GP Sarajevo - Razno/Diskusije

Autor The_Dubster, 18 10, 2015, 16:51:58 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 16 Gosti pregledava ovu temu.

Milcho

#120
Šta je opasno? GRAS ima to pravo, i konkurencijsko vijeće traži samo napismeno potvrdu da u Sarajevu GRAS ima privatnu kunkurenciju, pošto oni imaju dokumentaciju od prije nove ere kad je Centrotrans vozio samo za Ilijaš i Raštelicu.

Znači GRAS već punih 5 godina ima pravo da bude izuzet.

Gušić se pozivao na to pravilo u zakonu o javnim nabavkama, međutim zeznuo se jer je prvo trebao izganjati odobrenje pa posije krenuti u nabavu vozila.

To čega se bojimo, to se dešava i sa tenderima, a i sam Gušić se žalio da su preko tendera više cijene od tržišnih.
Postoji plan nabavki koji je odobrila vlada, i mislim da GRAS ništa mimo toga ne smije uzeti.

Autobusi iz 2015 (2001-2002 god) koji su se u Njemačkoj prodavali za po 25.000 eura, tada su plaćeni po oko 80.000KM

Autobusi koji su kupljeni mimo javnih nabavki plaćeni su 20.000-39.000KM, i javno je objavljeno za svako pojedinačno vozilo koliko je plaćeno.

The_Dubster

upravo to javno objavljivanje podataka za kupovinu plinaca je potencijalno kobno, jer ako se uzmu ti podaci i provjere u određenim institucijama doći će do podataka koji će biti mnogo opasni i onda će se klupko dodatno zapetljat, a ne odmotat, jer nisu ni tu posla čista.

A ovo za zglobne buseve - pa kad su tu oprali pare, zamisli kako bi bilo da se GRAS izuzme pa da se kupuju dijelovi, vozila i sav prateći materijal na svoju ruku? Onda bi za pola godine sve de facto stalo, urušilo i propalo.

i čuj Gušić kaže autobusi nemaju problema, a rijetko se koja linija pokriva u cjelosti prema rv

Milcho

#122
Ako je Junuzović muljao sa uvozom to je njegov problem ne GRAS-ov.
Svakako je uzeta dokumentacija i nadležni organi će imati uvid kako su ta vozila uvezena.

Ovih dana slale su se građanske urgencije za GRAS u konkurencijsko vijeće, poslao sam i ja i meni su tamo rekli da GRAS ima pravo na to PO ZAKONU, samo im treba dopis ministarsrva.

Ne znam samo dali će biti oslobođen komplet GRAS, možda će samo biti oslobođen autobuski i minibuski sektor za nabavku vozila, dijelova, i goriva.
Ne znam za tramvajski i trolejbuski sektor, pošto je to isključivo na GRAS-u, mada u pitanju je ista djelatnost.

Ima plan nabavki i on se ima poštovati.
Svaka nabavka se mora pravdati. Da nije tako kupovalo bi se mimo javnih nabavki da niko ne zna.
Ako hoće prati novac praće ga i sa i bez javnih nabavki, ali otvara se i mogućnost kupovine po tržišnim cijenama koje su povoljnije.

Ovo pravo GRAS ima već 5 godina, i na sramotu dosadašnim pravnicima i direktorima što nisu pokušali iskoristiti to pravo, možda bi se dosta vozila spasilo.

Ako vlasti ne žele da GRAS bude oslobođen javnih nabavki, onda neka sklone Centrotrans sa linija uvedenih od aprila 2013 pa do ovog petka, a građani svih linija koje ne rade neka čekaju hoće li proći GRAS-ovi tenderi.

Zakon kaže ako postoji konkurencija, javna firma ima pravo na ravnopravan pristup tržištu.

GRAS nema šta izgubiti jer su ovo zadnji pokušaji da se spasi firma.





The_Dubster

VDL Demo bus opet na test vožnjama u CTS, a uskoro u CTS još neka iznenađenja...



The_Dubster

gbr novih buseva za sada su 360, 361, 362, 363 i 364

The_Dubster

jel još koji novi osim 360 na cesti?

Bzzz1


Adin Hodžić

Da li su ovi crveni MAN-ovi i Neoplani kupljeni od GiPS-a?

Manas