Setra serije 500

Autor The_Dubster, 09 04, 2017, 22:47:11 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

The_Dubster

Tema posvećena diskusiji i slikama autobusa iz serije 500

517 HDH


Očekuje se i debitovanje 531 DT :D

Cehajic



Marko NS

#3
Da se pridruzim sa slikama Setre 500.
Setra 515HD     
Prevoznik : Heggli.com Svajcarska  :D

Marko NS

Slika jedne odlicne Setre sa full opremom I sigurnosnim sistemima.  :D
Setra 515 HD
Prevoznik : Lubos Kaiser Ceska . :D


Marko NS

Evo dve slike jos od zime , evo vidite kako izgleda oko aerodroma i da nisu samo nasi putari nemarni u ciscenju snega :P
Setra 516 HDH  :D
Setra 517 HD  :D
Prevoznik : Rofan Reisen .  :D  :D



Marko NS

#6
Jedna odlicna na suncanju Setra.
Setra 515 HD .
Prevoznik : Buchinger Bus & Reisen. :D

Marko NS

#7
Jedna Setra 515 HD  :D
Prevoznik: Giradot


Jedna odlicna Setra 517 HD boja slicna Optimi  :D
Prevoznik: Vandivinit Yoyages



Marko NS

Jedna od najbolje odrzavanih i najlepsih Setri 500 sto sam video svaka cast Midia Tours-u . Autobus je full opremljen sve skoro kao kod Top Class , ima Raspored Sedista od 4 Zvezdice i iza Klime Panorama Krov. Sve pohvale Vozacu . :D
Vozilo : Setra 511 HD
Prevoznik : Midia Tours Nemacka / Grcka




Marko NS

#9
Evo dve odlicne Setre 515 HD , i  nove Ratkapne Serije 500 izgledaju bas dobro. :D
Setra 515 HD
Prevoznik 1 : matuzzi Italija .
Prevoznik 2 : Rubes Ceska.


Jedna odlicna Setra 515 HD , vozilo jos mirisi na novo i samo je preslo malo vise od 10000 km . :D   .Inace ima jedan zanimljiv Sistem prati pokrete Vozaca i u slucaju da se ne ponasa kako je sistem detektovao u prvih nekoliko minuta pocne da pisti.Na jednoj slici se vidi isto kamera kod drugih vrata i na vratima imaju dugmici da se otvore 1 i 2 vrata nije vise kod brisaca kao nekad. I takodje bas svi hvale nove sisteme kod Setre kako su bas dobri i ovde odlicno izgledaju nove Ratkapne od Serije 500 od Setre. :D Malo duzi Tekst je ovaj put . :D 
Setra 515 HD  :D
Prevoznik : SAT Francuska.





Busfahrer

#10
Ti dugmici su na vratima i na seriji 400, cak su na facelift 400 bili senzori ali pravili su probleme pa su na 500 vratili gumice.
Setra 500 je odlican bus, tih, udoban, niska potrosnja, ali ti sisteni o kojima govoris su nevidjena glupost i svi koje poznaje prvo sto urade kad sjednu gase taj spurr assistent i abstand senzor.
Jedina pozitivna stvar kod tog senzora je i sto kad ga ugasis da koci na 50m i dalje ti na ekranu prikazuje  brzinu i rastojanje od vozila ispred i pisti ako neko naglo zakoci ili se priblizis previse aliii... zato cesto zna u kricini od znaka ili ograde prepoznat auto pa pisti bzv.
Uglavnom ne koristi to nicemu sem reklami

Marko_BL417

Setra S 515 HD  -  prvi sati eksploatacije







Slike sam skinuo sa fb profila od vozača koji je zadužio ovu drumsku krstaricu.

