GP Banja Luka - Razno/Diskusije

Autor The_Dubster, 18 10, 2015, 21:29:08 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 3 Gosti pregledava ovu temu.

Controller

Mislim da su bili na OLX-u neko vrijeme. Ne znam sta je sad sa njima.

Stefan_Rudic

#121
Juče sam uslikao dosta slika buseva, ali nažalost ne mogu da ih postavim u temu sa slikama. Može li neko reći u čemu je problem? Slike postavim na postimages.com, zatim prekopiram direktnu vezu za forume i postavim u polje za odgovor (kao i do sada) ali uvijek mi javi da je došlo do greške i ne objavi mi slike. Postaviću iste na Tapatalk forum dok se ovdje nešto ne riješi. Forum je toliko postao nepouzdan, što je grozno! Ako neko zna da tu ima neka caka koju bih i ja mogao popraviti, neka mi je kaže, ili ako je problem u forumu onda neka ga neko riješi!

The_Dubster

koliko vidim samo ti imaš problem...preskeniraj računar/laptop, provjeri internet preglednik koji koristiš kakve su opcije postavljenje i obriši kolačiće...

Svi ostali koriste isto i mogu postavljati.

amfan

Ima li novih saznanja o MAN-u SG 220? Ako ga nitko nije vidio, valjalo bi obići firme s prijevozom radnika preko vikenda, možda se pronađe. To je raritetni autobus čija bi slika vrijedila.
Paško @ www.autobusi.org

Stefan_Rudic

Amfan, i ja sam za to da se obiđu preduzeća za prevoz radnika, ali ja nisam u mogućnosti da isto uradim iz više razloga. Ako bi neko obilazio, moj savjet bi bio da prvo obiđe Royal company pa ako ga tu ne nađe onda sve ostala preduzeća. Zašto kažem Royal, zato što su oni poznati po krševima kao što je Graf and Stift i poneki Isuzu, a pored toga zglobnjak je idealan za prevoz radnika zbog prostranosti unutra ali nažalost ne i udobnosti.
Pored ovoga, imaš li još neku fotku iz BL ili okoline od Alaina Mugice, osim one sa onim Fiatom i ima li nade da ti Alain pošalje još slika iz BL? Ako ima nekoliko iz Sarajeva i Zenice čudno bi mi bilo da nema još po neku iz BL.

Marko_BL417

Kad su Royalovi busevi na parkingu tamo kod fabrike znaš li? Ja sam baš skoro prošao u dva navrata u različitim djelovima dana, nije ga bilo. Možda uopšte ni nije kod njih, a možda je negdje drugdje parkiran (kao npr. bijeli G&S što je parkiran na Saračici). Valjalo bi ga detaljno poslikati, težim ka tome, ali za početak bi bilo dobro znati kome je došao

Stefan_Rudic

#126
Citat:Kad su Royalovi busevi na parkingu tamo kod fabrike znaš li? Ja sam baš skoro prošao u dva navrata u različitim djelovima dana, nije ga bilo. Možda uopšte ni nije kod njih, a možda je negdje drugdje parkiran (kao npr. bijeli G&S što je parkiran na Saračici). Valjalo bi ga detaljno poslikati, težim ka tome, ali za početak bi bilo dobro znati kome je došao
Pošto ja stanujem u blizini, vidjeću da se jedan dan prošetam do Beme oko poslijepodneva (ali prije 4 sata, jer oko 4 ili kad već ovi odlaze) i vidim ima li ga tamo parkiranog, a pored toga možda budem pratio i buseve koji budu odlazili iz Beme, ne bih li ga pronašao.
Ako neko zna, neka napiše koja sve preduzeća vrše prevoz radnika i gdje su im smještene baze, pa da ih na osnovu toga neko od nas obiđe i proba pronaći taj raritetni bus i, kao što je Marko rekao, detaljno ga poslika. Ja ne znam da je bus tog tipa ikada i bio u BL, čak ni '90-tih kada su najveći dio voznog parka činili MAN-ovi SL 200, SG 240 H i razne Avtomontaže.

