Setra serije 400

Autor The_Dubster, 09 04, 2017, 22:47:25 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 3 Gosti pregledava ovu temu.

setra315gt-hd


Marko NS

Mercedes Benz i zvanicno objavio da se prestaje sa proizvodnjom Setrine UL Serije, nju ce da zameni novi Intouro u sledecim izbedbama : klasicni sa 12,18 m, Intouro M sa 13,09 m, Intouro K sa 10,85 m i Intouro L sa 14,88 m.Cena je razlog svega ma da me cudi to iskreno kad i ne postoji toliko velika Konkurencija u tom segmetu od ostalih Proizvodjaca. Setri ostaje LE serija koju Mercedes nece vise da pravi , pravice se u Turskoj osim ako kupac bude zahtevao da ona bude iz Neu Ulma. Ako nekoga zanima vise ima ovde ja sam preveo u kratkim crtama: https://omnibus.news/richtungsweisend

Od mene jedna prelepa Setra 415 UL na liniji Innsbruck - Telfs preko Autoputa  :D
Setra 415 UL EURO 6.
Prevoznik:Tyrol Tours,Austrija.

Marko NS

Leva UL ide u penziju dok desna LE ostaje da se prozvodi , pa dok jos voze da se iskoristi za jednu zajednicku sliku  :D
Setra 415 UL Business EURO 6  i Setra 415 LE Business EURO 6.
Prevoznik:Tyrol Tours,Austrija.

Marko NS

#153
Da ne pravimo ekstra temu.
Erhan na Liniji Beograd-Prizren , pozdrav posadi  :D
Setra 415 HDH.

Marko_BL417

#154
Citat:Jedan redak model na nasim Prostorima ako se ne varam samo ga Cazmatrans ima , ili imaju samo UL :)
Ova prelepa Setra je zamenska za Veronu umesto Voza  :D
Setra 415 H EURO 6.
Prevoznik:Busreisen Eller,Austrija


Koja je sad razlika između 415 H  i  4115 UL

The_Dubster

Odlično pitanje. Zanima i mene...

jer koliko se sjećam na seriji 3 se uglavnom moglo razlikovati, uz iznimke, prema prednjoj strani, ali ovdje je izgleda sve mix...

Pa jel neka razlika u unutrašnjem rasporedu, opremi, motoru... ?

Marko_BL417

Kod serije 3 je bila razlika između UL i UL-GT izvedbe, mada su obje nosile oznake UL na sebi. UL je više prigradski bus, sa ravnom prednjom stijenom, a UL-GT ima zaobljenu prednju stijenu i drugačija prva vrata (ista su kao kod GT i GT-HD modela)

U toj seriji 3 se umiješao i H model koji izgleda identično kao UL, pa su se kasnije ta dva modela, H i UL, sa nevidljivom vizuelnom razlikom, preselila i na seriju 4

Marko NS

#157
H model je takozvani Hochdecker i ovaj model se moze uporediti sa Tourismom RH , za razliku od UL modela ima malo veci prtljaznik , moze frizider da se stavi i unutrasnjost je drugacija da bi mogli jednodnevni izleti da se izvode sa ovim vozilom. Ma da najveca razlika je u udobnosti ovako je maltene sve isto  :)

Marko NS

Prelepa Setra na jako ne logicnom zaduzenju na liniji koja ima 3 km voznje u jedan smer dok se na dalje linije salju drugi busevi koji nisu bas za to ali ajde dobro  :D
Setra 415 LE Business EURO6.
Prevoznik:Ledermaier Reisen,Austrija.


Marko NS

Kraljica se jedva prolazi kroz sneg u gradu dzaba sto ima i nove dobre gume i sve, ali ona to sve dobro obavlja na liniji 590b  :D
Setra 415 LE Business EURO6.
Prevoznik:Tyrol Tour,Austrija.

Marko_BL417

Jel neko zna, ovi radijatori što se pružaju duž autobusa ispod sjedišta, jesu li oni doplata ili? Jer sam primijetio da dosta autobusa to nema a opet neki imaju...

Npr. Bočcove 315 GT-HD imaju, ove od Tourist Company takođe sve tri imaju, a Neobasove 315 GT-HD nemaju. Jelićeva 317 GT-HD mislim da nema. Bočcova 315 HDH/3 i Golubićeva 317 HDH nemaju sigurno.

Neobasova 419 GT-HD nema, 415 GT-HD Bočcove i Touristova narandžasta imaju, Vukovićeva 417 HDH ex. Bočac nema, a ostale dve mislim da imaju. Smiljićeva 415 HDH mislim da nema

A primijetio sam da ni jedan Setrin deker (ni 228, ni 328, ni 431, ni 531) NEMAJU inatalirane te radijatore, dok kod Neoplana Skylinera postoje i na donjem i na gornjem spratu (barem kod ovog 1222 Adriatic Buss).

Marko NS

Ako mislimo na isto, radi se o konvekta radjatorima. Oni su doplata i njih dosta uzimaju firme koje voze gde su vece zime , na primer ovde ih ima sve i jedan Citaro, imaju ih cak i novi eCitari u Minhenu ali oni su na Dizel posto bi mnogo trosilo baterije.
Ima ih i u Setrinim Dekerima samo zavisi dali firma kad porucuje nov hoce da doplati to i dali im je stvaro potrebno.  :)

Marko_BL417

Ja ih u spratnim setrama nisam viđao.

POvo su Setre 431 u kojima sam se vozio:

1. Smiljić
2. Bočac (redizajn iz 2011.)
3. Vuković
4. In Travel

Ove Setre 431 sam slikao unutra ili sam ušao unutra:

5. Neobas (redizajn iz 2012.)
6. Kantić
7. Dunavprevoz
8. Feniks GiZ

Možda sam neku četvorku izostavio a što se tiče ostalih serija, bio sam u:

228 - SP Golić Veljko (setra je mislim ex. Viena)
328 - Vuković
531 - Kantić i Top Tourist

I ni jedna nema radijatore. Nisam baš siguran da postoji ta opcija jer bi u ovih 12 komada bar u jednoj vidio. Šteta, jer to je po meni bolje jer se bus brže zagrije i prijatnije je u vožnji nego da topli zrak od klime puše za vratom. I još ako i odozdo puše (kao u Lastinim VDL Futurama iz 2013.) i sastavi te sa svih strana, nije baš prijatno.

Marko NS

Saznao sam ima oblik konvekte ali nije klasicna kovekta nego nesto preko klime slicno konvekti u Setrinim dekerima :)

Marko_BL417

Ako ne najljepši onda sigurno jedan od ljepših prigradskih buseva u Banjaluci, plava Bočcova Setra S 415 UL (nije što je Bočcova, al eto :D )