JGSP Novi Sad (SRB)

Autor The_Dubster, 11 07, 2018, 19:15:47 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 3 Gosti pregledava ovu temu.

Matke792

Nakon godinu dana, fino su se pokazali zglobni primerci, neki manje, neki više, ali sve u svemu, svi su aktivni.  8)



















Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока


Matke792

#46
Jedan solidan primerak zglobnog Neobusa, koji pripada seriji #728 - #737 iz 1997. godine.

Rekarosiran je 2008. godine, prilikom čega je dobio različit izgled signalizacije u odnosu na ostale autobuse iz te serije.

Pretežno radi na gradskim linijama i za svoje godine fino može poslužiti.


















Unutrašnjost:






Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

Marko_BL417

Odlične slike Matke

Dobri su Neobusi obzirom šta su sve izdržali kroz 25 godina eksploatacije. Odlični!

Jel im ovo na zadnjoj slici automat za poništavanje karata? Kad ste to uveli?

Koji je najmanji garažni broj (odnosno koji je najstariji bus) koji je u aktivnoj službi?

Matke792

Hvala Marko!

Uvođenje elektronske naplate karata počelo je oktobra 2019. godine.

Oktobra 2019. godine je na gradskim linijama počela primena digitalnih aparata za izdavanje i prodaju karata(fotografija aparata ispod), a do tada su vozači raspolagali sa Almex mašinicama i lisnatim kartama.
Almex i lisnate karte (100 karata u bloku) su i dalje bili u pripravnosti, ali sve manje i manje, sada ih gotovo ni nema.

Validatorima za očitavanje persolizovanih i nepersolizovanih čip kartica, vozila su počela da se opremaju pre nešto više od godinu dana, a isto tako se sve više i primenjivao elektronski sistem naplate karata, koji sada funkcioniše u svim vozilima i na svim linijama.

Digitalni aparat za izdavanje i prodaju karata:



Autobus koji je najstariji, iz 1990. godine i rekarosiran 2006., sa najmanjim garažnim brojem jeste Neobus #680.
Ne prevozi putnike od 2017. godine, ugrađena mu je rotacija tako da predstavlja garažno/vučno vozilo.





U aktuelnom voznom parku najmanji garažni broj nosi solo Neobus #712.
Autobus iz 1997. godine i konkretno on je rekarosiran 2006/7. godine.

Imao je težu saobraćajnu nezgodu novembra 2019. godine, saobraćajući na gradskoj liniji 1. Navodno je autobus ostao bez kočnica te je nakon silaska sa mosta udario u putnički automobil i produžio pravo kroz kružni tok i posle nekoliko desetina metara zaustavio.

Evo fotografije kako je izgledao:

Izvor fotografije: NS Uživo

Iznenađujuće je to što je uopšte sređen, i pušten u saobraćaj za manje od tri meseca.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока


Servistrans_belmynn


FIPI UNILINES

Bio sam gost u garaži GSPa u Novom Sadu. Sve pohvale za zaposlene koji su nam maksimalno izašli u susret!  :wink:
















FIPI UNILINES


FIPI UNILINES


FIPI UNILINES


FIPI UNILINES


FIPI UNILINES


FIPI UNILINES


FIPI UNILINES

Zglobni Neobusi, tog dana su falili samo 798 i 799 u garaži.  8)

790




791


792




793




794


795


796


797



FIPI UNILINES