila je nastavljaju koristiti kao mjesto za kratkotrajno zaustavljanje. Pravno gledano, ne znam kakvu funkciju ima ova traka, ali praktično i zakonski bi se trebala tretirati kao "žuta traka". U Beogradu npr. praktično skoro niko (osim tatinih sinova naravno) ne koristi žutu traku jer zna da su zakonski veoma teške konsekvence po prestupnika. Ali u BL mislim da ove trake nemaju nikakvu zakonsku privilegiju, tako da je to isto kao što je i bilo. Jer da novoiscrtana traka ima uporište u zakonu, vjerovatno danas u 10 minuta ne bi napravio tri ovakve slike






SyntaxBL

#362
Citat: Marko_BL417  u 08 07, 2022, 18:32:13 POSLIJEPODNE
E sad, što se tiče traka za autobuse stvar je sljedeća

Ono što ja nisam primijetio, a primijetio sam danas, je to da autobusi izlaze van svoje trake jer svaki autobus, tj. svaki broj linije ima svoje stajalište u centru. Ako primijetite (ono što ja juče nisam ali danas sam obratio pažnju), na slici iznad u daljini stoji autobus broj 6 (žuti Citaro) na svom stajalištu. Oba busa koja su na semaforu (Setra na liniji 3a i Citaro na liniji 1) staju na stajališta ispred Citara i da im bude lakše uradili su ovo. Isto je tako uradio vozač na liniji broj 6 jer ne bi mogao proći tom trakom radi autobusa na liniji 13 jer 6-ca staje ispred 13-ke i mora je zaobići.

Hvala na pojašnjenju, ja konkretno u ovom slučaju, sada kada imamo žutu traku, ne vidim nikakvu korist od toga da svaka linija ima definisano stajalište. Samo se stvara dodatna konfuzija kod putnika, a i kod drugih učesnika u saobraćaju. To pravilo treba ukinuti jer stajališta nisu nikako označena, neka svaki autobus staje na prvom stajalištu ako je slobodno, u suprotnom neka stane iza.


Što se tiče ovih što koriste žutu traku za zaustavljanje, jedino trajno rješenje je da se postave kamere, a do tada neka rasporede nekoliko saobraćajaca pa neka nadgledaju taj potez i naplaćuju kazne. Ja ću ih u svakom slučaju nastaviti smarati i prijavljivati im svako nepropisno zaustavljanje na ovim trakama, kao što sam do sada radio i za biciklističke trake/staze koje se nalaze u njihovoj nadležnosti.

2 Trn-Centar-Trn

#363
Citat: Marko_BL417  u 07 07, 2022, 17:29:48 POSLIJEPODNE
Baš taj 142 ex. 1311 sam tražio i našao sam ga danas na 13-ci. Hvala

Nema na cemu.

Što se tiče bus traka za to je kod nas dangubno trositi vrijeme. Danas oko 10 navece prolazim kroz centar i jedan tip ide konstantno tom bus trakom, ovaj ovda, ovaj prestize tuda....
A da se razumijemo, to jeste budućnost, odnosno već je to postalo normalno u naprednijim gradovima, a kod nas to rade tek sad u duzini od 200-300 metara slobodne procjene.


Sređivanje citata.
Moderator: Slavisa

2 Trn-Centar-Trn

Da li je Pavlović preuzeo komletnu kompoziciju od Aldema??? Nekidan vidim Aldemov minibus piše Pavlovic na njemu dok za ostale nisam siguran. Ima li jos neko koju informaciju o ovome?

makljen1123

Za sad kako vidim B.Luka -Sutrurlija-Dedici lokva i linija 20 Paprikovac -Incel

Marko_BL417

3b, 13b i 14b i prigrad za Lokvare i dalje vozi Aldemo

Marko_BL417

Citat: SyntaxBL  u 10 07, 2022, 15:07:49 POSLIJEPODNE
Citat: Marko_BL417  u 08 07, 2022, 18:32:13 POSLIJEPODNE
E sad, što se tiče traka za autobuse stvar je sljedeća

