GP Sarajevo - Razno/Diskusije

Autor The_Dubster, 18 10, 2015, 16:51:58 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 5 Gosti pregledava ovu temu.

Manas

ŠTA SE KRIJE IZA PONIŠTENIH NABAVKI GRAS-A: Usporena rekonstrukcija tramvajske pruge ili tenderske mahinacije?

https://www.zurnal.info/clanak/usporena-rekonstrukcija-tramvajske-pruge-ili-tenderske-mahinacije/25654



damir050

Imam jedno Pitanje ,Dali  ostaje Terminal  na Ilidzi , Ill sta  ce biti , Gdje je sada Terminal

The_Dubster


damir050

Prema nekim informacijama ,Treba da se  seli u Hrasnicu ,Pa sada ???

Manas

Remiza treba da se seli u Hrasnicu, a ne Terminal Ilidža.


The_Dubster


Milcho

Nešto ne radi quote opcija, a malo kasnim za odgovor.

Ne ide remiza nigdje. Sve su to priče i špekulacije.

Radiće se sad remont pruge u remizi, a koja bi budala remontovala remizu, pa u Hrasnicu.

Jeste atraktivna lokacija, ali remiza se nalazi na idealnom mjestu za tramvajski saobraćaj na pola puta Ilidža-Baščaršija.

Koliki bi bio prazan hod za tramvaje koji će imati prvi polazak sa Baščaršije. Ako dođe do kakvog prekida na pruzi Ilidža-Hrasnica nema tramvaja u čitavom gradu.

Marko_BL417

#520
Klikneš na pregled, scroll down, nađeš post koji želiš citirati, klikneš na "Umetanje citata", otkucaš svoju poruku i pošalješ

Znam da je na Čaršiji sve gusto i zbijeno, ali jel postoji mogućnost (a i potreba) da naprave još jedan kolosijek na Čaršiji jer npr. (ovo bubam) 3-ca ima polazak s Čaršije u 13:10 a ne može proći zbog 5-ce koja ima polazak u 13:15, jel se dešavaju takva ometanja reda vožnje i kašnjenja?

Npr. u Beogradu svaki veći tramvajski terminal ima dva kolosijeka (Novi Beograd, Ustanička, Banjica, Kalemegdan, mislim da i Tašmajdan ima dva kolosijeka a sa svih ovih terminala polaze po 4 linije osim sa Taša odakle polaze 3 a s Banovog brda polaze dvije linije ali ne znam jel okretnica ima dva kolosijeka)

Milcho

Mislim da se na Baščaršiji i ne čeka nešto pretjerano red vožnje, kao na Ilidži.

Ako bude direktna linija Hrasnica-Baščaršija neće onda moći ni na Ilidži jer je okretnica loše projektovana tako da bi tramvaj koji bi stajao na Ilidži smetao tramvaju koji ide prema Hrasnici.