Oglasi za posao

Autor Transporter089, 19 04, 2017, 22:08:03 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

Manas



Manas

I Kantic trazi 10 vozaca. Ako ovakav deficit bude sa vozacima i dalje, prevoznici ce imati velike muke u narednoj sezoni.

Marko_BL417

#48
Možda glupo pitanje, ali otkud toliki deficit vozača kad je prevoz putnika na izdisaju? Ok, mnogi su otišli put Slovenije, Njemačke i ostalih obećavajućih zemalja, ali i tamo je isto stanje proporcionalno našem. I tamo, kao i ovdje, je prevoz putnika na klimavim nogama, mnogi vozači ili voze kamione, ili ne voze uopšte (ne rade nikako, na birou su), ili rade neki drugi posao koji nema veze sa vožnjom, svi oni jedva čekaju da im se ukaže prilika da sjaše s kamiona i ponovo počnu voziti autobuse, a kao fali vozača

Surinam

Mnogi su prestali uopšte i voziti autobus.

Busfahrer

Sad u septembru ili oktobru sam vidio da neki prevoznici u Njemackoj nude pare ako vozac predje kod njih i zadrzi se min 6 mjeseci.
Meni isto nije jasno jer turizam se sigurno nije 100% vratio u Njemackoj plus gdje su Hrvati, Cesi, Poljaci koji su uglavno vozili azijate
Sto se tice kamiona jedna firma preko poste dijeli letke da trazi vozace???

MustoDoboj

Kod ovih nasih prevoznika na međunarodnim su plate smiješne, zbog toga nazalost i nisam za volanom busa. Kod Kantica je 90% stare ekipe otislo.

Marko_BL417

Prevoz Vuković Prijedor traži (zapošljava) dva vozača sa iskustvom u turizmu

Setraa

Citat: MustoDoboj  u 02 11, 2021, 21:19:10 POSLIJEPODNE
Kod ovih nasih prevoznika na međunarodnim su plate smiješne, zbog toga nazalost i nisam za volanom busa. Kod Kantica je 90% stare ekipe otislo.

Evo bas jedno pitanje vezano za plate vozaca autobusa.Koji je razlog pa  prevoznici nece ili nemogu da plate vozaca dakle da se moze solidno zivjet.Nalazim se u toj situaci da nemogu radit taj posao zbog lose plate.

MAN464

Cijene karata su otisle dolje samo tako, prakticki ti iz Njemačke treba bar 25-30 putnika da pokrijes sve troskove, rezervni djelovi su otisli samo tako gore, gorivo svi znate, različiti nameti na plaće (skoro daš nameta kao plaće), pa konkurencija svakakva pogotovo što voze s kombijima itd itd itd.. Na kraju ti dođe da je najbolje imat 1 - 2 busa ti i vozač radit turizam pomalo s nekim solidnim busevima, nešto školskog prijevoza i to je to. Na Njemačkoj zaradiš oko 4 , 12 mj i nešto ljeti ostatak godine se vozaš prazan i eto ti. Platili bi svi da mogu ali nažalost u velikoj mjeri ne mogu.

Marko NS

Ne zelim nikog da branim ali najveci problem sto su plate niske je prevelika konkurencija i ko ce nize da vozi sto nema neke sloge medju samim prevoznicima. Jos ko vozi svaki dan za inostranstvo ja mu skidam kapu kako to izvodi, najmanji problem je gorivo imaju ostale stvari. Svi se utrkuju ko ce nize da vozi i to po meni nije normalno , kao sto kaze man 464 najbolje moze da se zivi od turizma ali da imas svoju agenciju inace mozes pare da cekas i dali ces ih dobiti. I jedino ko vozi turizam moze da plati pristojno vozaca
.

The hicMe

A možda je i do tebe? Firme se otimaju za vozače, svima škripi pod nogama jedva se krpe da se ture pokriju, dobre dnevnice se plaćaju za lokalne voznje...
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

Manas

Prevelika konkurencija, male cijene, ne mogu dati vece plate vozačima,a stalno se kupuju nove Setre, mercedesi, MANovi. Od cega ih kupe bas me interesuje. Posla ima i na linijskom i pogotovo na vanlinijskom prevozu nego gazde idu jos do onog maksimuma kad ce ostati bez vozaca i kad nece imat kome ponuditi vecu platu.

Surinam

Može li se zaraditi 1500km mjesecno?

The hicMe

Kod Kantica se izadje preko 2000KM, Gradski prevoz u Sarajevu oko 1200-1300 a CTS je još povećao mislim da je kod njih sad 1500-1600, većina privatnih firmi iz Sarajeva koliko znam daje dnevnicu od 60KM do 80KM po BiH. Dobar i cijenjen vozač, onaj koji zna i dobro radi svoj posao je poželjan u svakoj firmi. Naravno da još uvijek ima firmi koje plaćaju po 700-800KM al te firme će kad tad ili povećat plate ili će kljuc u bravu stavit jer neće imati ko da vozi.
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!