Ono što ja nisam primijetio, a primijetio sam danas, je to da autobusi izlaze van svoje trake jer svaki autobus, tj. svaki broj linije ima svoje stajalište u centru. Ako primijetite (ono što ja juče nisam ali danas sam obratio pažnju), na slici iznad u daljini stoji autobus broj 6 (žuti Citaro) na svom stajalištu. Oba busa koja su na semaforu (Setra na liniji 3a i Citaro na liniji 1) staju na stajališta ispred Citara i da im bude lakše uradili su ovo. Isto je tako uradio vozač na liniji broj 6 jer ne bi mogao proći tom trakom radi autobusa na liniji 13 jer 6-ca staje ispred 13-ke i mora je zaobići.

Hvala na pojašnjenju, ja konkretno u ovom slučaju, sada kada imamo žutu traku, ne vidim nikakvu korist od toga da svaka linija ima definisano stajalište. Samo se stvara dodatna konfuzija kod putnika, a i kod drugih učesnika u saobraćaju. To pravilo treba ukinuti jer stajališta nisu nikako označena, neka svaki autobus staje na prvom stajalištu ako je slobodno, u suprotnom neka stane iza.

Što se tiče ovih što koriste žutu traku za zaustavljanje, jedino trajno rješenje je da se postave kamere, a do tada neka rasporede nekoliko saobraćajaca pa neka nadgledaju taj potez i naplaćuju kazne. Ja ću ih u svakom slučaju nastaviti smarati i prijavljivati im svako nepropisno zaustavljanje na ovim trakama, kao što sam do sada radio i za biciklističke trake/staze koje se nalaze u njihovoj nadležnosti.

I ja sam za to da staju jedan iza drugog jer stajališta svakako nisu označena; vjerovatno nisu ni označavali brojeve linija kad su farbali ove narandžaste table jer znaju da će se praviti žuta traka i da će vozači busa slijediti taj princip "jedan iza drugog". I po meni bi tako trebalo ali vjerovatno su putnici navikli da čekaju određenu liniju na određenom stajalištu, pa da ne bi trčali za autobusom i propuštali autobus vjerovatno zato vozači staju gdje su stajali i prije.

Prijavljivao sam i ja kad sam tek počeo voziti bicikl ali sam vremenom oguglao na to + što nema neke vajde, vidiš npr. kod Zoki Komerca koliko auta je parkirano na bici stazi s obe strane. Zatim kontejneri, znakovi i ostala komunalna oprema na sred biciklističke staze - sve me to tjera da taj dio od Zokija do Derviša vozim cestom ŠTO SVAKAKO NE PREPORUČUJEM UKOLIKO NISTE VJEŠT BICIKLISTA !!! 10-ak hiljada km u 3-4 god. je učinilo da znam kako da odreagujem i na neki način čitam ostale učesnike u saobraćaju i to mi daje neku sigurnost da nekad izuzetno, na svoju odgovornost, odstupim od pravila.

Da se vratim na temu, ako mogu pomoći i ove moje tri slike, slobodno ih pošalji nadležnim organima

2 Trn-Centar-Trn

Malo smo silšli sa teme ali nema veze nadam se. Pored toga što se mora provlačiti kroz ljude jer je biciklistička zakrčena mora mora se paziti i na one koji izlaze iz sporednih ulica na trotoar i ne obraćaju pažnju.
Slična je i situacija sa bus trakama u BL.

SyntaxBL

Citat: Marko_BL417  u 13 07, 2022, 22:27:40 POSLIJEPODNE
I ja sam za to da staju jedan iza drugog jer stajališta svakako nisu označena; vjerovatno nisu ni označavali brojeve linija kad su farbali ove narandžaste table jer znaju da će se praviti žuta traka i da će vozači busa slijediti taj princip "jedan iza drugog". I po meni bi tako trebalo ali vjerovatno su putnici navikli da čekaju određenu liniju na određenom stajalištu, pa da ne bi trčali za autobusom i propuštali autobus vjerovatno zato vozači staju gdje su stajali i prije.
Potrudiću se da dobijem više informacija o ovoj problematici iduće sedmice od nadležnih.

