GP Sarajevo - Razno/Diskusije

Autor The_Dubster, 18 10, 2015, 16:51:58 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

The_Dubster

Druže, kompanija potvrdila brojno i kvalitativno stanje vozila...

što se tiče cijene, Žurnal je u pravu i vjeruj mi na riječ da je cifra ta koju su i oni naveli. Provjereno sigurno.

Al kako to obično biva kod nas, niko neće odgovarati.

Milcho

#256
Vidi, GRAS ne može kupiti direknto vozilo od javnog prevoznika koji prodaje vozila na kilu.
Opet tržište je malo, i preprodavači rizikuju da im dugo vozila stoje na lageru. Ne isplati im se bez ogromne marže, mada slažem se da su trebali biti dosta jeftiniji.

A što se tiče kvarova, samo su 653 i 663 imali veće probleme.
Ostali su dovedeni u vozno stanje isušivanjem kondenza i čišćenjem kontakata.

S ovim iz druge ture su odmah znali šta treba, i vozila su registrovana i puštena u promet u rekordnom roku za GRAS. Stigli u depo 27. decembra, a na liniju izašli već 15. januara.

The_Dubster

Izgleda da je njih Bernmobil i prodao na kilu... A to koliko je rizika bilo oko dalje prodaje, ipak pokazuje upravo ovaj slučaj. Dakle, nije bilo rizika bilo je samo pitanje vremena kada će se posao sprovesti i koliko će ko biti u talu. Ali opet napominjem, nažalost to se opet nikad neće zvanično rasvjetliti i stvarno je tužno da je GRAS postao talac ovakvih poslova.

A to o ispravnosti vozila govore isječci sa Zapisnika o primopredaji vozila, koje je Žurnal objavio, i gdje su članovi napismeno izjavili da im je prijećeno oko potpisivanja istog. Također, ako sam dobro shvatio - u ponudi je pisalo i da vozila imaju određenu garanciju, a opet je kao što i sam kažeš GRAS o svom trošku opravio, nabavio i zamjenio, a sve da vozila budu što prije na cesti...

Dakle kako god okreneš GRAS je donji, a pojedinci izrazito dobri na mutnim poslovima i nikad neće biti procesuirani za to niti će GRASu i Kantonu ikad biti vraćene pare.

Milcho

Što se tiče sedam nije bilo rizika jer je GRAS bio zainteresovan ove Swisstrolleye samo je trebao dobavljač, e sad vjerovatno je Bernmobil ova vozila prodavao u paketu, pa je ovaj dovukao sve trolejbuse i izlobirao još jedan tender, mada su ta vozila već bila oglašena ako ih GRAS nebi kupio. Vjerovatno bi otišla na istok u tom slučaju.

Nije imao ovaj ponuđač rizik, ali generalno rizik za trgovce koji lageruju vozila i malo tržište dižu cijenu.

GRAS je raspisao bar 3-4 tendera koja su pala jer je bila previsoka cijena ponude, sve se to može  provjeriti.

17 trolejbusa iz St.Galena 1.800.000, oko 105 hiljada po komadu
Onda 2014 trebali doći trolejbusi iz Solingena, ali je traženo puno para za njih, međutim delegacija GRAS-a je išla gledati, i mislim da su bili našli neki dogovor. Međutim Hessovi iz Ženeve su se našli na prodaju
A plaćeni su oko 40.000 po komadu, stari 27 godina u tom trenutku.
Solingenci su otišli u Mariupolj, gdje su plaćeni nešto manje od milion grivnji po komadu, tj oko 70-tak hiljada KM po komadu, stari 29-30 godina u tom trenutku.

Haris Gušić je pokušao nabaviti Swisstrolleye iz Biela za oko 70.000KM po komadu direktno

Ćipić nudi mislim 14 Van Hoolova iz 1995 za ako je duplo jeftinije onda je to oko 70.000 po komadu.

Ne kažem da je bilo sve ispravno ali trolejbus za 11.000 NE POSTOJI ZA GRAS
Kapo je morao potpisati.

Da je GRAS privatna firma, onda je mogao direktno u Bernu dati ponudu i uzeti vozila.

