Nomago Grupa

Autor Bzzz1, 02 06, 2018, 18:20:38 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 3 Gosti pregledava ovu temu.

The_Dubster

znači Rižana da iz ove grupe pređe u Arrivu?

Adis

Ne nee, AP Rizana je sastavni dio Nomaga, prethodno Avriga.. a sve teme tipa Koratur, Izletnik, Promet Mesec itd treba zakljucati. Te firme vise doslovno ne postoje..

The_Dubster

ahaaaaa, prešaltalo me na prvo čitanje umjesto Avrigo ja odletio na Arrivu. Sve 5.

amfan

Jedno jednostavno pitanje: što uopće znači ime Nomago?
Paško @ www.autobusi.org

Adis

#49
Nomad + go, i dobili su Nomago. Nomad je putnik, neko ko je stalno na putu, neko ko uopste i nema kucu ili mjesto gdje zivi nego stalno putuje od mjesta do mjesta. Go je engleska rijec/glagol i znaci ici, ili go u imperativu - idi, kreci se..

Adis

Evo nekoliko slika autobusa koje sam imao priliku voziti u augustu prosle godine. Tad sam bio "posudjen" u Poslovnu jedinicu Ljubljana radi manjka vozaca za sezonsku liniju Pula - Frankfurt (linija je pretpostavljam od Briona Pula a u sezoni je bio uveden jos jedan polazak). U Ljubljani se u svakom smjeru vrsila zamjena vozaca tako da smo vozili Ljubljana - Frankfurt i Ljubljana - Pula. Ja sam redovniji bio na Frankfurtu gdje sam isao 9 puta a za Pulu 3 puta. Mjenjao sam se na ova dva vozila, Man je tad bio star svega 3 mjeseca...




Marko_BL417

Novi MAN - Novi Toursmo, koji je bolji u odnosu uloženo/dobijeno, kvalitet jednog i drugog, neke stvari koje vozači primjete a putnici ne (neki detalji sa aspekta vozača)?

Elektronika (izbacuju li greške i koje), potrošnja, mjenjač, ponašanje uzbrdo, ima li sporijeg odaziva mjenjača?

I gdje još Nomago po sloveniji ima PJ, osim Ljubljane, Celja i Slovenj Gradeca

Adis

Eh kolega Marko hvala ti na postavljenim pitanjima.. mnogo toga pozelim reci ili jos slika staviti ali je preko mobitela jako jako naporno.. nadam se da cu uskoro dobiti pristup laptopu pa ce sve biti dosta jednostavnije.. sto se tice Poslovnih jedinica, tri su glavne tzv Regionalne enote a to su Celje, Ljubljana i Nova Gorica. Unutar tih enota posluju manje Poslovne enote. Ne bih znao nabrojati sve ali tu imamo Slovenj Gradec, Velenje, Mozirje, Sl. Konjice, Zagorje ob Savi, Ajdovscina, Postojna, Sezana, Koper, Kocevje, Tolmin.. itd, ima sigurno jos poneka.

Sto se tice usporedbe autobusa, na osnovu tih mjesec dana koliko sam se druzio s njima, prije svega mogu reci da je dozivljaj voziti i jednog i drugog, pogotovo za nekog poput mene koji je novi u ovom poslu. Mercedes je bio star oko godinu i po i imao je na satu oko 300 000. Man je bio star tri mjeseca i na kraju augusta je imao 80 000 na satu. To je dokaz da se vozila bukvalno ne gase a samim tim znaci i da su dosta pouzdana.