off-topic
Citat:
Prijavljivao sam i ja kad sam tek počeo voziti bicikl ali sam vremenom oguglao na to + što nema neke vajde, vidiš npr. kod Zoki Komerca koliko auta je parkirano na bici stazi s obe strane. Zatim kontejneri, znakovi i ostala komunalna oprema na sred biciklističke staze - sve me to tjera da taj dio od Zokija do Derviša vozim cestom ŠTO SVAKAKO NE PREPORUČUJEM UKOLIKO NISTE VJEŠT BICIKLISTA !!! 10-ak hiljada km u 3-4 god. je učinilo da znam kako da odreagujem i na neki način čitam ostale učesnike u saobraćaju i to mi daje neku sigurnost da nekad izuzetno, na svoju odgovornost, odstupim od pravila.
Moram priznati da i ja izbjegavam voziti po biciklističkoj stazi do Zoki Komerca i kada idem u pravcu Derviša uvijek vozim po kolovozu, prostora ima sasvim dovoljno i vrlo lako se može proći kolona automobila, jedino je nezgodno kada naiđe neki kamion ili autobus ali tada se, ukoliko imam mjesta, sklonim u stranu i propustim ta vozila tako da nastavim sa vožnjom na odgovarajućoj distanci iza njih.
Kontrole i kazne ne utiču na vozače koji se parkiraju na tom dijelu, jedino rješenje je postavljanje zaštitnih subića, a za to je potrebno oko 50.000KM da se obezbijede kritične tačke na tim biciklističkim stazama.


on-topic :D
Da li možda neko od forumaša ima neki prijedlog na koji način bi se mogle reorganizovati linije u gradskom prevozu?







SyntaxBL

#372
Danas su me iz GU obavijestili da je odgovor na moj zahtjev za pristup informacijama, koji se tiče informacija o javnom prevozu, na potpisu kod šefa Odsjeka za saobraćaj i da će biti dostavljen u toku ove sedmice. Naravno zakonski rok za dostavljanje informacija je davno istekao, te sam u međuvremenu podnio par žalbi protiv GU - nadležnog odjeljenja. Ne morate lično nositi dopise i zahtjeve u GU, sve možete uraditi i putem elektronske pošte, to značajno olakšava da možete svoja prava ostvarivati sa bilo kog mjesta, bez hodanja, troškova štampanja itd.

Tražite svoja prava kao što ispunjavate svoje obaveze, budite svjesni svojih prava i svojih obaveza.


Karta u Banjaluci skuplja za pola marke: Nove cijene gradskog prevoza, stare muke građana
https://mondo.ba/Info/Drustvo/a1155703/Nove-cijene-gradskog-prevoza-u-Banjaluci.html

SyntaxBL

#373
Za to vrijeme, gradonačelnik ne odustaje od populističkih mjera i gura priču koja neće uticati na kvalitet javnog prevoza.
Stanivuković sa prevoznicima: Nakon poskupljenja u planu olakšice za građane

Marko_BL417

Momak, ovdje nema politike

Ja na ovom forumu nit sam kudio Radojičića nit sam ikad hvalio nit hvalim Stanivukovića. A evo možete zaključiti za koga sam i protiv koga. A opet sam neutralan i nikad (ili vrlo rijetko i diskretno) ne ističem to na forumu.

Nazvati neke mjere populističkim i navlakušom može se tek kad se one ne ispune. I to šta obeća a ne uradi ne treba pripisivati njemu nego je još super ako bilo šta uradi obzirom koliko ga koči skupštinska većina


Dalje, cijene goriva su u padu; ako se ovako nastavi da jedva čekam da vidim hoće li prevoznici aplicirati za novi, jeftiniji cjenovnik i za koliko će biti to pojeftinjenje. Naravno nema od toga ništa..

https://banjaluka-24.com/cijene-padaju-dizel-od-jutros-jeftiniji-na-pumpama-u-srpskoj/