GP Sarajevo - Razno/Diskusije

Autor The_Dubster, 18 10, 2015, 16:51:58 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 3 Gosti pregledava ovu temu.


Milcho

Biće im za koji dan zavrnut i taj po jedan ako se ne riješi situacija.

The_Dubster

Usvojen Sporazum o rješavanju problema u GRAS-u, preduzeće mora smanjiti broj radnika


idućih par sedmica će pokazati da li je opet u pitanju populizam pred izbore o otrcanoj priči koju svako 2 do 4 godine poturaju ili će se ovaj put fkt nešto uraditi

Milcho

Rekao bih idućih par godina, jer u idućih par sedmica trebali bi se deblokirati računi, registrovati vozila, normalizovati dotok goriva.

Najžalosnije je ako je ovo samo trik da bi se osiguralo trajno odustajanje od tužbe GRAS-a po pitanju subvencija.

Marko NS

Jel se zna nesto oko onih trolejbusa kako napreduje tender ?  :)

Milcho

Bio je par puta raspisan, ali treba po meni uraditi reviziju tog tendera jer ne ide.

Za te pare se može kupiti i više običnih trolejbusa od 25, ali za te pare se ne mogu dobiti 25 kombinovanih trolejbusa sa baterijama za 10km autonomije.

kako stvari stoje prije će tramvaji doći, jer je tender za tramvaje realnije napravljen.
Naravno, tramvaji će u promet tek kad pruga bude urađena, a trebalo bi da radovi krenu na proljeće.
Sad su trebali krenuti radovi na remontu 300-tinjak metara na Marijin dvoru, ali desila se ova kriza sa blokadom računa koja je izbacila preko 30 autobusa iz upotrebe. (LPG-a nema, nafta se razvlači, istekla registracija za preko 20 autobusa) tako da se nije mogao obezbjediti zamjenski autobuski saobraćaj na relaciji Muzeji-Baščaršija, te su se radovi odgodili.

The_Dubster

Milcho, kao što kažeš ovo oko odustajanja od tužbi da bi mogao biti trik - tog se i ja bojim... jer trenutak za nešto ovako nije mogao biti bolji, a gori kad se uzme sve u obzir...

The_Dubster


Marko NS

#338
Cudi me zbog cega im treba ta autonomija kad sigurno u Sarajevu postoji dovoljno Infrastruktre da se prodje bez toga a da se nabavi vise buseva.
Nadam se da ce resiti to i da ce pobediti neki evropski prizvodjac kad vec finansira EBRD  :)

Milcho

Ne znam. Nekom je palo na pamet da se prave kombinovane autobusko trolejbuske linije.

Za prvo vrijeme prema Vogošći dok se ne obnovi trolejbuska linija, a zatim da se uvede taj sistem na autobuske linije koje gravitiraju trolejbuskoj mreži.
Ovaj sistem bi bio idealan za linije prema Breki, Podhrastovima, Koševskom brdu, Jagomiru, Velešićima, Pofalićima, jer su elektro vozila bolja za brdo, ali ima jedan problem. Naručeno je 25 ZGLOBNIH trolejbusa, a zglobni trolejbusi ne mogu raditi na većini tih linija.

Sa tim zglobnim trolejbusima sa autonomijom bi mogli samo raditi linije sa Dobrinje prema Nedžarićima i Ilidži, i da se linija 108 Otoka-Dobrinja skrati trasom nekadašnje linije 42, ali to su beznačajne linije za ovakvu investiciju.

Tako da bilo je bolje da se išlo na nabavku standardnih trolejbusa ili eventualno na kombinaciju standardni zglobni i kombinovani solo.




The_Dubster

ne bih se složio da je NARUČENO, tender još nije sproveden... mada za ostalo se slažem.

A i kako da se stručno slože linije kada se pita stranka, a ne struka. A vlade padaju svako malo i niko ne može ništa da završi što je započeo.

Milcho

Ovaj prijedlog im je slao mislim jedan forumaš sa klixa... Ideja u biti nije loša, ali nije se vodilo računa o solo / zglob.
Za brdske linije je idealan električni vid prevoza.

Inače sutra kreće obnova pruge na Marijin dvoru.

Marko_BL417

1. Šta označava ovako obilježeno sjedište u gradskom prevozu? Ima još i zeleno, zaštita od... još nečeg ali nisam upamtio



2. Od čega je (je li od voza) i čemu služi ovaj GRAS-ov vagon? Nalazi se na Trgu Austrije


Milcho

1. Oznaka za sjedište koje treba biti upražnjeno radi distance (+reklama)

2. Pokretna elektrovučna podstanica za napajanje kontakt mreže.

damir050

Dali se Moze iznjet Podatak ,Kolika je Cijena Radova  na  S Krivini kod Muzeja
Naravno  ako nije tajna