Globtour - Razno/Diskusije

Autor Semir, 18 10, 2015, 18:49:49 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 3 Gosti pregledava ovu temu.

Daniel12

#105
Citat:Citat: "Marko NS"
Na liniji Novi Sad-Capljina , zanimljivo da jako cesto ide deker na ovoj liniji 

Irmao Mota Atomic.


Taj Decker je bil prije korone u njemački ekipi. A sad više na njemačke ekipe razlog nam je svima poznati.( Pretovor putnikov u hrvatski)

akz

Znao je ovaj odraditi i koju Skandinaviju iz BiH i HR...

The hicMe

#107
Citat: The_DubsterGB je imao 3 ili 4 ovakva Isuzua. Jedan je izgorio koliko se sjećam, a ostali su prodani i na njihovo mjesto su došli Higeri.
Eh sad jel ovo tačno taj ne znam, ali je jedan sigurno njihov otišao tim putem koji si napisao.
Bila su tri, jedan izgorio, drugi kod Bogdan bus koji odavno ne vozi, za trećeg ste napisali.

Citat: Daniel12  u 27 08, 2020, 09:18:20 PRIJEPODNE
Citat:Citat: "Marko NS"
Na liniji Novi Sad-Capljina , zanimljivo da jako cesto ide deker na ovoj liniji 

Irmao Mota Atomic.

Taj Decker je bil prije korone u njemački ekipi. A sad više na njemačke ekipe razlog nam je svima poznati.( Pretovor putnikov u hrvatski)

Vratit će se on samo da se stvari koliko-toliko vrate u normalu. Sad voze te linije sa autobusima na De tablicama kako bi imali manje komplikacija prilikom prelazaka granica.
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

Daniel12

Ali sa bosanskimi regami nemre voziti linije München Amsterdam

Marko NS

Moze se voziti samo se treba znati kako ali ne bih to nikom savetovao iskreno da radi.
Ne kosta njih bas toliko mnogo vise sto je bus na D tablicama umesto na BIH imaju to neke ostale pogodnosti, vozaci i dalje mogu biti iz BIH i prijavljeni u BIH.

akz

U teoriji ne može voziti liniju unutar EU na BiH tablama...ali u Globtoura su više puta dokazali nemoguće...kako sam napisao znao je ovaj odraditi i Skandinaviju iz HR...Gdje prestaje logika, tu počinje Globtour...

Marko NS

Slazem se da u teoriji ne moze ali svasta se desava uvek , ali vise im se isplati da bus ima Nemacku Registraciju nego Bosansku posto svakako mogu da voze bosanske posade.

Daniel12

Zelenika je povukel sve buse koji so na njemačkih tablah iz Srbije.
Navodno ima u Srbijom velike probleme

Busfahrer

Meni se cini da su oni u velikim problemima, ali to su i zasluzili.
Gdje su stigli obarali su cijene da uniste citavo trziste.

Daniel12

Slažem se. Prije par godina so imali cijenu karte iz bosne za njemačku recimo nenormalno jeftino.
A u Srbiji navodno duguje porez

piksi007

Pozdrav ljubitelji autobusa. Moram sa vama podijeliti svoje nezadovoljstvo vezano za firmu Globtour. Naime bio sam u Srebreniku na godišnjem odmoru i ranije nego je to planirano sam morao nazad za Minhen i posto nisam imao Bog zna puno izbora odlučim se za Globtour.
Na internetu sam vidjeo da voze relaciju Tuzla - Frankfurt što mi odgovara s obzirom da prolazi kroz Minhen. Na putu za Njemačku autobus je skrenuo u Županju, Novu Gradišku i Slavonski Brod, te na kraju 40 min čekali novi Bus u Zagrebu da presjednemo.
Iskreno razočaran sam ovom firmom, msm nije prvi put ali definitivno cu dobro razmisliti da li cu više putovati s njima.

Daniel12

Ovo nije ništa novo kod  GB/CB/DT.

akz

Ništa to nije čudno, pa u nedjelju je linija iz ZG krenula oko 21.30 umjesto u 18 h...Razlog je tipičan Glupturovski...
Naime bus koji je krenuo iz Tuzle / Županje  je stajao dobrih 3 h u Slavonskom Brodu jer je čekao bus koji mu pretovara putnike s trase Neum - Sarajevo - Zenica - Doboj - Bosanski Brod, a koji je kasnio radi guzve na granici..
Kako je krenulo do sad su držali titulu kralja presjedanja, a sad bi mogli i od Črnje preuzeti titulu kralja kašnjenja radi svih spajanja linija

Busfahrer

Ja zaista ne znam ko putuje pored Kantica i Flixa sa nekim drugim.
Mada poznavajuci nas narod ne voli da sve funkcionise kako treba :-X

Marko_BL417

Ruku na srce i Kantić ima presjedanja nekih milion...

U principu to tako i funkcioniše, ako prevoznik ima dvije ili više linija iz različitih gradova u BiH ka različitim gradovima u npr. Njemačkoj, vrijeme polaska druge linije se određuje prema vremenima polazaka na prvootvorenoj liniji sa vrlo jasnom organizacijom gdje koja linija presjeda. U Kantićevom slučaju čvorišta su AS Banja Luka (nekad Klašnice), GP Šentilj i mislim Šešlije. Da li se kod Kantića presjeda u Njemačkoj, ne znam.