Adis

Autor Adis, 28 03, 2020, 21:14:31 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 2 Gosti pregledava ovu temu.

Adis

Pozdrav dragi prijatelji. Kao sto i nickname kaze zovem se Adis, na prvom Forumu sam bio aktivan pod imenom Kassbohrer i evo nakon nekog vremena opet sam pozelio da se aktiviram i ucestvujem u radu Foruma. Za sebe mogu reci da sam jedan od onih koji su ispunili svoje snove, inace radim kao vozac autobusa u slovenskoj firmi Nomago, nesto vise od godine dana. To je relativno kratak period ali dosta toga se proslo, dozivjelo, vidjelo i naucilo, tako da smatram da cu moci doprinjeti ovoj nasoj zajednici. Dok skontam koji je najbolji nacin za upload bit ce i dosta slika.. 😉


The_Dubster

Dobro došao prika!

Meni je jako drago da si ti jedan od par ljudi koji su rasli s nama i na kraju ispunili svoj cilj, a to je da sjednu za volan nekog od velikih momaka :D

radujemo se informacijama i slikama

Marko NS

Dobrodosao na Forum i sa moje strane, sta vas bolje sluzi novi Man ili Mercedes. Ma da vidim da ste ste sad poceli i Setre da kupujete sto mi se svidja :D

Adis

Dubster hvala ti na dobrodoslici 😊 radujem se razmjeni informacija i slika

Marko hvala i tebi 😉 o Nomagu cemo pricati detaljno u njihovoj temi a evo ovdje da odgovorim da sto se tice linijskog medjugradskog prevoza firma je vise orijentirana na Mercedes konkretno Intouro model.. a sto se tice turistickog i medjunarodnog linijskog saobracaja nedavno je stiglo 12 novih Manova.. ima i novih Tourisma, Setri, Neopkana ali u manjem broju. Ja sam imao priliku voziti oki 30 autobusa, od najstarijih i najlosijih do najnovijih i najboljih.. bit ce slike

Adis

#4
Uz Belminovu pomoc evo moja prva slika na Forumu 😉
inace sta sam jos mislio reci o sebi, imam 27 godina, iz Vel. Kladuse sam, strastveni ljubitelj biciklizma, neozenjen ali radi se i na tome hehe


Surinam

Adise, kako služr novi Man-ovi, ustvari šta im je najveća vrlina, a šta mana?
Koja je potrosnja goriva?

The_Dubster

Pošto se kolega Adis malo pati preko mobitela jer još nema pristup laptopu/PC a ima dosta materijala zamolio me je da u njegovo ime postavim to dok se on ne osposobi.

Tako da ste upoznati i neću pisati izvore, jer izvor je Adis kako slika tako i teksta koji ide uz slike.

Adis

Evo jedna slika i od mene sa radnog mjesta, slikano u petak, relacija Slovenj Gradec - Ljubljana, na Stajerskoj autocesti. Autobus Temsa Safari HD, 2010 godiste, 55 sjedista (produzena) cc 900 000 km na satu, odlican Daf motor.. inace sa njom sam u petak napravio 490 km, sto je za linijski prevoz u Sloveniji poprilicno puno.. tu u Sloveniji su maske obavezne i za vozace i za putnike, inspektori i kontrolori poprilicno znaaju praviti probleme ako maska nije na nosu 😁😁


The_Dubster

Do koliko ojra idu kazne za putnike koji ne nose masku?

ili se samo izbace iz busa bez kazne?

Adis

Punik bez maske ne moze ni uci u autobus, rijetki su slucajevida ase neko "provuce".. e sad, kad putnik udje u bus vozac vise ne moze bas kontrolisati da li jos uvijek ima masku ili ju je skinuo.. jednom sam imao slucaj da je usao drzavni inspektor u bus i jednog putnika nasao bez maske, sjecam se da je spominjao kaznu od 400 eura ali mu je napisao upozorenje, naravno pod uslovom da stavi masku.. i stavio ju je dok inspektror nije izasao iz busa, onda ju je opet dao pod nos.. mislim, cijela ta prica oko maski je jedna velika ludorija i tesko je je tu biti pametan

