Neoplan Cityliner

Autor The_Dubster, 10 04, 2017, 18:31:56 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 3 Gosti pregledava ovu temu.

The_Dubster


Marko_BL417

Kad se u N116 i ostale iz tog doba počeo prestao ugrađivati MB-ov motor i počeo ugrađivati MAN?

Doki21

Neoplan Cityliner N1217HDC Spirit Limited Edition 2011.bus ima jako dobro opremu pa prema tome evo malo slika još ovog ljepotana  :D






The hicMe

Citat: Irizar Century
Tako da bi trebali biti samo Oceanic,Jumex i Specijal bus
Slovo je spalo samo na Oceanicovog ex Jelinak, velika šteta jer su ti autobusi opremljeni bolje nego većina autobusa koji su mladji od njih i po 10-15 godina.
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

Marko_BL417

Neoplan Cityliner N1116/3 HL - motorni prostor


Doki21

Neoplan N1217HDC ponovno nakon pranja bus je stvarno bomba,sve vrvi od opreme,inače u petak sam se vozio u njemu budući je on vozio školski polzak moje škole i stvarno me je očarao bus ima samo 48 sjedala,sto garantira veliki razmak za noge  ;)


Doki21

A evo mu i nešto manjeg brata N1216HD isto iz 2011.godine nakon pranja  ;)

Marko NS

Jedina zanimljiva slika , moze slobodno reci da je MAN zapostavio Neoplana Citylinera i da je MAN sa novim Lions Coachom sve vise popularan. Jedino gde su nastavili je Skyliner moze se slobodno reci steta sto je Neoplan prodat Man-u i sto se ne razvija novi model Citylinera a jos veca steta sto favorizuje svoj drugi deo vise od ovog.

Marko_BL417

#158
Specijalno za Holeta


The_Dubster

evo prebacio sam ga i u formu playera da je lakše :P

Marko_BL417

Jel može neko napisati razdoblja u kojima su se proizvodile pojedine ggeneracije?

Jel valja ovako:

N116 ---> 1971 - 2001
N1116 ---> 2001 - 2006
N121x ---> 2006 - danas  (ili od 2007 ?)

The_Dubster

2006 su bili demo primjerci.
Serijska proizvodnja 2007 pa do sad evo... i kako je krenulo biće još sigurno 2-3 godine, a onda je vala zaslužio da ide nova generacija :D

Marko_BL417

#162
Hvala

Kad smo već kod toga, ne vjerujem da imaju neko dizajnersko rješenje za Cityliner, Starliner i Skyliner, kao što su imali za Tourliner i Jetliner

Već su sve ispucali na zadnjim serijama pomenutih modela tako da i dan-danas nakon cca 15 godina od debitovanja izgledaju bombastično

Uporedi vizuelno trenutnu i prethodnu generaciju ova tri modela (Starliner, Cityliner i Skyliner), razlika u dizajnu primjetna i te kako, tako da sumnjam da će biti neke razlike između trenutne i nadolazeće generacije ako bude izašla. Biće možda neznatna razlika, kao između 116 i 1116

m_junuzovic

#163
Mislim da im je za narednih desetak godina veća glavobolja kako da buseve koji voze duže staze prilagode da voze na alternativne izvore energije nego izgled ;D

Svakako MAN ima maćehinski odnos prema Neoplanu tako da ja nisam baš optimističan. Ali, s ozbirom da je dizajn N1216 iz 2006. i danas atraktivniji od "savremenih buseva" to samo govori o vizionarstvu i kvaliteti prvobitnog dizajna.

Marko_BL417

Novu stranicu ove teme započnimo slikama jednog od najdužih Citylinerovih izvedbi iz ove serije, a to je N116/3HL. Od njega je duži samo N118/3 koji ima 15 metara i pozor više







Slikano danas u Banjaluci, na vanrednoj vožnji