GP Banja Luka - Razno/Diskusije

Autor The_Dubster, 18 10, 2015, 21:29:08 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 3 Gosti pregledava ovu temu.

Marko_BL417

Još jedan Citaro facelift kod Bočca - žuti sa crnim ispod prozora, mislim da je malo kraći. Registracija počinje na K89

Stefan_Rudic

Potvrda, i ja sam ga vidio prošle sedmice u Vidovdanskoj ulici ali zbog zelenog svjetla na semaforu nisam ga mogao uslikati. Pored njega, Bočac je nabavio još jedan jednobojni tamno plavi Citaro facelift ali klasični (nije kratki) i treći je takav Citaro kod njih.

The_Dubster

#167
Citat: Marko_BL417Stefanu Rudiću od srca sve pohvale za extra slike buseva GP BL.
Apsolutno se slažem. On i Belmin su zadnjih mjeseci bili baš neumorni (da se ostali ne naljute) :D


Citat: Stefan_RudicU Autoprevozu imamo jednu prinovu - neki svijetlo-plavi minibus koji naprijed ima oznaku "k" (malo slovo k), a jedinstven je po tome što je Autoprevozov logo napisan ćirilicom
DW Proski je napisao koji je bus, a ja sam dobio info da su stigla 2 takva busa u AP i sliku koju ću postaviti kasnije u temu Prinove.

DWProski

#168
Citaro K je ex-Postauto.


Manas

Odlicne slike, svaka cast  :D al slozio bi se sa amfan , kad si vec imao slobodu slikanja vrlo lahko si mogao uslikat tu plocicu koja kod MANova stoji kod prednjih vrata, kod MB nisam siguran.

Marko_BL417

Citat: Stefan_Rudic  u 11 03, 2021, 16:28:26 POSLIJEPODNE
Još jedan Pavlovićev Citaro facelift


Pored ovog i pet Citara čije table počinju sa J29, Pavlović je nabavio još dva Citara C1 Facelift, tako da broj tih modela kod Pavlovića iznosi (najmanje) osam 12-metarskih i jedan skraćeni

Marko_BL417

Pardon, 7 ih je ukupno (6 normalnih i 1 kraći)

Fali nam znači još jedan. Evo tablice za vozni park: K93-M-158

Slavisa


Marko_BL417

#174
Da u pravu si, 7 + 1 kraći

Fali nam samo jedan od 12 metara, sa tm tablama koje sam naveo.

Mada dugo nisam vidio J29-A-430, moguće je da on promijenio rege u ovog E02, ili u ovog K93... a možda je za dijelove, kao jedan Lion's City ??? A možda je i na servisu, ko će znati...

Stefan_Rudic

Jedan od tih Citara radi i na prevozu radnika (ne znam tačno čijih), mislim da je baš taj sa regama J29... često ga viđam na Istočnom tranzitu na Mejdanu sa tablom "Prevoz radnika". Da li se nakon što preveze radnike vraća na liniju, ne znam, moguće je da se ne vraća dok ga ne viđaš.

Marko_BL417

Citaro sa tablicama J29-M-430 ne postoji, postoje 429, 431, 432 i 433
Znači 4 sa tablama J29, dva ova druga, jedan kraći, ukupno ih je 7  (tj. 6 normalnih i 1 kraći)

Kao i MAN-ova, i njih je isto 6 normalnih, ali kraćih A66 ima 2

Mislim da im gradski busevi nakon prevoza radnika vraćaju se u garažu, u danu obave samo prevoz radnika i tjt.

DWProski

Budući da su me oni kojima sam poslao na testiranje, kako bi oni sami rekli, iskulirali, puštam u javni domen:


https://vekejsn.github.io/bl-tracker/index.html

Moguće je ručno dopuniti podatke, ali samo sa potvrdama o kojim se autobusima radi uživo. Svaki bus ima svoj identifikator i lako se mogu dopuniti podaci ako pribilježite identifikator busa i registracijsku tablicu istog.



Marko_BL417

#178
Ja sam na to i zaboravio, a nisam još 100% upućen kako se koristi

Postvetiću se malo više tome shodno mom slobodnom vremenu (kojeg ću imati manje)

Autobusi se na linijama mijenjaju na dnevnom nivou (vrlo često se i po danu znaju zamijeniti), znači svaki put se treba izlaziti i praviti izvidicu kiji su busevi na kojim linijama i pratiti promjene da bi se to ažuriralo i da bi bilo vjerodostojno?

DWProski

Ne, čini mi se da je taj identifikator konstantan, bez obzira na kojoj je liniji bus. Samo treba upratiti koje tablice odgovaraju kojem identifikatoru i onda se može znati gdje je raspoređen koji bus.