Gradski Prevoz u Beču (A)

Autor Bzzz1, 20 09, 2019, 21:29:30 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 3 Gosti pregledava ovu temu.

Bzzz1

Glavni grad Austrije ima odličan i uređen gradski prevoz koji uglavnom obavlja Wiener Linien zajedno sa kooperantima koji voze linije po predgrađu i okolici.Wiener Linien održava 5 linija metroa (U-Bahn),28 tramvajskih linija i 66 autobuskih linija.Zanimljivo je da je prvi tramvaj na svijetu upravo proradio u Beču,kao inicijativa vlasti AUM kako bi pokazali moć države.
Tramvajski vozni park je šarolik te ima svega.Najviše je ipak klasičnih E1/E2 tramvaja s prikolicom a tu su i ostali noviji tipovi kao što su ULF A i ULF B i Bombardier Flexity koji ulaze u upotrebu postepeno(danas je proradio 305).Za napomenuti je da imaju veliki problem sa vandalizmom u vozilima.
Autobusi su također modernizovani,nema više tradicionalnih LPG plinskih (eto ih u Sarajevo) nego ih mijenjaju Euro6 Citari na dizel.Ukupno imaju oko 500 autobusa i svi imaju videonadzor.
Autobusi:
[/url]

[/url]

[/url]

Bzzz1

Tramvaji:
[/url]

[/url]

[/url]

[/url]

[/url]

[/url]

[/url]

[/url]

[/url]

[/url]

[/url]

[/url]

The_Dubster

https://www.klix.ba/vijesti/dijaspora/bec-investira-2-milijarde-eura-u-obnovu-tramvajske-mreze/191204102

Ključna rečenica: "U našem gradu je više prodanih godišnjih karata javnog prijevoznika nego registrovanih auta", rekao je gradonačelnik Beča Michael Ludwig.

to je to.

Marko NS

To dobrim delom uspevaju kao i u mom gradu.
Ako uzmes obicno mesecnu za grad kosta 55 eura ,a ako uzmes godisnju kartu placas 32 eura (mesecno skidaju sa racuna) i imas dva meseca gratis.
Kao djak do 18 godine imas za 99 eura celu pokrajinu, a kao student za Semestar imas 183 eura za celu pokrajinu sto takodje nije skupo u zavisnosti koliko se vozis.
A zato su digli cene parkinga u gradskim garazama i produzili zone za parking u skoro celom gradu, osim ako stanujes tu a nema garaza za dve godine parking je 150 eura.

Marko_BL417

Pa to i jaste cilj, da se auta maknu iz centra grada radi zagađenja, buke, gužve i ostalog.

Marko NS

Da naravno , zato su podigli toliko parking i kartu u jednom smeru 3,10€ a bila pre par godina jos 1,10€. Ali godisnje karte su stvarno povoljne znam dosta penzionera koji su se radi toga odrekli automobila. Dosta mojih profesora sto u srednjoj sto na fakultetu.

Servistrans_belmynn

#6
Jer nikako ne volim gradski saobracaj od mene samo ova dva:




Marko NS

Jedan novi Solaris iz Beca , ima ih sad nekoliko vec u Austriji  :D
Solaris Urbino 12.
Prevoznik:Postbus,Austrija.

The_Dubster

čudi me da dosad nisu već počeli stizati i električni u Postbus

Marko NS

Izvini tek sam sad video, za sad licno Postbus Testira vise Hibride pogotovu solo i zglob verzije od Mana i testiraju u Gracu jedan Autobus na vodeonik, ali ko zna hoceli ista kupovati od toga.
Sto se tice elektro buseva testirao ih je IVB gradski prevoznik iz Innsbrucka, ali po meni potpuno je suludo i uzeti elektro Autobus za liniju koja ide sa jednog brda u drugo brdo i plus kroz grad. Testirali su i Solarisa i Mercedesa ali na kraju su odustali posto je mogao samo pola smene mogao da izgura. Brdo je bas jako strmo kao da po Palama ili Manjaci vozite elektro bus sto je suludo.Mislim da bolje sanse imaju Hibridi, jedna mala zanimljivost da Mercedes Citaro C2 zglob u dizel varijanti trosi u proseku 65 l na 100 km dok isti taj bus u istim uslovima u dizel/hibrid varijanti trosi 45 l na 100 km,sto je znacajna usteda.  :)

Manas

Zasto je Wiener Linien jedini imao i forsirao autobuse na LPG umjesto na CNG? Ta tradicija je krenula od Grafova LU200 koji su 1978 godiste do Grafova NG273 koji trenutno voze po Sarajevu. Inace LPG je dosta veci potrosac od CNGa, pa me interesuje koje su prednosti bile tog LPGa?

DWProski

CNG autobusi nisu postojali tada (krajem 70-tih), pa je jedina alternativa za ekološki prihvatljiviji pogon bio LPG. Vjerovatno zbog troškova vezanih uz izgradnju novih kapaciteta za punjenje CNG autobusa i trošak školovanja osoblja je bio veći nego što je bila ušteda na CNG-u. Plus što za ove *MAN NG273T4 smo dobili informaciju da su upravo oni razlog zbog čega je WL u potpunosti ukinuo LPG i prešao na dizelske autobuse. Navodno (prema kolegama iz Beča i iz WL) NG273T4 imaju daleko veću potrošnju od G&S NG273M18 i NG243M18, te su sve uštede koje su se mogle ostvariti nestale. Plus što su dizelski autobusi zbog novih, strožijih normi, podjednako dobri, ako ne i bolji, što se tiče emisija.

Manas

Hvala puno na odgovoru. Kolege koje ih voze na komercijali kazu da neočekivano mnogo trose.Znas li mozda razliku u potrošnji jer GRAS na komercijali ima i CNG i LPG?

DWProski

GRAS-ovi neovisno od linije troše otprilike litar plina na kilometar, otprilike mogu 2 - 2,5 smjene. CNG-ovi sa jednim punjenjem mogu 4-5 smjena odraditi.


LPG-ovi su općenito promašaj, definitivno su nabavljeni čisto da bi se nečija firma ugradila u nabavci plina.



Marko NS

Becke Linije su odustale od LPG i CNG vozila iz razloga sto su im jeftinije izlazila novi Dizel Autobusi koji sad vladaju voznim parkom, treba doci isto nekoliko hibrid-dizela i treba doci nekoliko elektro buseva takodje.