The_Dubster


DWProski

Ja ne znam što si se ti toliko napalio na ovu temu. Sam vrlo dobro znaš da je zakon i sistem javnih nabavki uređen tako da je čista pljačka novca. Mislim, kad tvoja firma može oboriti tender, iako sama je dostavila ponudu koja se nikada nije mogla prihvatiti:Ko želi provjeriti neka potraži na stranici e-javnih nabavki odluku URŽ-a JN2-01-07-1-510-11/19.Znači kad pričaš o ovoj "pljački novca" skontaj da pucaš sam sebi u nogu jer eto, koliko je Sejari puta oborio tender za nabavku novih i polovnih minibusa i tako svaki put oduzeo novac poreskih obveznika u iznosima oko 6000KM? I omogućio da putnici prvo ostanu bez usluge na minibuskim linijama, a zatim dobije privatnika koji vozi svaka 2 sata?Ako ti je protuargument "tražimo jednako polje igre", zašto ste onda svjesno poslali nezapečaćenu ponudu i kada ste imali priliku da dobijete posao, ostali bez nje?A ovi trolejbusi što je Kapo želio nabaviti imaju samo jednu dobru stvar oko sebe - električari bi znali raditi na njima jer je elektrooprema Kiepe. Ovo ostalo je sve minus, počevši od toga da su stariji od ovih, da su strani tip i da nemaju klimu. A čudi me da nisi pomenuo da je Ćipić već jednom izradio GRAS kada su se nabavljali ženevski BGT 5-25, te je umjesto ugovorenih 15 isporučio 9 i rekao da je ostalih 6 završilo u muzeju (zvanom otpad).

The_Dubster

Klasično, što smo već vidjeti 100 puta na našem forumu - da se hardcore zaljubljenici GRAS-a skrivaju odmah iza privatnih stvari i skreću pažnju sa prave stvari.
To šta je uradila ili ne "moja" firma je stvar u koju nisi dovoljno upućen. Dovoljno je reći da je ona prvi tender dobila, a da su drugi oborili i da je svaki idući bio naštiman i da se borila samo za fer i ravnopravnu borbu te da se ne pljačka dalje narod i budžet. Da nije bila u pravu, ne bi bilo toliko odluka u tu korist. Za razliku od nekih, tu je odigrano sve po pravilima. I ovo je sve što ću reći o tome. Ako želiš više informacija i rasprave po ovom pitanju bujrum u "moju" firmu na kafu, vrata su svima otvorena.

Napalio sam se na ovo zato što se drugi zajebaju s mojim i tvojim parama koji plaćaju sve to... Ako tebi ne smeta, meni smeta...
Znači ljudi su kontaktirali Bernmobil, imaju izjave Komisije za prijem vozila crno na bijelo, imaju izjave da im je prijećeno da moraju potpisati zapisnik, da su sami radili popravke iako je bila garancija i glavno - carinske dokumente koji su neosporan dokaz koliko se para opralo u ovom slučaju. I normalno da mi smeta. Ne treba niko radit džaba, hvala Bogu, ali je ovo klasična pljačka preko leđa naroda. I umjesto da kažeš "pa jest, pljačka je" ti meni udaraš neku kontru po privatnoj liniji. Nigdje veze, ali kažem klasično za vas.

Ne kažem ja da bi Kapina verzija bila bolja, ali bi sigurno Kanton i građane mnogo manje koštala i to je činjenica. Svima na fb usta bila da za te pare mogu i oni kupit trolejbus, da skuplje košta Golf IV i slično... e pa evo im crno na bijelo šta se dešava.

I opet je smiješno što apsolutno NIKO neće odgovarati.

Milcho

#262
Citat: DWProski  u 15 02, 2020, 22:20:20 POSLIJEPODNE
Ja ne znam što si se ti toliko napalio na ovu temu. Sam vrlo dobro znaš da je zakon i sistem javnih nabavki uređen tako da je čista pljačka novca. Mislim, kad tvoja firma može oboriti tender, iako sama je dostavila ponudu koja se nikada nije mogla prihvatiti:

Ovo je Sejari uradio i na onom prvom tenderu 2016, iako su tada pobijedili.
Došlo je do toga da su se žalili i što je GRAS tražio digitalni tahograf.
Vrapci na grani znaju da njima nije u interesu da GRAS nabavi kombije, a vidjeli smo zašto.

I ne daj bože da GRAS nabavi Isuzu ikad dok je Sejari zastupnik. Ono minibusa što radi je iz 1996, 1998, 2005 godine a ni jedan jedini Sejarijev Isuzu iz 2012 ne radi, kao ni onaj crveni Hadžićki.

