BiH - Njemačka

Autor The_Dubster, 10 04, 2017, 22:06:37 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 3 Gosti pregledava ovu temu.

nick

Mislim da je jako bezobrazno sumnjati u kvalitet tih autobusa, na planeti trenutno ne postoji nista bolje i skuplje, svidjelo se to nekome ili ne. Broj sjedista je stvar prevoznika. Niko ne spominje jako bitan aspekt, a to je sigurnost, Setra je po tom pitanju daleko ispred ostalih.

The_Dubster

... ja koliko sam upratio manje-više svi imaju sve iste sisteme?

FIPI UNILINES

Znam da ljudi iz Pejic Toursa nisu zadovoljni sa one dve 431 od Kantica, mali razmak izmedju sedista u njima.

Marko_BL417

Ne znam koji je broj sjedišta u pitanju kod Kantića, ali Bočcova 431 ima 80 sjedišta i uopšte nije tijesna. Ja sam visok skoro 190, jedino kad u mrežicu stavim flašu od pola litre, jedino tad dodirujem sjedište ispred, ali ni to nije preterano tijesno da umanjuje komfor. Inače 80 sjedišta, dole 22 gore od 23 do 80, znači gore ima 58

nick

Citat: The_Dubster  u 10 08, 2018, 15:26:53 POSLIJEPODNE
... ja koliko sam upratio manje-više svi imaju sve iste sisteme?
Imaju one sisteme koji su propisani od strane EU. Setra je recimo prije cca 10 godina uvela prva ABA sistem, sad je vec ABA 3 i ugradjuje se serijski u sva vozila CC i TC plus jos mnogo drugih asistenata. Moraju negdje opravdati cijenu.

nick

Citat: FIPI UNILINES  u 10 08, 2018, 16:21:27 POSLIJEPODNE
Znam da ljudi iz Pejic Toursa nisu zadovoljni sa one dve 431 od Kantica, mali razmak izmedju sedista u njima.
Pa neka izvade dva reda, nisu zavarena 😁

nick

Citat: Marko_BL417  u 10 08, 2018, 16:50:21 POSLIJEPODNE
Ne znam koji je broj sjedišta u pitanju kod Kantića, ali Bočcova 431 ima 80 sjedišta i uopšte nije tijesna. Ja sam visok skoro 190, jedino kad u mrežicu stavim flašu od pola litre, jedino tad dodirujem sjedište ispred, ali ni to nije preterano tijesno da umanjuje komfor. Inače 80 sjedišta, dole 22 gore od 23 do 80, znači gore ima 58
Kod Kantica imaju 83 sjedista i tijesno je, da se ne lazemo 😬

piksi007

Citat: setra315gt-hd  u 10 08, 2018, 14:33:19 POSLIJEPODNE
Kod nas se vise ne gleda komfor i kvalitet vec samo ko ce za manje para voziti. Kod nas agencije gledaju sto jeftinije da prodju pa tako zbog 0.10km jeftinije uzimaju setre ili neoplane starije nego novije setre ili druge buseve koji su dosta kvalitetnije i ne gledas hoces li negdje stati.
Bgm na prvom mjestu mi je komfor..Ako putujem 17-18 sati normalno da ce mi to biti broj 1.

The_Dubster

Pošto vozni red koji je dostupan očigledno ne važi, jer ima 100 novih polazaka i linija, molim vas za ovu informaciju:
Ko vozi sve iz Nirberga za BiH, tačnije srednja Bosna prednost? Uz firmu ako može i cijena bil obi super, dan nije bitan.

nick

Kantic svaki dan; CTS/Flix petak, subota, utorak; Transturist dvaput sedmicno; Halilovic triput sedmicno; povratna karta oko 80€.

setra315gt-hd

Neobas je krenuo sa drugim polaskom dnevno za Frankfurt.
free picture hosting site

Poslato sa WAS-LX1 uz pomoć Tapatoka


Marko_BL417

Hoće da unište Kantićevu liniju preko Banjaluke

Surinam

Bože sačuvaj i sakloni.
S tim da je neobas poprilično skuplji od Kantića, ako nisu u međuvremenu redukovali cijene.

FIPI UNILINES

Gledam koliko se Optima širi na teritoriji BiH, dok u Srbiji i dalje samo Leskovac - Augsburg, jedan polazak nedeljno oni, drugi Tan Tours i to je sve.

Busfahrer

Generalno mislim da je vise putnika za Srbiju vj. zato sto je manje prevoznika. Pretpostavljam da je u Srbiji teze koncesiju dobiti.Bio sam u ponedeljak u Frankfurtu na stanici i skoro svi nasi su prazni iz Frankfurta otisli, doķ je Kantic dosao i produzio dalje za Dortmund sa nekih 10 15 putnika, ali je Lasta produzila za Dortmund sa sigurno 35 40 putnika.
Inace volio bih da imam vremena otici par puta u München na stanicu bas da vidim na sta to lici posebno radnim danima.
Drugi problem je sto sa ovim cijenama, 20 putnika je malo. Da je karta iz Frankfurta 130 ili 150eur povratna pa nije problem vozi 3 putnika