GP Sarajevo - Razno/Diskusije

Autor The_Dubster, 18 10, 2015, 16:51:58 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.


DWProski


The_Dubster

CTS je rekao da ima odobrenje i kantonalnog (Fišo) i federalnog nadležnog ministarstva, pa sad???

Al opet, FIšo tjera svoje neke talove iz prošlosti umjesto da bude u službi građana koji su ga i postavili tu. Zar nije bolje bilo kakav prevoz nego nikakav?

DWProski

#153
Mhm. Kako da ne. Centrotrans nikada ne vrši spinovanje...(sarkazam za sporije članove)

Svakako, što će narodu prijevoz za koji će svaki put platiti 1,60/1,80/2,00 i neće moći korisiti GRAS-ov kupon koji već imaju? Čak se niste ni udostojili dati prvi mjesec da se voze na GRAS-ovim kuponima, već odmah mastite brk.
Da su Centrotransu i Sejariju u interesu putnici i njihov boljitak ne vjerujem da bi 4 puta rušili tender GRAS-u, općinama i kantonu?

The_Dubster

e ovaj dopis sad mjenja sve... Dakle bilo je spinovanje s druge strane hahaha

ja mislim da bi narod vrlo rado batalio GRAS ov kupon i plaćao ovim, jer će se ipak znat kad ima polazak pa se lakše snaći....

Sto se tice tendera, koliko sam upućen formalno-pravno Sejari i Centrotrans nisu oborili ni jedan tender. Sejari se samo žalio na tendersku specifikaciju i tražio da ravnopravno učestvuje. Dok su žalbe par puta uvažene, dakle očito je nešto bilo štimano nekom... Tender je pao pao u formalno-pravnom statusu dva puta - prvi put kad je Sejari dobio pa se druga strana žalila i drugi put je pao kada jedini ponuđač na tenderu nije predao valjano popunjenu specifikaciju i zbog toga je pao.

DWProski

#155
Jednodimenzionalno razmišljaš. Živiš u Faletićima, radiš u Malti npr. Trebaš ili plaćati 53KM kupon + 4KM kombi svaki dan ili 4KM za kombi i 4KM za komercijalu!
Ispadne da moraš platiti maltene dvije i po mjesečne u prvom, ili četiri i po u drugom slučaju! Gdje je tu logika?

Svakako Sejari nema šta tu da traži na tenderu. Postoje dva tipa vozila koja odgovaraju tenderu po svim uvjetima - Navigo C i Opalin City. Jedini problem je što kod nas nema distributera Temse, a iz GRAS-a ne šalju pozivnice iako se radi o međunarodnom tenderu...
Formalno-pravno, jedini put kada tender nije pao zbog Sejarija je kada niste dostavili zapečaćenu dokumentaciju i zbog toga se UbeStore žalio.

Novociti se svakako dokazao lošim, a ionako dijelovi se ne mogu kupiti. Svakako i u CTS je jedan ravničarski već rashodovan, a nemate problem sa dijelovima.

Milcho

Možda 4 Grasova Novocitija još rade.

Manas

Nijedan Novociti nije rashodovan, jedini su rashodovani stari Turq koji su radili gradske linije. Da se pokazao lose zakljucio si po tome sto ih je vecina rashodovana u GRASu.. Poznato je kakvo je odrzavanje u GRASu, pa komplikovane procedure nabavke dijelova. Al svakom autu su potrebni rezervni dijelovi..

The_Dubster

Danas na radio Antena objavili da je raspisan novi tender za 17 minibusa....

The_Dubster

Dok čekamo neki pomak tramvaja za Hrasnicu, najavljuje se tramvaj i za Vogošću.
https://www.klix.ba/vijesti/bih/poceli-radovi-na-prvoj-transverzali-u-sarajevu-planiran-tramvaj-za-vogoscu/190103055#11

mislim da je ovo još jedno mazanje očiju javnosti....

Milcho

#160
Pa u tekstu se više spominje šta je predviđeno. Po dvije saobraćajne trake i tramvaj.
Znači biće ostavljen pojas za tramvaj kao što je urađen za Hrasnicu jer to je planirano kad je planirana i prva transverzala (još je Tito bio živ)

S tim da je tramvaj planiran samo do Šipa a ne do Vogošće ako se nije šta promijenilo. To se može vidjeti i u planiranom saobraćaju KS i u vizualizaciji. (i tačna trasa i okretnica, i sve)

Dalje prema Vogošći planirana su dva tunela, po jedan za svaku kolovoznu traku, i poseban dosta duži tunel za željeznički koridor koji je planiran prema Vogošći, a čija bi trasa po planu bila većim dijelom uz prvu transverzalu.

Sad da bi tramvaj prošao dalje za Vogošću, tamo nekad za xy godina, moraju ili prebaciti prugu na kolovoz ili prešaltati tramvaj na trasu kloja je planirana za željeznički koridor.


Marko_BL417

A jel ista širina tramvajskog i željezničkog kolosijeka?

Milcho

Ista je, ali svakako, zbog raznih faktora, napona prije svega, kombinacija tramvaj željeznica otpada.

Vidjećemo na šta će sve izaći u narednim godinama, ali zvanično tramvaj je planiran samo na relaciji Željeznička stanica-Šip.

https://www.youtube.com/watch?v=Uqq4GQyNVIY
https://ms.ks.gov.ba/sites/ms.ks.gov.ba/files/planirani_saobracaj_ks_1060x1600_0.jpg


Manas