DWProski

Duboko ti se ispričavam, hardcore zaljubljeniče Centrotransa, koji je sasvim slučajno prvo radno iskustvo u području prijevoza upravo tu i dobio, a zatim nastavio u sestrinskoj firmi Centrotransa - Sejariju.
    Neko čije se veze s GRAS-om završavaju na volonterskom radu.

Sada kad sam to rasčistio, da se vratim na temu.

Već je dokazano da je vaša ponuda poluproizvod za koji je nabavka dijelova moguća tek na kapaljku, ali budući da je minibuski sektor već sveden na toliko jadnu razinu prihvatili bi i to nego da ništa ne vozaju. Znači, em što ste vi neozbiljni i vlastitu dokumentaciju nepropisno dostavljate, em što tim igrama "pravde" onemogućujete narodu pristup nečemu što on vidi i traži - prijevozu. Manje više sve vaše žalbe teže traženju bilo kakve sitne mane u tenderskoj dokumentaciji kako biste oborili tender. Bilo to o nosivosti osovina, elektroopremi, sigurnosnim sistemima itd.

Eh sada što si ti fulao poentu onoga što sam ja napisao - Zakon o javnim nabavkama je čista krađa novca. Ako se raspiše tender za šarafe gdje se nudi 5KM po šarafu i samo se javi jedan ponuđač s ponudom 4,5KM po šarafu, naravno da će on dobiti posao, iako je nabavna cijena tog šarafa možda 20pf, jer tu nema nikakvih ograničenja koliko nešto može koštati. Dakle ovo je samo legalizirano postupanje ala Bimo i ništa više. Znači ako ponuđač vidi priliku da pazari ihihihihihihi novca, on ima potpuno pravo da je iskoristi. Recimo dok je Gušić bio, očekivana nabavna cijena S DOSTAVOM i S CARINJENJEM 10 Swisstrolleya II je bila 230.000€.

Ali važi i još jedna stvar, činjenica da ponuđač koji sam NE ISPUNJAVA OSNOVNE UVJETE ima pravo da obori tender ako nađe nešto što mu ne odgovara. Činjenica da dostavljate praznu bankarsku garanciju, a zatim se žalite po drugim osnovima ili uvodite drugu firmu u priču dovoljno govori da je tu neka muljaža u pitanju, a ne želja za fer i ravnopravnom borbom.

Znači ovdje je dominantno problem u Zakonu o javnim nabavkama koja omogućuje ovakav primitivan tip kapitalizma bez ikakvih regulacija. Ovo je itekako pljačka, ali je legalna pljačka.

Ovo kontaktirali BERNMOBIL, imaju izjave Komisije, itd. itd. - nigdje konkretnog dokaza. Samo "za Žurnal je rekao x" i "pojasnili su za Žurnal iz y". I ono što malo ima dokaza je slab dokaz. Ok, imali su problem sa kondenzom koji je kod svih riješen i eto uvezeni kao staro željezo - upravo kako su i prodani toj firmi. Dok ne objave konkretne dokaze komotno se može obrisati stražnjica. A ne bi me čudilo da je i lažirano, kao dobar dio dokaza koje Žurnal plasira u šire medije (na um mi prvo naumpada onaj skandal sa BMW-om gdje su u Paintu fotošopirali da ima plave tablice, a u odsjaju lokve se vide da su obične).
Znači dabogda da je crno na bijelo.

A kad smo se već dotakli ove teme - kako objašnjavaš izjavu iz 2015 da su Centrotransovi novo-nabavljeni N4421 Centrolineri koštali preko 170.000KM po voznoj jedinici, kada je GRAS nabavio identične Centrolinere za ispod 80.000KM?
Hoće li iko odgovarati za to?

Milcho

#264



The_Dubster

zasto se stalo sa modernizacijom tramvajskih stajalista?

sada kada nema tramvaja i guzvi idealno je za sve srediti... ali nisam pratio detaljno ovaj slučaj, pa jel do para ili... ?

Manas

I ono na Otoci sto su poceli izgleda da su stali upola.

Milcho

#269
Možda je dio radnika spriječen da dolazi na posao, ili je, po naški, firma preusmjerila radnike na neki drugi posao, ovo nek čeka.

A što se GRAS-a tiče, rade punom parom, mijenjaju se šine koje su u najgorem stanju, jer i kad krene remont, on će trajati oko 2 godine, fazu po fazu.