The_Dubster

Stefane, stvarno nema potrebe citirati zadnji post...

amfan

Citat: Stefan_Rudicimaš li još neku fotku iz BL ili okoline od Alaina Mugice, osim one sa onim Fiatom i ima li nade da ti Alain pošalje još slika iz BL? Ako ima nekoliko iz Sarajeva i Zenice čudno bi mi bilo da nema još po neku iz BL.
Da imam, objavio bih. Alain je vozio humanitarnu pomoć i bio više po Hrvatskoj, posebno oko Siska. Vjerojatno ima još koju sliku, ali nije ih našao zasad. Ovo što sam dobio od njega čekao sam više od godinu dana, dosta je zaposlen - vozi autobus.
Paško @ www.autobusi.org

The_Dubster

Citat:"Stefan_Rudic"
Prinova u Aldemu, s modelom VW-a će mi neko pomoći.
[img width=800,height=600]https://i.imgur.com/OjwbE45.jpg[/img]
VW T6 City, ali nisam siguran čija je nadogradnja. Možda Kutsenits.

Marko_BL417

Citat: The_Dubster  u 13 11, 2019, 21:22:28 POSLIJEPODNE


Evo Centralovog Citara kod bivšeg vlasnika u Njemačkoj (mjesto Mönchengladbach)



Izvor: Phototrans.eu

Stefan_Rudic

#131
Hvala Marko na informaciji. Na ovoj slici može se vidjeti kako su reklame u zapadnim zemljama uglavnom postavljene samo na sredini busa (u šta sam se uvjerio kada sam prošle godine bio na ekskurziji u Španiji) a ne kao kod nas kada čitav bus oblijepe reklamnom folijom i izgleda kao da se voziš u bunkeru a ne u gradskom busu. Bilo je i nekoliko izuzetaka ali dominirao je način reklamiranja kao na slici Citara dok je bio u Njemačkoj u postu iznad. To je najveći problem kod AP-ovih King Longova jer ionako se iz njih slabo vidi zbog tamnih stakala još kada ga oblijepe onda je pravi bunker, a pogotovo noću kada bukvalno moraš brojati stanice jer kroz prozor se skoro pa uopšte ne vidi kuda bus ide. Samim tim, ako već žele da reklamiraju buseve odnosno da žive od tih reklama bilo bi dobro da ih stavljaju na ovakav način (kao na zapadu) ili samo na čitav limarijski dio i eventualno malo staklenog, kao što je nekad bilo kod nas zastupljeno. Znam da je tako manja zarada na reklamama, ali ne može se uvijek zaraditi velika suma.

Stefan_Rudic

#132
Promjene u sistemu javnog prevoza: Brojne nove linije i pogodnosti za putnike

Citat:Grad Banja Luka objavio je danas javni poziv za prikupljanje prijava za obavljanje javnog gradskog i prigradskog prevoza lica na području grada za narednih sedam godina, u namjeri da se sistem javnog prevoza osavremeni i da ga u budućnosti, umjesto sadašnjih 10 odsto, koristi najmanje 30 odsto Banjalučana.

Predstavljajući poziv, gradonačelnik Igor Radojičić naglasio je da je cilj gradske administracije da se uspostave novi standardi u sistemu javnog prevoza i da se podigne kvalitet usluge za korisnike.

Cilj je da se poveća broj korisnika prevoza jer je interes grada da se stimuliše javni prevoz i biciklistički saobraćaj i da imamo zadovoljstvo korisnika javnog prevoza – kazao je Radojičić.
Prema uslovima javnog poziva, svi autobusi će ubuduće morati da imaju klimatizaciju, a prevoznici će imati rok od tri godine u kojem su dužni da uvedu ovaj standard.

Takođe, prevoznici će za najviše pet godina morati imati prilazne rampe za lica sa invaliditetom, a u okviru razvoja tzv. pametnog grada, u budućnosti će se ići i na uvođenje novih rješenja poput elektronskog praćenja autobusa i ,,pametnih" autobuskih stajališta – naglasio je Radojičić.
Načelnik Odjeljenja za saobraćaj i puteve Slaviša Sandić, ukazao je da gradski sistem prevoza u Banjoj Luci, u punom kapacitetu, podrazumijeva 2.300 polazaka dnevno i oko osam miliona kilometara na godišnjem nivou.

