Neoplan Cityliner

Autor The_Dubster, 10 04, 2017, 18:31:56 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

Marko_BL417

Plavi Oceanicov je kod Jumexa

The_Dubster


Irizar Century

Jelinak je prodao jednog Oceanicu a njima je ostao jedan ali je na ZG tablicama

Tako da bi trebali biti samo Oceanic,Jumex i Specijal bus
Armin Vučić

Doki21

Jedan od Vukovarskih ljepotana :)

Marko_BL417

Super slika Doki, možeš li uslikati plavog N1218, to mi je favorit od ove firme

Evo jedan od prvih troax primjeraka Citilynera, skinuto sa fb grupe AUTOBUSI




Doki21

Hvala Marko,čim uđe u kadar ide slike

Hare


Servistrans_belmynn


Irizar Century

Armin Vučić

Marko_BL417


Servistrans_belmynn


Marko_BL417

Mislim da je 2008. donesena odluka de se kod svih autobusa koji posjeduju krevet, isti počne ugrađivati nazad (kod drugih vrata) zbog bezbjednosti.

U članku o Diorovom 1217 stoji da je krevet naprijed, tj. između prvih vrata i prve osovine, a on je, kako piše, 2009. godište

Kako je ovo moguće??

The hicMe

A kako ne bi bilo moguće? Prvo misliš dakle nisi siguran za 2008., mrsko mi je sad tražit koje godine je to uvedeno. Drugo, kadd se neki zakon donese, ne može se istog momenta nesto zabraniti/ukinuti, on stupa na snagu u toku od 8/15 dana ali mora da postoji "prijelazni rok" koji daje vremena da se taj zakon ispostuje.
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

The_Dubster

slazem se sa Mehićem.

Sve i da jest kako je Marko rekao mora biti prelazni period, jer koliko god se nama činilo da je lahko prebaciti poziciju kreveta ima tu puno dizajniranja, injžinjeringa i ostalih faktora koji utječu na sam dizajn, optimizaciju troškova, proizvodne trake te generalno proizvodni proces. Posebno za vozila naručena neposredno prije donošenja zakona.

Hare