GP Sarajevo - Razno/Diskusije

Autor The_Dubster, 18 10, 2015, 16:51:58 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 4 Gosti pregledava ovu temu.

Milcho

Sve je u redu.

Od Dobrinje voze do garaže i tamo okreću. Inače nikad se trolejbusi tu nisu okretali, ali sad je to sređeno pošto se duže vremena neće moći koristiti standardna saobraćajnica.

A ove što rade Trg austrije-Jezero iz garaže i obratno vuče kamion.

damir050

Samo  molim te Ako moze izvor  ove Web Cam Pleace


damir050


damir050


Milcho

Konkretno na screenshotu, ide iz garaže, a kamion ga je došlepao do stanice na Skenderiji.

damir050

Cekaj  Trole imaju , barem su imali Alternativno Mogucnost kretanja , Sopstvenim Motorom ( Do 60 km ) Zapremina Rezervoara

Milcho

#97
Ne znam kolika im je autonomija, nije u svih ista, ali znam da imaju preslab motor da bi svakodnevno prelazili tu razdaljinu. 48KS benzin. 3KS jači od Juginog osnovnog motora. Bolje ovako kamionom.

Bzzz1

4142 se prije 10 dana u remizu sam vratio motorom

The_Dubster

https://www.klix.ba/vijesti/bih/senaid-memic-obecao-tramvaj-do-hrasnice-ove-godine-projekt-tek-u-pripremi/180125047

ja mislim da kad se pruga nije napravila kad je FAMOS razvaljivao posao i imao više hiljada radnika, neće ni sad... a smiješna izjava i Gušica da ima dovoljno tehničkih i ljudskih resursa da vozi za Hrasnicu....

Milcho

Nema ništa od ovoga, ali istina je što Gušić kaže da je GRAS je spreman ukoliko se pojavi neko ko bi napravio tu prugu.

Ja liniju za Hrasnicu vidim kao produženu liniju 6 produžiti do Hrasnice. 12 tramvaja svako 8 minuta.
To su 4 tramvaja više. Znači šestice se nebi okretale na Ilidži nego u Hrasnici
Linija za Baščaršiju je predugačka, ali ako bi se trica produžila za Hrasnicu trebalo bi 6 dodatnih tramvaja da bi se održao sadašnji interval.

Što se tiče održavanja, novu prugu treba samo redovno podmazivati skretnice i šine na krivinama.

damir050

Kolko  bi se Postojecih objekata trebalo , Srusit  , To ja mislim  ne bi se isplatilo

Milcho

Ne priča se o tramvaju za Dobrinju (koji je mislim definitivno otpisan) nego za Hrasnicu, pa da se ima rušiti gomila objekata.

Tramvaj je planiran da ide po zelenom pojasu ceste koja se gradi. Što se sruši srušiće se zbog ceste, ima jedna kuća, možete vidjeti na google maps.

E sad ove Memićeve nebuloze da preispituje treba li tramvaj ići zelenim pojasom, i da razmišlja da ide desnom stranom zbog njegovih kancerogenih voćki, nebi da komentarišem, kao ni ostale nebuloze o zasebnoj prevozničkoj firmi, prugi, 4 tramvaja koji bi išli samo do Ilidže, koji bi se okretali na zasebnoj okretnici...

Što se tiče GRAS-a, ako se izgradi pruga (što 99,9% ne vjerujem, ali se istovremeno nadam onom 0,1%) mogu jednostavno šesticu produžiti do Hrasnice, i ubaciti još 4 tramvaja da održe interval.

damir050

Ja mislim  da su Predizborni trikovi , Ok o tome
Nego  zar ne bi  bilo bolje  Da se uvede Trolejbus od Ilidze  do Hrasnice , Barem je jeftinija Investicija

Milcho

Čuj trolejbuska linija Ilidža-Hrasnica. Pa trolejbuska linija bi se morala izgraditi skroz od Hrasnice, preko Ilidže, Stupa, Nedžarića, do Fahdove džamije. Preko 10 kilometara.
Drugo, ima i drugih razloga ne da mi se da nabrajam. Zbog toga nikad nije planirano širenje trolejbuske mreže prema Ilidži.

Tu je jednostavno planiran tramvaj koji bi se nadovezivao na postojeću prugu na Ilidži.
Cesta se gradi sa zelenim pojasom koji je po projektu ostavljen za tramvaj.
Projekat jeste skuplji od trolejbusa, ali u konačnici možda i ne previše jer bi trebalo izgraditi duplo dužu trolejbusku mrežu do Alipašinog polja.

-Hrasničani bi dobili mnogo manje s trolejbusom, jer tramvaj je ipak vozilo većeg kapaciteta i ide najudarnijom rutom, za razliku od trolejbusa koji je obični autobus sa električnim pogonom i direktnim napajanjem sa mreže.

-GRAS-u bi bilo mnogo lakše i jeftinije organizovati prevoz kad bi neko napravio tramvajsku liniju nego trolejbusku. (Lokalna zajednica finansira, GRAS organizuje prevoz)
Za tramvajski saobraćaj je potrebno samo malo preraspodjeliti postojeće linije, 4 dodatna vozila za produžetak linije 6 uz 8 minutni interval.
Za trolejbus do Jezera ili Trga austrije trebalo bi stvoriti 15+ trolejbusa da bi se održao neki interval 8-9 minuta, angažovanje daleko većeg broja vozača.
Pošto je planirano zatvaranje tramvajskih stajališta, što za autobuska/trolejbuska nije izvodivo jer ta stajališta koriste i međugradski, školski, radnički i dr. autobusi. tako da bi šverceri od Ilidže do Nedžarića preferirali trolejbusku liniju.

Od svih planova za proširenje tramvajske pruge koji su nekad bili veliki, a koje je rat zaustavio, sada se jedino ovaj Ilidža-Hrasnica čini kao relativno ostvariv u neko dogledno vrijeme.