Temsa

Autor The_Dubster, 10 04, 2017, 20:38:14 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 2 Gosti pregledava ovu temu.

The_Dubster

Zavisi prvenstveno od turskog tržišta, da li im treba takav bus tamo...


The hicMe

Kod nas je prosjek za troaxe cca 56-58 sjedista dok naprimjer
Temsa Maraton 12 53+1+1
Temsa Maraton 13 57+1+1
Temsa HD 12 55+1+1
Temsa HD 13 63+1.
Vozio sam se sa i u Maraton i u HD na malo duže relacije(ne znam koliko su imale sjedišta) i razmak je sasvim ok bio. Tako da prema kapacitetu i nema neke potrebe za troaxom, jer ovako imaju maltene isti kapacitet sa uštedama u amortizaciji, putarinama i potrošnji.
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

MustoDoboj

Pojavom produženih dvoosovinaca poput setre 516 hd troosovince sve manje kupuju prevoznici, par mjesta manje a manji troskovi i veci kapacitet za prtljag.

Marko NS

#33
U Turskoj u zadnje vreme se slabo moze videti skroz nov bus sa 3-osovine, ili novi deker.
Prevelika je konkurencija i gleda se sto vise da se smanji trosak, a ne verujem da se mnogo prevozi prtljaga pa da im nesto znaci 3 osovina :)

Marko NS

Nakon Mercedesa eCitara sad se testira Tesma koja je napravljena u saradnji sa Skodom.
Temsa Avenue Electron.

Servistrans_belmynn


Servistrans_belmynn


The_Dubster


The_Dubster

Prestij, stariji i noviji model




Irizar Century

Armin Vučić

Ahmed


Adis

Jedna novija Temsa u Flixbus bojama, francuske tablice, slikano prosle sedmice u Milanu..


Irizar Century

#42
Temse su dosta popularne u Francuskoj
Mislim da su čak i uzeli dio kolača domaćem Irisbusu.
Armin Vučić

The_Dubster

Temsa i Otokar tamo imaju odliče rezultate, posebno u sektoru prevoza đaka.

A za Flixbus je bitno da imaš razmak između sjedišta i propisanu opremu te Euro 6 novo vozilo i možeš voziti, pa zašto ne uzeti Temse koje svakako imaju DAF motor koji je jedan od ekonomičnijih...

Elvoo01