Bova/VDL

Autor The_Dubster, 09 04, 2017, 22:58:47 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 4 Gosti pregledava ovu temu.

nick

Ja se nikako ne mogu sprijateljiti sa ovim VDLovima. Ne svidjaju mi se, nisko se sjedi, vozacevo mjesto maltene pored putnika, nekako mi tromi, slabi djeluju.
Bova mi je bila najgori bus, VDL ipak dosta bolji po meni.
Mada opet, da ne valjaju, ne bi se ovako dobro prodavali. Vjerovatno su najrentabilniji za odrzavsnjei najmanji potrosaci na trzistu.

Marko NS

Hvala nisam znao da su je redizajnirali malo .
Nick mnogi prevoznici sad gledaju samo na cenu pa se uzima ono sto ti da najbolju ponudu .
VDL je poznat po niskoj potrosnji jedino sam cuo da su mu delovi skuplji.
Ali mnogi proivodjaci sad nude grejs periode i poneki cak neko vreme dzabe odrzavanje samo da bi uzeli deo trzista.

The_Dubster

Citat: nickJa se nikako ne mogu sprijateljiti sa ovim VDLovima. Ne svidjaju mi se, nisko se sjedi, vozacevo mjesto maltene pored putnika, nekako mi tromi, slabi djeluju.
Bova mi je bila najgori bus, VDL ipak dosta bolji po meni.
Mada opet, da ne valjaju, ne bi se ovako dobro prodavali. Vjerovatno su najrentabilniji za odrzavsnjei najmanji potrosaci na trzistu.

mogu reći da sam se vozio u jedno 5-6 VDL-ova na relativno duže relacije i nije baš vozač u nivou putnika...

To što su tromi i slabi, možda je do izvedbe vozila u kojim si se vozio, jer su motori od 370 KS pa naviše, a možda si se vozio u FHD sa 370 KS koje se obično prodaju po istočnijoj Evropi i predjelima gdje nema brda pa se zato stekao taj dojam...

A da su rentabilni - jesu. U startu je nabavna cijena skuplja od recimo MAN, ali na duže staze je ekonomičniji, posebno na dužim redovnim linijama. Posebno efikasna je nova generacija pogonskog sklopa sa novim DAF motorima, gdje je jačina motora smanjena, ali povećan je obrtni moment i iskoristivost motora, što dovodi do boljeg čuvanja samih komponenti, dužeg intervala servisa i naravno smanjenje potrošnje goriva, a to sve uz i novu generaciju ZF mjenjača...


A da ti pravi kažem - što se tiče dizajna, u odnosu na Futuru Classic je svemirski brod, ali se i ja uskoro nadam III generaciji gdje će ovaj famozni stomak skroz biti izbačen te da će se prednja svjetla promjeniti. Pozadi mi je skroz ok, ali naprijed još ima da se malo to popravi. Barem po mom mišljenju

Marko NS

Mene je poprilicno iznenadila cena novog MAN-a ali onda mi je i bilo jasno sto ga toliko odjednom ima , a sto se Future tice ova nekako dosta bolje izgleda.
Nekoliko vozaca iz srbije sto voze starije bove na ino linijama isto nisu bili nesto zadovoljni ni vozacevim mestom niti putnickim mestima.

Djordje380

Kakvi su po udobnosti,na duza putovanja?

The_Dubster

Pošto u 95% slučajeva ova vozila stižu kod nas polovna, udobnost je relativna stvar, jer je prvi vlasnik birao unutrašnjost tako da...

Ja imam dobro iskustvo jer sam se vozio u modelima koja imaju VDL Class 300 i Class 500 sjedišta, pa je meni bilo ok.

Marko NS

VDL Futura.
Prevoznik:Contiki,Holandija.

Marko NS

#67
Jedna jako lepo ukrasena VDL Futura Troosovinka iz Velike Britanije. Ako bi se uzela statistika kojim busom dolaze Turisti  iz Velike Britanje , glasila bi sanse da cete sresti VDL Futuru bila bi 99 %.  :D   

VDL Futura .
Prevoznik:Leger Holidays,Velika Britanija.

The_Dubster

Slična situacija je i u Irskoj. Strašno mnogo VDL buseva, s naglaskom posebno na dvospratne.

Nažalost na našim prostorima teško dolazi do izražaja od "svete četvorke"

Marko NS

Holandski prevoznik i Holandski bus i malo Austrijske prirode  :D
VDL Futura.
Prevoznik.Contiki,Holandija.

Marko NS

Evo jedna retka 15 metarska VDL Futura, moze se primetiti da je Kupers izuzetno veran proizvodjacima iz Beneluxa, Van Hoolu i VDL-u  :D
VDL Futura.
Prevoznik:Kupers,Holandija.


ja5ko

Zbog ove situacije ovdje nema Markovih slika VDL-a .Pa da malo osvjezimo temu sa jednom domacom.

Marko NS

ja5ko
Odlicna slika nastavi samo da nas obradujes slikama iz tvog grada :)
Upravu si nema ovde nista od buseva turistickih lakse je loto osvojiti nego videti turisticki bus.

ja5ko


The_Dubster