nick

Citat: Busfahrer  u 26 06, 2017, 09:16:01 PRIJEPODNE
Ti dugmici su na vratima i na seriji 400, cak su na facelift 400 bili senzori ali pravili su probleme pa su na 500 vratili gumice.
Setra 500 je odlican bus, tih, udoban, niska potrosnja, ali ti sisteni o kojima govoris su nevidjena glupost i svi koje poznaje prvo sto urade kad sjednu gase taj spurr assistent i abstand senzor.
Jedina pozitivna stvar kod tog senzora je i sto kad ga ugasis da koci na 50m i dalje ti na ekranu prikazuje  brzinu i rastojanje od vozila ispred i pisti ako neko naglo zakoci ili se priblizis previse aliii... zato cesto zna u kricini od znaka ili ograde prepoznat auto pa pisti bzv.
Uglavnom ne koristi to nicemu sem reklami
Ugase ih zato sto naucili na traktoru voziti pa ih ne znaju ni koristiti, zato tako i pricaju... A kad bi jednom zakunjali u gluho doba negdje na autoputu a bus poceo sam kociti i sve pistati i vibrariati, onda bi bilo "Sta ti je Svabo"
Inaci postoji i stop and go assistent, kad je zastoj, bus sam krece i sam koci, super stvar.

Marko NS

#13
Busfahrer
Ne znam ja nisam vozac ali sam cuo od dosta Vozaca da hvale te sistemi ne samo iz Zapadne Evrope nego i sa Balkana vozaci ih hvale .
Citat: nick  u 26 06, 2017, 16:52:40 POSLIJEPODNE
Citat: Busfahrer  u 26 06, 2017, 09:16:01 PRIJEPODNE

Ti dugmici su na vratima i na seriji 400, cak su na facelift 400 bili senzori ali pravili su probleme pa su na 500 vratili gumice.
Setra 500 je odlican bus, tih, udoban, niska potrosnja, ali ti sisteni o kojima govoris su nevidjena glupost i svi koje poznaje prvo sto urade kad sjednu gase taj spurr assistent i abstand senzor.
Jedina pozitivna stvar kod tog senzora je i sto kad ga ugasis da koci na 50m i dalje ti na ekranu prikazuje  brzinu i rastojanje od vozila ispred i pisti ako neko naglo zakoci ili se priblizis previse aliii... zato cesto zna u kricini od znaka ili ograde prepoznat auto pa pisti bzv.
Uglavnom ne koristi to nicemu sem reklami
Ugase ih zato sto naucili na traktoru voziti pa ih ne znaju ni koristiti, zato tako i pricaju... A kad bi jednom zakunjali u gluho doba negdje na autoputu a bus poceo sam kociti i sve pistati i vibrariati, onda bi bilo "Sta ti je Svabo"
Inaci postoji i stop and go assistent, kad je zastoj, bus sam krece i sam koci, super stvar.

Da bas mi je juce taj Francuz reko njemu je trebalo 4 sata da bas sve sistemi u kapira i da ih nauci kako se pravilno koriste .
I da Stop and go je kaze on super kao i ART , a Attention Assist je isto nesto odlicno .
Ali opet kazem vi vozaci znate bolje :)

Marko_BL417 druze taj je bas dobio pocast veliku :D , a vidim da je i Setra ta bas vredna i da ima PPC GPS koji snjima teren pa tako podesava Tempomat brzinu koji donosi ustedu , jel imao neko iskustva sa tim sistemom :D
Hvala unapred :)

Marko_BL417

Obično najbolji vozači zaduže najbolji i najnoviji bus :) 

Što se tiče ovog sistema PPC GPS, mislim da to ima i na Setri 417 HDH od Bočac Toursa (2005. godište). Kad sam išao u Grčku na ekskurziju, vozimo se mi autoputem u 12-oj brzini, 100km/h, 1200 obrtaja. Prišli smo malo jačem brdu i na početku og brda mjenjač automatski vrati u 11. na 1700 o/min i tako je brzina spala na nekih 90km/h. (Baš je bilo malo duži uspon, kad se prođe Solun i ide se prema Pefkohoriju.)

Da je ostao u 12. brzini, ne bi mogao izvući, brzina bi opala još više.