Setra serije 500

Autor The_Dubster, 09 04, 2017, 22:47:11 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 4 Gosti pregledava ovu temu.

Marko_BL417

Pa ja imam informaciju da je jedan prevoznik sa balkana (nije Kantić, bus je na domaćim, balkanskim tablicama, ali da ga ne imenujem), svoju 531DT platio 476,000 € i mislim da je nova (Ako laže vozač lažem i ja)

Marko NS

Pardon Flix izvedba je oko 480.000€ bez pdv-a sad sam proverio, pobrkao sam loncice sa eCitarom  ::)

Marko_BL417

Mislim da sam na autobusi.net pročitao da se rezervni točak može postaviti u prtljažni prostor, a može da bude i na drugom mjestu. Gdje je to drugo mjesto? Kod Top Touristove 531 nije u prtljažnom prostoru

Marko_BL417

P.S. Ne znam koliko je ovaj Sideguard Assist korisan na autoputu, zamislite situaciju, autobus se kreće lijevom trakom i hoće da se prebaci u desnu. Tik uz njega se kreće malo auto. Autobus prelazi, siječe mu put i on (auto) je prinuđen da prikoči. U takvim situacijama je dovoljno da auto samo malo prikoči i bus nesmanjenom brzinom ode svojim putem u koju god hoće traku. Ako i bus (tj. Sideguard Assist) krene maximalno kočiti, automobil, koliko god kočio, će udariti u bus.

Evo da vam pojednostavim, to je isto kao kada npr. vozite iza drugog vozila 100km/h i vozilo ispred je prinuđeno da naglo koči. Odlučujete da kočite i vi. Hoćete li ga sustići sazada zavisi od ispravnosti kočnica, vaših guma, sposobnosti, itd.

To da autobus pri nesmotrenoj promjeni saobraćajne trake automatski zabode kočnicu, a ispred vas je na 2-3 metra, pomalo mi je apsurdno i nadasve nebezbijedno.

Daniel12

Citat: Marko_BL417  u 14 10, 2020, 21:47:41 POSLIJEPODNE
Pa ja imam informaciju da je jedan prevoznik sa balkana (nije Kantić, bus je na domaćim, balkanskim tablicama, ali da ga ne imenujem), svoju 531DT platio 476,000 € i mislim da je nova (Ako laže vozač lažem i ja)
ako je to firma iz Gospića te je je sigurno 476.000€

mate

Ako je firma iz Gospića, onda molim lipo nije Balkan ::)

A ako je Knežević, onda je iz Korenice, i ne bi me čudila ta cijena, jer sam pričao s nekolicinom njihovih drivera, da je bome ta cijena...

Marko_BL417

Mislio sam na Globusa iz Srbije, ali evo sad se može pretpostaviti da 2/4 Setre 531 DT na BalkOnu imaju istu opremu, budući da su nabavljene po istoj cijeni?

setra315gt-hd

Marko da se nadovezem na tvoje postove. Svaka cast sve dobro prezentovano o setri nema greske samo sto se tice elektronike kocenja, drzanja rastojanja, prelaska iz jedne trake u drugu sve je to dobro napravljeno al dok ne vidis dobro na retrovizor kod prestrojavanja ili ako ne drzis oci otvorene i ako nisi skoncentrisan na putu ne vrijedi ti ni jedan sistem. Tako da kolege pamet u glavu, koncentracija na putu, drzanje rastojanja i sve se to moze bez suvisne elektronike 😊

Marko NS

Knezevic ima Flix opremu i to s slaze sa onim sto sam napisao da kosta oko 480.000 eura bez pdv-a.
Rezervni tocak ide iza desne gume prve osovine standardno , ali ako treba mesto za invalide mora nazad u prtljazni prostor.
Inace izasao je novi zakon u Nemackoj od 1 Januara 2020 gde svi linijski Autobusi registrovani u DE moraju da imaju Lift u Normalnim busevima ili Rampe u Dekerima, minimalno moraju da se imaju 2 mesta za invalide.Zbog toga ide rezervni tocak nazad posto nema bvise podesta napred ispod stola.
To se odnosi na linijski prevoz kao BlaBlabus ili Flixbus , lako se moze videti da zbog toga svi novi busevi ili imaju lift ili rampe.  :)

The_Dubster

Izgleda da Setra od decembra obustavlja proizvodnju vozila u Neu-Ulmu. Pad od 60% u prvih 9 mjeseci u sektoru prevoza je uzrokovao ovu odluku i sudbina 1200 radnika je neizvjesna...

Busfahrer

Do februara je fabrika zatvorena, a radnici su na kurzarbeit.

Marko NS

Ne radi Turisticki deo ali zato Gradski i Prigradski deo radi ne normalno ima bas dosta isporuka , dali drzave EU tako podsticu makar malo proizvodnju ili je slucajnost. Bice zanimljivo videti koje ce cene vozila biti posle ovog svega i dali ce se kao dosad porucivati nova vozila kao na traci ili ce biti kao pre da se bus drzi po 8 do 10 godina.

Busfahrer

Mislim da Njemacki prevoznici i dalje stoje stabilno, jer velika vecina vozi skolske linije i sl, a imaju i pomoc od drzave.
Sta ce biti sa ovih novopecenih prevoznika izCeskr, Poljske, Hrvatske,... koji su vozili Azijate ispod cijene je pitanje

Marko NS

#208
Nude pomoc ko i u Austriji pa dobijes prvi put 1500 eura pomoci , jeste da voze za skole lako je ko ima 2-3 busa ali ko ima preko 10 njima svakako nece biti jednostavno prebroditi sve ovo svakako , ali nadam se da ce se opet voziti kao i pre ipak ne bih bilo zanimljivo bez prevoznika iz ostalih zemalja  :)

Busfahrer

Ma pazi ovde u njemackoj je u vecini slucajeva takav sistem da firme imaju linije i recimo 30% turizam.
Rijetko koja firma radi samo turizam.
Iskreno nadam se da ce nakon ovoga opstati pravi prevoznici, sa ozbiljnim vozacima