Mercedes je bio sa 6 brzinskim manuelnim mjenjacem dok je kod Mana bio 12 brzinski automatski mjenjac. Posto je linija isla cijelim putem autocestom puno mi je bio bolji Man. Jedino je kod njega bilo specificno da je prilikom kretanja nekad mocno primao gas a nekad lijeno i tromo. Interesantno da se meni bio jednom ugasio na izlazu sa autobuske stanice u Karlshrue, neobicno za automatika da se ugasi. Drugih gresaka nije bilo ni na Manu ni na Mercedesu. Man je bio dosta bolji uz brdo, doslovno nije osjecao uzbrdicu. Mercedes je bio "mercedesovski lijen" uz brdo i cesto smo morali vracati u petu brzinu. Tu se ta dva autobusa ne mogu porediti nikako. Potrosnja im je bila priblizno ista, iako se ne sjecam bas tacno mislim da se kretala oko 25-30 litara..  ali to stvarno ne bih znao tacno reci.

Kod Mercedesa je prednost da prilikom tankanja, oba rezervoara su na jednom mjestu, i gorivo i adblue. Kod Mana je adblue nazad pa je potrebno pomjerati autobus da se natanka adblue. Kod Mercedesa je prednost laksi prihvat putnika, u Mana kad ulazis dosta vise moras podignuti nogu, nezgodno je za starije putnike. Cini mi.se da Mercedes za nijansu bolje ima odradjen kokpit i sve komande za vozaca. Sve je ergonomicnije i vise na dohvat ruke, bar se meni tako cinilo. Retrovizori su puuuno bolji, veci i pregledniji kod Mercedesa.

Kod Mana mi se svidio taj osjecaj prilikom voznje, vozacko mjesto je za nekih 20ak cm vise nego u Mercedesu pa samim tim osjecaj voznje i stajanja na cesti je mocniji. Tome doprinosi i duzina od 14 m, sa pratecom osovinom koja tiho zuji iza osjecas se ko tenk na cesti. Zanimljivo je kako su Manovi inzinjeri rasporedili polozaj osovina kod ovih troosovinaca. Nista ga nije teze voziti od obicnog dvoosovincs jer je razmak ixmedju prve i druge osovine tek nesto veci nego kod dvoosovinca. Kad se parkiraju jedan pored drugog Man mi je dosta robusniji od Mercedesa, malo zbog tog sto je poviseniji a malo zbog tog sto mu je klima naprijed.

Za putnika bih prije izabrao Mercedesa, sjedista su bogatija i udobnija, kvalitet izrade je bolji. Man me po tom pitanju razocarao, kao da je izabrao najjeftiniju mogucu imitaciju koze za naslonjace za glavu a ne zaboravimo da se radi o extra paketu opreme. U oba busa stolovi su bili nazad i sva sjedista imala su uticnice. Na kraju kad bih birao, nakon svega opet bih tesko odlucio.. objektivno Mercedes je bolji, a subjektivno izabrao bih Mana 😏

Busfahrer

Kako funkcionisu te nove linije, ima li putnika?
Proslo ljeto sam vas vidjao na A8, cini mi se dva busa idu?

Marko NS

Da i ja budem malo dosadan  ;D
Kad sam slikao u Minhenu jednog vaseg Mana deluje mi kao da imate dve razlicite klase u samom busu.
I jel su vam putnici vise domaci ili stranci, citao sam od nekoliko stranaca da vas hvale cak malo vise od flixa.
:)

Adis

#55
Busfahrer, iskreno putnika nije bilo nesto pretjerano mnogo. Najamnje ih je bilo od polazne do krajnje stanice, izmedju se znao napuniti do.pola i to je bio max.. 25 do 30 putnika. Dva polaska su bila dnevno tako da si na A8 znao vidjati vjerovatno ta dva busa..

Marko, prva tri reda sjedista bili su nesto kao "vip loza" 😁 imali su vise prostora za noge, dodatne naslonjace za glavu i drzace za noge.. sto se tice kritika drago mi je da je bilo i da ima pozitivnih kritila ali u ovome poslu uvijek ima i onih drugih jer tesko je svima ugoditi..

The_Dubster

Mercedes Tourismo sa linije za Frankfurt

















The_Dubster

#57
MAN Lion's Coach na istoj liniji
















The_Dubster

Slike autobusa iz Poslovne jedinice Slovenj Gradec



















Surinam

Adise, imate li setri serije 500, i kako vas one služe?