Prevoz radnika

Autor The_Dubster, 09 04, 2017, 22:33:44 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

The_Dubster


Marko_BL417

Jesi možda vidio kad si išao prema Mostaru, poslije mosta Begića i Begovića sa lijeve strane ima Citaro (vidi se sa mosta, na obali je), jel znaš možda čiji je

Manas

Mislim neka građevinska firma, stoji na tom mjestu bas dugo.

Servistrans_belmynn

Propao pokusaj pokretnog fast fooda, bivšeg vlasnika sam napisao Marku u pp

Slavisa

#184
Ex. ZaM Tours, ex. Drljić, ex. Pavlović




ermaa98

Euro Izgradnja


Sent from my M2011K2G using Tapatalk


Marko_BL417

Proteklog vikenda me ponovo iznenadila Setra 315 GT-HD od HET-a, meni jedan od najdražih i bojom najljepših buseva u državi. Pa došlo je vrijeme da se malo bolje upoznamo sa ovom plavom drumskom krstaricom

Spolja vizuelno izgleda sasvim ok sem eto prednjeg branika jer ju je prije koju godinu na parkingu udario čovjek sa autom. A unutra... Slike ne mogu dočarati moje razočarenje u ovaj balkanski narod kojem smeta sve što je dobro. Bus kupljen nov 2002. evo nakon 21 godinu i 650.000km (pravih, nema još milion), zreo za kompletan remont enterijera. Neki linijski busevi iz tog godišta i sa 2 miliona kilometara su bolje očuvani (da ne spominjem pojedine Citylinere 116 i MAN-ove iz '90-ih). Da mi je neko pričao da bus koji vozi samo SPORTISTE može biti ovako uništen od strane istih ne bih mu vjerovao. Ti isti sportisti, koji trebaju biti primjer lijepog zdravog ponašanja i odnosa prema stvarima i resursima, unište autobus kojim se besplatno voze na pripreme i gostujuće utakmice. Za neke su zaprežna kola luksuz

Jedino je vozački prostor uredan, za šta pohvaljujem vozača i ovim putem ga srdačno pozdravljam

Bus je 2002. godište, 420KS, 6 brzina, 51+2+1












The_Dubster

druze navozao se on i radnika više nego sportista. Zato je i kupljen, za potrebe prevoza radnika pa sve ostalo...

A i radnici znaš kakvi su uglavnom...

Marko_BL417

Oduvijek (ili zadnjih bubam 10-15 godina ili čak oduvijek) je angažovan isključivo na prevozu sportista FK, RK i KK Leotar različitih timova

DWProski

Citat: Marko_BL417  u 15 06, 2023, 14:10:53 POSLIJEPODNE
Bus kupljen nov 2002. evo nakon 21 godinu i 650.000km (pravih, nema još milion), zreo za kompletan remont enterijera.
...
Da mi je neko pričao da bus koji vozi samo SPORTISTE može biti ovako uništen od strane istih ne bih mu vjerovao. Ti isti sportisti, koji trebaju biti primjer lijepog zdravog ponašanja i odnosa prema stvarima i resursima, unište autobus kojim se besplatno voze na pripreme i gostujuće utakmice. Za neke su zaprežna kola luksuz
Bus star 21 godinu i ti se ibretiš što je zreo za 'remont enterijera' neovisno od toga šta/koga je vozio 🙄

Marko_BL417

#190
Ali ima samo 650000 na satu, nađi bus koji je 20 godina star a koji ima takvu kilometražu da je u lošem stanju. Možda 1 od 10

Vadiš iz konteksta, što ne komentarišeš ovo da busevi koji su prevalili i 2-3 miliona i išli s linije na liniju, ništa im ne fali niti su sjedišta dirana

I nije sigurno vozač uzeo da uništava enterijer, niti se pootkidalo samo od sebe

MAN464

Ja ako sam dobro shvatio ovo je bus od hidroelektrane? Stoga prevozi radnike vec 20 i kusur godina ljudi ulaze i izlaze, po svakakvom vremenu itd itd pa je trošenje sasvim normalno, pogledajte samo koliko ima novijih buseva npr2006 godina s istom ili malo vecom kilometrazom pa su im sicevi presvlaceni nista cudno, na kraju krajeva to je potrosna roba i svakako je pozeljno i dobro ih osvjeziti s vremena na vrijeme, a i svaka firma ce svako nekoliko godina, ili cak nakon svake sezone vaditi siceve i obaviti dubinsko pranje autobusa. U ove setre enterijer se meni (po slikama) cini pristojan, s godinama normalno fali koja plastika i ovi drzaci za pice su olabavljeni ali nista strasno, a i sicevi su bome neudobni, ko u vecine setri gt (prigradski).
A i sumnjam da bi neko iz istočne Hercegovine uzeo autobus samo za sportaše i to jos u ona doba kad je kostala uf uf .


BVB

The hicMe

#192
Bukom prom Vlasenica

Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

The_Dubster


Marko_BL417

Citat: MAN464  u 16 06, 2023, 07:55:29 PRIJEPODNE
Ja ako sam dobro shvatio ovo je bus od hidroelektrane? Stoga prevozi radnike vec 20 i kusur godina ljudi ulaze i izlaze, po svakakvom vremenu itd itd pa je trošenje sasvim normalno, pogledajte samo koliko ima novijih buseva npr2006 godina s istom ili malo vecom kilometrazom pa su im sicevi presvlaceni nista cudno, na kraju krajeva to je potrosna roba i svakako je pozeljno i dobro ih osvjeziti s vremena na vrijeme, a i svaka firma ce svako nekoliko godina, ili cak nakon svake sezone vaditi siceve i obaviti dubinsko pranje autobusa. U ove setre enterijer se meni (po slikama) cini pristojan, s godinama normalno fali koja plastika i ovi drzaci za pice su olabavljeni ali nista strasno, a i sicevi su bome neudobni, ko u vecine setri gt (prigradski).
A i sumnjam da bi neko iz istočne Hercegovine uzeo autobus samo za sportaše i to jos u ona doba kad je kostala uf uf .

Kontam, samo nisam htio spamat temu, ali skonto sam te, može bus imati 5000 km, protok putnika kroz isti čini svoje

Eh evo jednog mališe uslikanog za vikend u Banjaluci, mislim da je isto HET-ov











Koje bi mogao biti godište?