– Trenutno, oko 10 odsto sugrađana koristi javni prevoz, a naš strateški cilj je da to bude 30 odsto. Dakle, cilj je da se smanji korištenje individualnog prevoza i poboljšanjem nivoa usluge javnog prevoza, podstaknu sugrađani da ga više i koriste – rekao je Sandić.

Govoreći o novinama u prevozu, naveo je da izgradnja novih saobraćajnica i mostova, poput tzv. paralele Lauš-Paprikovac iziskuje i uvođenje nove autobuske linije.

U novim ugovorima koji su ponuđeni prevoznicima, imamo planiranu novu liniju broj 7, koja će saobraćati preko paralele, i povezati nekoliko velikih gradskih naselja sa Kliničkim centrom. Inače, uvođenje novih linija prema potrebama građana predviđeno je kroz sporazume ili na osnovu studije o isplativosti linija, koju će Grad da uradi do polovine naredne godine – kazao je Sandić.
Kada je riječ o tarifnom modelu, Sandić ističe da će se svi ulazni faktori na osnovu kojih se formira cijena karte u javnom prevozu, ubuduće analizirati na tromjesečnom nivou.

-Kao jedna od garancija, povećali smo iznos koji su prevoznici dužni da polože Gradu u ovom sedmogodišnjem periodu, tako da, ukoliko nema dogovora sa prevoznicima, Grad može da aktivira garanciju, obezbijedi kao hitnu potrebu prevoz sa nekim drugim prevoznikom i onda provede proceduru izbora novog prevoznika – rekao je Sandić.

On je dodao da će, između ostalog, prevoznici imati obavezu da prodaju set od pet karata i kod vozača, tako da će putnik imati cijenu prevoza od 1,5 umjesto 1,8 KM koliko košta pojedinačna karta.

Šef Odsjeka za saobraćaj Slavko Davidović naveo je da ono što je još značajno za putnika jeste to da više neće biti pet grupa linija, nego tri.

Drugim riječima, to znači niže cijene karte za putnika koji je do sada morao da koristi više linija da bi stigao na svoje odredište. Tako, naprimjer, putnik sa Starčevice da bi došao do Ortopedije morao je da kupi dvije karte ili jedinstvenu mjesečnu kartu, a sada mu je omogućeno da sa jednom mjesečnom kartom, koja je jeftinija od jedinstvene, koristi više linija – pojasnio je Davidović.
Kada je riječ o javnom pozivu, koji je danas otvoren – na njega se mogu prijaviti sva privredna društva, druga pravna lica i preduzetnici registrovani za obavljanje prevozničke djelatnosti – javnog prevoza lica u linijskom gradskom i prigradskom prevozu, uz preuzetu dokumentaciju i obrazac prijave za Javni poziv.

Prijave je potrebno predati zaključno sa 31.avgustom, do 12.00 časova.

Kompletan javni poziv preuzmite ovdje.

Pregovori sa prevoznicima
Gradonačelnik Radojičić najavio da će tokom avgusta biti održan novi krug pregovora sa prevoznicima o trenutnoj cijeni karte u javnom prevozu, s obzirom na to da je cijena goriva i dalje niža u odnosu na onu sa kojom je izvedena trenutna cijena karte.

Izvor: Grad Banja Luka http://www.banjaluka.rs.ba/%d0%bf%d1%80%d0%be%d0%bc%d1%98%d0%b5%d0%bd%d0%b5-%d1%83-%d1%81%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b5%d0%bc%d1%83-%d1%98%d0%b0%d0%b2%d0%bd%d0%be%d0%b3-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%b2%d0%be%d0%b7%d0%b0-%d0%b1%d1%80%d0%be/?sr_pismo=lat

The_Dubster

Let the games begin!

Mada realno, ovo se već zna ko šta dobija i nastavlja voziti :D

Marko_BL417