Setra serije 500

Autor The_Dubster, 09 04, 2017, 22:47:11 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 3 Gosti pregledava ovu temu.

Busfahrer

Sicevi su od 2011., mada i na pocetku su u facelift 415gt-hd bili stari sicevi.
Ali ko prati zna da su u zadnje serije serije 200 od 91. Bili sicevi od 300, od 2001 u seriji 300 sicevi od 400, a od 2011. U 400 sicevi od 500üüä

The_Dubster

... mada su se na nekim grupama ljudi dosjetili da je dizajn zapravo jako dosta sličan kineskom modelu Ankai A9, koji od ranije kopira Setru

Marko_BL417


Marko_BL417

Citat: The_Dubster  u 14 07, 2022, 07:49:06 PRIJEPODNE
... mada su se na nekim grupama ljudi dosjetili da je dizajn zapravo jako dosta sličan kineskom modelu Ankai A9, koji od ranije kopira Setru


Osim maske i eventualno retrovizora, ni S od Setre

S boka mi više liči kao da je neko redizajnirao DAF-a ali ne Smit-a nego onog nižeg ne znam mu tip

The_Dubster

o maski sam i govorio, a zanimljivo je da je Ankai predstavio prvi ovaj izgled maske i detalje, pa da je faktički kopirala kineski dizajn :P

Marko_BL417

OT, ali kako se zove onaj kineski proizvođač što radi buseve na Neoplanovu licencu?

The_Dubster


Servistrans_belmynn

#277

Marko_BL417

Citat: Marko_BL417  u 16 10, 2020, 16:33:19 POSLIJEPODNE
Ne znam koliko je ovaj Sideguard Assist korisan na autoputu, zamislite situaciju, autobus se kreće lijevom trakom i hoće da se prebaci u desnu. Tik uz njega se kreće malo auto. Autobus prelazi, siječe mu put i on (auto) je prinuđen da prikoči. U takvim situacijama je dovoljno da auto samo malo prikoči i bus nesmanjenom brzinom ode svojim putem u koju god hoće traku. Ako i bus (tj. Sideguard Assist) krene maximalno kočiti, automobil, koliko god kočio, će udariti u bus.

Evo da vam pojednostavim, to je isto kao kada npr. vozite iza drugog vozila 100km/h i vozilo ispred je prinuđeno da naglo koči. Odlučujete da kočite i vi. Hoćete li ga sustići sazada zavisi od ispravnosti kočnica, vaših guma, sposobnosti, itd.

To da autobus pri nesmotrenoj promjeni saobraćajne trake automatski zabode kočnicu, a ispred vas je na 2-3 metra, pomalo mi je apsurdno i nadasve nebezbijedno.

Evo sasvim slučajno sam snimio jednu takvu situaciju, pa da objavim za one koji me možda nisu tad razumjeli

Ovaj revolucionarni Sideguard Assist je korisan u mnogim momentima, ali na autoputu prilikom nesmotrenog prestrojavanja gubi svoju svrhu i čak predstavlja opasnost po onoga ko uopšte nije kriv. Zamislite da je autoput i da je umjesto Clia Setra 531

Vozimo svako svojom trakom. 531 (Clio) prelazi u moju traku, Sideguard Assist prepoznaje da će doći do sudara i zaustavlja vozilo (Clia) maksimalnim mogućim intenzitetom. Zašto? Da bi se ja, koliko god kočio, zabio u njega? Zamislite da tako 531 isječe teretnjaka sa 40 tona ili neko vozilo koje ima slabe kočnice ili čiji vozač nije odreagovao na vrijeme? Zato kažem, u ovim slučajevima kad bus prelazi u drugu traku, nema potrebe da Sideguard zabada kočnicu, nego samo da bus produži gdje godi hoće a vozača da sistem zvučno upozori i tjt

Znači ova situacija je došla kao naručena, a snimao sam jednim drugim povodom nevezano za saobraćaj. Hvala Bogu sve je prošlo bez posljedica

https://www.facebook.com/1208551576/videos/736054807487197

Doki21

Čazmina 1120 sa bočnih strana


iLcapitano




Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Marko_BL417

Jedina Setra S 511 HD u ex-yu regionu (ne znam jedino za Sloveniju, možda tamo ima poneka)

https://www.youtube.com/watch?v=eICL4OseNkU


Marko NS

Firma poznata po inovativnim semama za svoja vozila,pozdrav za vozaca :)
Setra 516 HDH.
Prevoznik:Gössi Reisen.

Doki21

#284
Vukovarska Setra S515HD iz 2019. sa malo više od 100 000km,i odličim paketom opreme  ;)