Adis

Prije par dana, tacnije 4. marta, bilo je tacno tri godine od pocetka mojih soferskih avantura. Zanimanje za autobuse traje sigurno dobrih 15-20 godina, od prvih skolskih ekskurzija, razgovora sa vozacima, sjedenja na suvozackom mjestu, utd. Vozac autobusa sam postao sa 26 godina i jos uvijek sam najmladji vozac u mojoj poslovnoj jedinici, a kad pogledam u proslost i kad malo vratim film unazad, jedino za sto stvarno zalim je to sto nisam i ranije poceo, odmah kad su se ostvarili uslovi za to. Ali eto, valjda svaki covjek ima taj neki zivotni put kojim mora proci, i to tako jednostavno mora biti. Zato od srca preporucujem i zelim svima onima kojima srce kuca za volan - da ne cekaju! Zivot je kratak i brz, godine brzo prolaze, a najljepsi dio zivota je mladost. Ako taj period zivota provedemo radeci nesto sto ne volimo, onda smo stvarno gubitnici. Ali zelio bih takodjer reci (iz svog vlastitog iskustva, a tu sigurno ima i starijih i iskusnijih vozaca od mene) da u poslu vozaca autobusa ima razlicitih trenutaka i iskustava, od onih lijepih do onih manje lijepih. Mnogo puta se jedan vozac autobusa razocara, desi se i da izgubis volju i motivaciju za poslom, naidju teski dani, trenuci, putnici, itd.. Pogodi te kad osjetis nepostovanje, i kao da si nekome sluga jer te on tako smatra. Doslo je vrijeme kad svaka budala koja ima 5 minuta slobodnog vremena moze doci maltretirati i zaje*avati vozaca, a da pritom vozac ako reagira u svoju odbranu automatski ispadne neljubazan, te u puno slucajeva stigne prituzba na adresu firme.. Vozac autobusa se cesto nadje tu negdje izmedju vlastitih mogucnosti i zahtjeva posla, i zahtjeva putnika, prometnika, sefova, policije, inspekcije, drugih ucesnika u saobracaju, itd.. Bude tu i losih, nekad i neispravnih autobusa. Nema vozaca koji se nije mnogo puta u karijeri i smrznuo zimi i skuhao ljeti. Ali sve to shvatis kao sastavni dio posla, koliko god to bilo tesko.. Na kraju opet, financijski faktor je najvazniji. On varira od drzave do drzave, negdje je slabo placeno, negdje solidno, a kad uzmemo u obzir odgovornost koju imamo te radno vrijeme od 10, 12, 14, nekad i 20 sati - cisto sumnjam da je negdje placeno onoliko koliko vozac zasluzuje. Sve to je dovelo do ogromnog manjka vozaca, a to je dovelo do toga da danas nazalost vozac autobusa moze biti bilo ko. Vjerujte da sam se nekad stidio sto sam vozac, gledajuci pojedine kolege kako se ponasaju, kako izgledaju, sta pricaju.. a da ne spominjem koliko su pojedini spremni praviti smicalice drugima, samo da bi sebe uzdigli, samo da bi dobili bolju liniju, turisticku turu ili bolji autobus. I ja sam znao biti tema nesluzbenih razgovora, pa cak i oficijalnih sastanaka. Mladi vozaci zeljni posla, koji se brzo dokazu u firmi uvijek su trn u oku nekim starijim vozacima koji ih gledaju kao konkurenciju. Meni licno to je samo vjetar u ledja. Necu reci da sam najbolji, cak jos uvijek sebe smatram izrazitim pocetnikom, ali znam da ovo radim sa srcem i da se trudim da putnik kojeg vozim ponovo pozeli da putuje sa mnom. I to sve unatoc svim pritiscima i problemima sa kojima se jedan vozac susrece. Ova slika je nastala taj dan kada sam napunio tri godine soferskog staza, slikao sam se sam, jer uglavnom bolje slike budu onda nego kada nekog zamolim da me uslika 😄 drugovi, slijedite svoje srce ❤


The_Dubster

jako fina objava i lijep jubilej.

Samo guraj naprijed!

Adis

Jedna iz rubrike "evo mene moji ljudi" ili "jos sam uvijek onaj stari" 🙋‍♂️😀

cute mixed guys

Elvoo01

Da li te mogu ocekivati u januaru na nekoj liniji kroz Velenje? :)

Adis

Sutra sam u prolazu kroz Velenje nekad prije podne, prazan sam pa bih mogao malo i navratiti na AP, idem za Črnu pa odozgo imam grupu za Ljubljanu.. ako si slobodan mogli bi se vidjeti kratko, ako ne onda ce biti sigurno prilike i u januaru ili nekad kasnije.. 😊