Ćićko Commerce, Tomislavgrad - Razno/Diskusije

Autor The_Dubster, 21 09, 2017, 14:08:57 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 2 Gosti pregledava ovu temu.

iLcapitano

#60
Danas su sve slike


Marko_BL417

Onda je slika sa AS Mostar objavljena danas na njihovom fb zapravo od prekjuče

Prekjuče došla iz Njemačke, isto veče ponovo okrenula za Njemačku, juče stigla u Njemačku, danas krenula nazad za BiH, sutra ujutro stiže

iLcapitano

Jučer krenula iz BiH danas stigli za Njemačku, vjerovatno su je jučer slikali

Marko_BL417

#63
Aaa do mene sory

Nisam vidio tablu da je u smjeru ka Frankfurtu a ne iz

Obično i jeste takav turnus da jedan te isti bus danas kreće iz BiH, sutra je u Njemačkoj, prekosutra kreće iz Njemačke i za tri dana je u BiH i isto veče opet

Naravno nisu uvijek ista 4 busa na toj liniji, ali se desi da u mjesec dana možda svega 2-3-4 puta promijene autobus

setra315gt-hd

Uskoro 3 nova busa stižu. Informacija od njihovog vozaca

The_Dubster

nova kao novi iz fabrike ili nova kao pojačanje za postojeći vozni park?


iLcapitano

Ja bih volio vidjet konacno jedan spratni kod njih, dosta dobro im linija funkcionise, potrebe im sigurno za mjesto vise

MAN464

Katni nije isplativ, visok, nestabilan, puno trosi dok je troosovinac daleko bolji a i imat ces prije vise posla za njega nego za katnog
A i katni ima problem s prtljagom u troosovinca mozes staviti daleko vise prtljage

BVB

The_Dubster

ja sam čuo za jednu sigurno, ali za tri... onda tri puta više radosti :D

iLcapitano

Citat: MAN464  u 25 06, 2023, 15:20:25 POSLIJEPODNE
Katni nije isplativ, visok, nestabilan, puno trosi dok je troosovinac daleko bolji a i imat ces prije vise posla za njega nego za katnog
A i katni ima problem s prtljagom u troosovinca mozes staviti daleko vise prtljage

BVB
Ma moje misljenje i zelja haha, cesto moji a i zenini roditelji putuju sa njima, potrefi ih svaki put guzva [emoji23] ali svaki bus skojim su do sad putovali hvale udobnoscu, vecinom tourismo,515 ili 517
Bitno je da se ulaze u firmu, bilo koja prinova svakog od nas veseli

Marko_BL417

Svaka ozbiljnija firma koja ima puno punika na linijama ima makar jedan spratni bus

Druga stvar spratni bus je isplativiji od troosovinca, potrošnja skoro ista a stane više putnika, tj. mijesta se može prodati

MAN464

Upravi suprotno Marko svaka firma vise manje izbjegava kupiti katni autobus, to nije bas bus kojeg mozes koristit za razne prigodne, daleko vise trosi (suprotno pricama koje kruze), visi je, imas problema sa prtljagom itd itd. Pravi pogodak za linije su autobsi tipa tourismo M/2, setra 516/2, man R10 ili dugaci troosovinci tourismo 17, man r08 itd itd, udobni mozes ubaciti do 60 sjedala komotno ili 65 ako ces naustrb udobnosti, manje trose, a mozes ih koristit za vise manje skoro sve vrste prijevoza. A također kasnija prodajna vrijednost je veca u 3-axa a i lakse ga je prodat nego katnog.

BVB

Marko NS

Sve zavisi ko se kojim poslom bavi, ali autobusi na sprat su po km jeftiniji nego trosovinac posto u putarini nema veca razlika osim kad se vozi prikolica.
Trenutno trziste ima manjak autobusa na sprat i traze se kao ludi i tu je Marko upravu.
Trenutno je prodajna cena autobusa na sprat dosta stabilna i cak moze da se zaradi na njima.
Znam za jedan slucaj gde je autobus na sprat celu godinu u napred zauzet za poslove tako da nije istina da se izbegavaju samo treba znati raditi sa njima.
A ni u jednog Tourisma L ili 516 HD/2 ne moze preko 59 sedista ako izvadite WC ne dozvolja vam EvoBus osim ako zelite na svoju ruku da radite to ali ce vam putnici bezati.

Marko_BL417

Od 9.7. ne voze više liniju za Minhen preko GP Izačić