GP Banja Luka - Razno/Diskusije

Autor The_Dubster, 18 10, 2015, 21:29:08 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 7 Gosti pregledava ovu temu.

2 Trn-Centar-Trn

Sintax odgovor na pitanje sam davno dobio ali u svakom slučaju hvala.
Mi se nebi trebali žaliti toliko, ipak su to vozila sa klimom koja vrlo efikasno radi, jesu krš u odnosu na Njemačka vozila ali opet...

SyntaxBL

#391
Ne trebamo se žaliti?
Ja smatram da JP skupo plaćam i za taj novac očekujem kvalitetnu uslugu, koristim linije na kojima saobraća Pavlović (13P i 20) i nisam zadovoljan niti sa režimom vožnje niti sa autobusima.
Javni prevoz je užasan i neprijateljski prema putniku, zašto je to tako? Zato što Grad ima niske kriterijume i nikakav uticaj, sve je podređeno privatniku i tu nastaje problem - privatnik uvijek želi biznis i profit (opravdano). Zato i imamo povlaštene prevoznike za koje neka pravila ne važe.
Nećemo se porediti sa nekim EU zemljama kao što su Mađarska, Ćeška i Poljska, koje imaju stvarno dobro organizovan i funkcionalan JP, ali trebamo se ugledati na njih. Porediti se možemo sa npr. Pančevom i Kragujevacom koji su imali relativno loš javni prevoz. Dovoljno je pogledati šta se sve u Kragujevcu uradilo u posljednjih 5 godina i sada su u postupku izrade projekta za formiranje novog preduzeća u sklopu javno-privatnog partnerstva za JP, po uzoru na Pančevo.

The hicMe

Cekaj da vi vidite Sarajevski RV na linijama koje je preuzeo Centrotrans, bit će te zadovoljni sa svojim JGP. Sve dok privatnici vode glavnu rijec, neće biti pomaka. Zenica je jedini grad koji je dobila neki + sa privatnicima(ima žalbi na PPZ ali Biss radi i vise nego dobar posao) ali i taj + je samo zato sto he Zenicatrans bukvalno u svakom smislu uništen tako da su i konjska kola uveli bio bi neki +.
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

2 Trn-Centar-Trn

"Ne trebamo se žaliti?"
Ne kažem za kompletnu uslugu javnog prevoza već za te priče koliko su king longovi i kobre krševi, nemamo bolje(imamo ali konkretno na linijama gdje oni voze baš i nemamo, 2 i 13). Jasno je svima da ovako ne može. Takođe ne treba upoređivati druge gradove sa našim, treba samo uporediti naš javni prevoz sada i prije nekih 15 godina. Harmonike, puni autobusi, polasci na svakih 15-20 minuta i slično.

Marko_BL417

#394
Joj gdje me nađe Ogi, 2006-7-8 i one štampane brošure redova vožnje... Uh jesam to volio "studirat" kad sam imao tipa 12-13-14 god, koja nostalgija

Ja se sjećam 13-ka išla na 15 minuta od 5:00 do 20:00, radila 4 zgloba, a od 20 do 23h na pola sata

10-ka isto do 20h išla na 15 min (x:05  x:20  x:35  x:50)

Trica isto išla na 15 minuta, mislim da joj je turnus bio isti kao i 10-ci ili ipak  x:10  x:25  x:40  x:55 - to se ne mogu sjetit. Sad ja mislim ide na pola sata

8-ca isto išla na 15 minuta (u prvim redovima vožnje polasci nisu bili zaokruženi na 0 i 5 nego npr. 10:59, 11:12, 11: 28...) ali su to poslije popravili, sad ide na 20


Za kraj da spomenem tri linije koje su tad imale najviše autobusa - 6-ca (8 autobusa - četiri za Lauš i po dva za Saračicu i Bistricu), 14-ka (6 autobusa u vršnim polascima) i 1-ca (isto 6)

Kod šestice je do 20h turnus bio ovakav: x:05  x:10  x:15  x:25  x:30  x:35  x:45  x:50  x:55  - 9 polazaka u satu!!!
Svakih 20 minuta se išlo za Saračicu a svakih sat i 20min se išlo za Bistricu

14-ka je imala ovakav raspored:

5-8h       na svakih 10'
8-12h     na svakih 15'
12-16h   na svakih 10'
16-20h   na svakih 15'
20-23h   na svakih 30'

Keca nikad nisam mogao uhavizati, polasci za Trapiste su bili na 15 minuta  (x:10  x:25  x:40  x:55) a 5' prije ili poslije tog su produžavali za Mađir i Priječane

Slavisa

Markane, 8-cu sada voze dva autobusa i idu na pola i pune sate, svako 30min
Kada jedan autobus krene sa Nove Autobuske stanice drugi u isto vrijeme kreće sa Podgore i tako se samo rotiraju

Što se 6-ice tiče sada preko ljetnog perioda, od Juna do Septembra radi 6 autobusa ( 2 za Lauš, 2 za Saračicu i 2 za Bistricu ) a od Septembra do Juna
Radi 7 autobusa, jer se uključi još jedan šihtaš - ( ispomoć )

Što se reda vožnje na 6-ici tiče za Saračicu se idalje sa Nove Autobuske stanice ide na svako 20min dok se za razliku od prije sada na Bistricu ide svako 40min

2 Trn-Centar-Trn

Takođe pored toga što su se prevoznici razbaškarili i postali ibirljivi,  itd. takođe su putnici počeli tražiti razloge i ići privatnim prevozom previše. Ovo je neko moje mišljenje koje mislim da je ispravno.

2 Trn-Centar-Trn

Da li se linija broj 2 smatra kao međugradska linija?


Stefan06

Citat: Ognjen07  u 02 08, 2022, 11:24:20 PRIJEPODNE
2.8.2022. Trn
Mercedes benz C1 Falcelit, veliki pozdrav vozaču!

Mercedes benz C2 Falcelit, Bočac tours.



Spajanje dva posta u jedan, jer su napisani u roku od 1h.
Moderator: Slavisa


Ogi ne pise se falcelit nego facelift

A i ne postoji Citaro C2 facelift


2 Trn-Centar-Trn

Bio sam u žurbi velikoj, izvinjavam se

2 Trn-Centar-Trn

Okej, u vezi onoga što se desilo juče, samo želim da kažem da je u pitanju bio Autoprevozov Man Lion's city gbr. 144, samim tim je dokazano da vozilo ima potpuno ispravne displeje.

2 Trn-Centar-Trn

Danas sam u cetru oko 8 ujutru vidio AP-ov zlatni Man Lion's city bus gbr 140 na liniji 13. Takav autobus, odnosno gbr 140 konkretno, ne mogu naći na spisku za vozni park. Dakle, prinova ili...

Slavisa

Nije u pitanju prinova, već su samo zamjenili garažni broj
Jer u zadnjih godinu dana su na dosta autobusa zamjenili garažni broj

SyntaxBL

#404
Od narednog mjeseca besplatan javni prevoz za penzionere sa penzijom do 285 KM

Pored ovog, najavljeno je i postavljanje 39 "pametnih" autobuskih stajališta u užem centru grada.
Riječ je o stajalištima koja proizvodi City Gecko / Telemax. Dizajn ovih stajališta, tj. tipovi koje možete vidjeti ovdje, nije pogodan za svaku lokaciju u gradu, a na to im je ukazano u više navrata tako da se nadam da će predstaviti neki novi tip sa određenim izmjenama.

Ja pozdravljam realizaciju ovog projekta ali smatram da postoje mnogo preče stvari da se urade kada je u pitanju unapređenje usluge javnog prevoza u gradu, svima je poznatno da mi imamo veliki problem sa održavanjem i ovih običnih stajališta i prateće infrastrukture koja treba da ide uz njih. Osim toga, ova "pametna" stajališta će zaista biti funkcionalna onda kada Grad obaveže sve prevoznike da se uključe u projekat GPS praćenja autobusa, što im je i ugovorna obaveza. Isto tako info displeji na stajalištima neće biti od neke koristi ukoliko bi dobar dio poslije par mjeseci korišćenja bio neispravan, kao npr. info displej na autobuskom stajalištu u Trapistima:



Što se tiče ovog GPS praćenja vozila, mislim da taj projekat najviše koči Pavlović-turs i firma Satwork jer su oni prije par godina radili na aplikaciji SatBUS.