GP Sarajevo - Razno/Diskusije

Autor The_Dubster, 18 10, 2015, 16:51:58 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 2 Gosti pregledava ovu temu.

Manas

Zna li se razlog zasto nema nekih zvucnijih imena?

Milcho

Ne znam, znam samo da je pokrenuta procedura za obnovu tendera.

Marko NS

Bilo bi ne logicno da ovaj posao ne dobije neki Evropski Proizvodjac kad vec ceo projekat ide preko EBRD.

Milcho

Nije uslovljeno, ali možda je jedini problem što se u specifikacijama traži puno za malo para.

800.000€ je zglobni Solaris sa baterijama za 11km autonomije, kakve je kupio Bergen. Hess i Van Hool je još skuplji, dok je procjenjena vrijednost ovog tendera 15.000.000€ što bi bilo oko 600.000€ po komadu.

Da su traženi obični trolejbusi, Solaris bi glatko mogao proći jer je oko 450-500.000€ obični trolejbus.
Ili recimo da je traženo 20 trolejbusa sa baterijama, tu bi mogao Solaris proći.




Milcho

Bitno je da je ima zeleni pojas, a i da je čisto od kružnog toka prema famosu sa lijeve strane.


Bzzz1

#247
Treba u VP dodati i trolejbuse Hess Swisstrolley 2 garaznih brojeva 657-663
Inace pustena su u saobracaj i 3 Centrotransova Lion's City troosovinca koji ce saobracati na liniji za Vogoscu.
Takodjer je Centrotrans uveo liniju Otoka-Sokolje

The_Dubster

Unešena su vozila, čekamo slike za rege i uvrštavanje u oba vp.


The_Dubster

https://www.klix.ba/biznis/privreda/bih-uzela-jos-dva-kredita-od-35-miliona-eura-potrosit-ce-ih-na-tramvajsku-prugu-i-trolejbuse/200205054

ja bih imao dva pitanja ako bi neko mogao da mi odgovori:
1 - Zašto državna instituacija uzima kredit i finansira nešto što će se samo koristiti u Sarajevu, a kredit vraćati i ljudi iz Tuzle, Trebinja, itd... ???
dovoljno je da se sjetimo ovog https://www.oslobodjenje.ba/vijesti/bih/izetbegovic-krajina-ce-biti-najveci-dobitnik-nakon-usvajanja-zakona-o-akcizama i koliko se nije uradilo u Krajini...

2 - Zar već jedan nije kredit odobren i dobijen za kupovinu trola? Zašto se uzima sada novi?

Milcho

Na isti način je dignut kredit za regionalni vodovod plava voda u Travniku, Deponiju u Živinicama, pa možemo onda postaviti pitanje zašto bi to građani Sarajeva finansirali?

A što se tiče kredita, prvo dok je odobrio EBRD, Kanton, Federacija, Država, klinac, palac, svaki put vijest odobreno zaduženje, i sad je konačno pao potpis između EBRD-a i BiH da se ide u realizaciju. A valjda ti ugovori sa EBRD-om jednostavno moraju ići preko države.

Ne znam samo jeli obnovljen tender, ali trebalo bi napraviti reviziju i spustiti loptu, izbaciti ovo 10km autonomije. Zbog napumpanih specifikacija je pao. Da se razumijemo, recimo Solaris Trolino 18 takvih specifikacija košta 800.000 eura po komadu. Ne znam koji je grad nabavio nedavno baš takve trolejbuse, sa 10-tak km autonomije. Kako god ne vjerujem da su spremni skresati četvrtinu cijene da bi dobili ovaj posao.
Neki trolejbusi takvih specifikacija penju se i preko milion eura, npr Hess, pa čak i Bozankaya koja je dala ponudu.

Za ove pare se mogu nabaviti obični trolejbusi. Trolino 18 obični nije više od 500-600 hiljada eura.

The_Dubster

#252
Citat: Manas  u 28 01, 2020, 13:31:37 POSLIJEPODNE
Trolejbuse vrijedne 155.000, GRAS kupio za milion i 400 hiljada KM

https://zurnal.info/novost/22722/trolejbuse-vrijedne-155.000-gras-kupio-za-milion-i-400-hiljada-km?fbclid=IwAR0B9HzOzfbN0gXrItmdaDAm9d9Yea31KnBMuGb7yVtFB7_OevbAuE3nTwk
Game of Trolls se nastavlja:
https://zurnal.info/novost/22763/vozila-su-imala-tehnicke-nedostatke-osam-nije-bilo-u-voznom-stanju


strašna šteta po renome i budžet GRAS-a i Kantona Sarajeva. Posebno uzevši u obzir pritiske, prijetnje i popravljanje vozila u garantnom roku na vlastitu štetu preduzeća...

The_Dubster


Milcho

Al ovo je smiješno da su 10x skuplje plaćeni. Duplo skuplje možda. Prije toga dosta je tendera palo jer su ponude bile dosta skuplje od procjenjene vrijednosti što govori o stanju na tržištu.

Ne znam kako ide sa carinom, ali ta cijena nema veze sa realnom tržišnom cijenom.

Ja bih baš volio da mi neko nađe TROLEJBUS star 19-20 godina za 11.000KM... To jedino možda neku rusku kantu koja je u tim godinama samo za rashoda.

A od 14 trolejbusa 2 nisu bila u voznom stanju. 653 koji je osposobljen i 663 koji još nije osposobljen, ibacuje mu neki osigurač.