JGSP Novi Sad (SRB)

Autor The_Dubster, 11 07, 2018, 19:15:47 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 2 Gosti pregledava ovu temu.

Marko NS

Neobus 730 na liniji 32 Novi Sad-Temerin  :D
Neobus.

Marko NS

1054 BMC Procity CNG na liniji 32 Novi Sad-Backi Jarak  :D

Matke792

Super je fotka, samo linija 32 je Novi Sad - Bački Jarak - Temerin. ;-)

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока


Marko_BL417

Potez 20 ide prema Kovilju, 30 prema Temerinu, 40 prema Rumenci, 50 prema Veterniku, 60 prema Petrovaradinu, 80 prema Beočinu ako se ne varam

Dobro su to odradili u NS, nema mnogo gradova sa takvim principom "grupisanja" linija. A i lakše je da se zapamti. Sviđa mi se.

Marko NS

Hvala na ispravci , vidite sta se desi kad se kaci u to doba noci  ;D

Marko NS

Ikarbus 984 je u Nedelju na liniji 21 isao preko Kaca za Grad zbog radova na putu iz pravca grada za Sangaj, pa sam uspeo eto za produzeni vikend u Srbiji da uslikam vise autobusa nego u Austriji za pola godine  :D

Marko NS

Da i ja konacno uslikam jednog novog Solasa.
BMC Procity CNG.

The_Dubster

koliko je otprilike procentualno sada situacija u NS dizel-plin autobus?

Matke792

Trenutno vozni park čini 60% dizel vozila, a preostalih 40% je isključivo CNG.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока


Marko_BL417

Koliko se dolaskom novih vozila ide ka tome da se starija vozila izbacuju iz upotrebe? Prvenstveno mislim na Neobuse 405 odnosno 405G, koliko ih je ostalo u aktivnoj službi (a koliko ih stoji u garaži u voznom stanju, tj. nerashodovanih)?

Kod nas u BL je taj proces baš dugo trajao, ni nabavka novih (ili novijih polovnih) vozila, ni to što su pojedini prevoznici dosta linija izgubili na tenderu nije uticalo da se starija vozila i doslovno krševi maknu sa ulice. Tako je do prije nekoliko godina vozile Karose, MB O405 (i danas vozi!), MAN-ovi NL xx2, itd iako prevoznici teoretski mogu pokriti sve polaske novijim autobusima i da im par ostane u rezervi.

Marko NS

1067 odmara :)
BMC Procity CNG.

Marko NS

989 na liniji 62 Sremski Karlovci-Novi Sad , sa smoki reklamom :)

Marko NS

Dva brata na linijama 32 za Temerin i 79 za Beocin :)
BMC Procity CNG.

Matke792

#43
Citat: Marko_BL417  u 15 07, 2021, 21:17:22 POSLIJEPODNE
Koliko se dolaskom novih vozila ide ka tome da se starija vozila izbacuju iz upotrebe? Prvenstveno mislim na Neobuse 405 odnosno 405G, koliko ih je ostalo u aktivnoj službi (a koliko ih stoji u garaži u voznom stanju, tj. nerashodovanih)?

Pa kol'ko mogu da povuku, a da se "ne oseti".

Verovatno ti je poznato da su Ikarbuse iz 2005. godine, Ik-103 i Ik-201, počeli da povlače još pre dve godine i više.

Isto tako je od početka 2020. godine rashodovano:
- 10 autobusa tipa Volvo B10MA / Neobus 405GZ iz 1990. godine


- 5 autobusa tipa Volvo B10M Neobus 405G takođe iz 1990. godine



- 6 autobusa tipa Volvo B10M / Neobus 405G iz 1997. godine



- 7 autobusa tipa Volvo B7RLE / Neobus 501G iz 2005. godine



- 14/15 autobusa tipa Volvo B9L / Neobus Citta LF iz 2007. godine



- 3 Ikarbusa Ik-218N iz 2007. godine.


Veliki deo i preostalih starijih autobusa je dotrajao, ali guraju, jer i ovako su u saobraćaju neispravna vozila.

Najviše me pogađa što vozila Iveco/Irisbus Crossway, Citelis i poljski Solaris su u lošem stanju i već 10 godina trpe loše "održavanje". Kvalitetnija vozila od Ikarbusa i turskog BMCa, ali nisu otporna na neodržavanje.

Sam primer je gde od 13 Crosswaya uvek polovina radi, a polovina stoji u garaži i preko godinu dana i tako se smenjuju u krug... isto je i sa Citelisima i Solarisima.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока

Matke792

Konačno sam odlučio da ću se posvetiti ovom forumu, temi novosadskog prevoznika.. nadam se da će vam se svideti moje fotografije i hajde da vidimo koliko ću biti redovan s postovima. ;)

Počinjem sa postavljanjem fotkica iz arhive, konkretno na ovoj je Neobus rađen na šasiji Volvo B10MA iz 2002. godine, gde je cela serija #790 - #799 rekarosirana 2014. godine.



Isto Neobus, na istoj Volovo šasiji mada iz 1997. godine te je rekarosiran 2006. godine, a solo je na Volvo B10M šasiji rekarosiran 2008. godine.



Zemunac #966 sa jednom od najlepših reklama koje pamtim na gradskim autobusima u Novom Sadu.



Jedan autobus koji je kompletno napravljen van Srbije, Iveco / Irsibus Crossway 12 LE iz 2011. godine. Bilo ih je 15 komada, #928 - #942, međutim #935 je izgoreo pred sam kraj 2015. godine, a #933 leta 2016. godine.



Vidimo se uskoro u sledećim postovima!  8)