Nomago Grupa

Autor Bzzz1, 02 06, 2018, 18:20:38 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 2 Gosti pregledava ovu temu.

Marko_BL417

Evo ga iz suprotnog ugla sedmicu dana poslije


Marko_BL417


Semir


Bzzz1


tomo

#34
Vrlo zanimljiva situacija sa ovim guranjem Nomaga na EU tržište i probojem ovih nadasve zanimljivih linija sa aspolutno neinteresantnim polascima.... Mala korekcija, nisu baš ne zanimljivi polasci, ali očigledno je da je opet udar samo na ciljano tržište Munchen - kao i Črnja sa jutarnjim polaskom.... eh... pa tu se sad veže veza....
Smrduckalo je tu meni pomalo u startu, ali ok.... start -up....go ... Međutim previše je dodirnih točaka, samo se pomalo linija po linija zamjenjuje onaj tzv. Eurolines iliti Touring Croatia sa nekim malo izmjenjivim polascima, ali svi šuruju jedan sa drugim, ne mo'š kupit kartu kod jednog, a da ti u isti sistem ne uleti i ponuda tog istog, ali pod nazivom ponuđača linije za kojeg kartu i tražiš....Pa su se tako očigledno Dr. Nomago i Dr. Živago, ovaj Croatia bus ušemili....naravno s njima već spavaju Čazmatrans i Arriva, pa kad kome šta uleti.... barem što se Njemačke tiče :D Bit će tu još zanimljivih ljetnih večeri....

Pise Frankfurt - Pula 🙃


Evo i jedna fotka od jucer, inace jako losa, ispod svakog meni zadovoljavajuceg standarda, unaprijed kazem da ne bi bilo opet nekih prozivki iz "nekih zemalja" ... i ne bih to objavio, ali evo pregledao sam preventivno postove, u historiji nisam nasao jos ovaj Tourismo reg.oznaka Lj-50 GZM
Inace uhvatio ne bih ni ovo da se srecom nije zapalio kamion na A8 jucer kod Laichingena.....


tomo


The_Dubster


Semir


Servistrans_belmynn


Adis

#40
Za prvu svoju objavu u temi Nomago, nisam dzaba odabrao bas ovu sliku jednog starijeg modela Temse Safari HD. Ja sam rasporedjen u poslovnu jedinicu Slovenj Gradec a to je podrucje gdje je nekad djelovao legendarni Koratur. Dosta autobusa je ostalo iz tog Koratura, a neki stariji su zadrzali prepoznatljive linije i boje bivse firme, vjerovatno zato sto se ne isplati farbati ih i pretjerano ulagati u vizuelni izgled. Ti stariji autobusi su uglavnom rasporedjeni na lokalne linije u regiji Koroska, a neki stoje kao rezerva na parkingu ispred firme u Slovenj Gradecu. Malo je reci da su ove Temse obisle Evropu uzduz i poprijeko u vrijeme Koratura. Tad se mnogo vozio turizam na nacin da 30 autobusa u martu izidje iz Slovenije a vrate se tek nekad u novembru. Nomago naravno isto tako vozi vanredne linije, izlete, ekskurzije i visoki turizam, ali u dosta manjem obimu jer su vise orijentirani na linijski prevoz. Konkretno ova Temsa na slici je u svoje vrijeme bila jedna od boljih sa boljom opremom a i danas je prepoznatljiva po aluminijskim felgama. Ima najjaci motor od svih, inace Daf-ov i doslovno poteze kao malo auto..

Takodjer, predlozio bih da se ova tema malo preuredi, bolje bi bilo da stoji samo Nomago, bez onog Ljubljana. Ljubljama naravno jeste sjediste ali po citavoj Sloveniji su rasporedjene poslovne jedinice a bilo bi previse za svaku poslovnu jedinicu otvarati posebnu temu. Najbolje je da bude samo Nomago i da tu stavljamo sve slike iz svih poslovnih jedinica..


Adis

#41
Kad sam vec zapoceo sa ovim starim autobusima evo jednog starog dobrog Renaulta koji je ujedno bio i prvi autobus kojeg sam vozio u Nomagu. Taj autubus, taj dan i tu liniju necu moci nikada zaboraviti. Bila su dva ovakva autobusa i oba su datirala iz vremena Koratura. Jedan je bio sa 6-brzinskim mjenjacem a drugi sa mjenjacem 4+4. Vozio sam oba, osim sto su bili malo rasklimani i sa povelikom kilometrazom, sve drugo im je bilo u poprilicno dobrom stanju. Na cesti su bili njezni i mekani a fascinirali su me kvalitet izrade unutra i udobnost sjedista. Jos uvijek se pitam kako je moguce da je Renault prije 20 godina ugradjivao bolja i udobnija sjedista nego npr. Man danas u svoje najnovije autobuse. U medjuvremenu oba ova RenoVa su napustistili firmu, prije bih rekao da su prodati nego da su rashodovani..


Adis

Jos dva oldtimera iz PJ Slovenj Gradec, proizvedeni su 2000. godine i jos uvijek su angazirani na nekim kracim linijama ili stoje kao rezerve. Oba su sa 4+4 mjenjacima, ovaj drugi je sa posebnim paketom opreme unutra i u svoje vrijeme je vozio nogometnu reprezentaciju Slovenije. Nisam vozac sa nekim ogromnim iskustvom, ali cini mi se da su ove generacije Manova radjene daleko kvalitetnije nego ove danasnje. Ovo su cistokrvni Njemci i primjeti se ta njemacka kvaliteta. Za mene licno svaki autobus ima neku svoju pricu, pogotovo ovi malo stariji.. tu dimanziju mogu osjetiti samo istinski busloveri 😉




Manas

Odlicno predstavljanje, samo mozes ovo ubuduce u jedan post staviti. Ove Renaulte sam vidjao i prije, nisu mnogo rasprostranjeni, al interesuje me jedno, mozda glupo pitanje, jel imaju ugradjenu klimu? Sigurno imaju al jedino kod njih nisam vidio isturen taj dio gdje je smjestena.

Ovo sto si rekao oko sjedista si upravu,ali vecina starijih buseva ima udobnija sjedista, bolje tapacirana, stari CTSovi Citylineri su mi ostavili najbolji dojam, onda 303ojke. Prije su izgleda ta sjedista bila standard, dok se danas to radi po narudjbi.

Mozes nam malo detaljnije predstaviti firmu, koliko ukupno buseva ima, koji najvise preovladavaju itd. Znam mnogo nasih ljudi koji rade u ovoj firmi i ne sumnjam da su uslovi vise nego dobri.

Adis

#44
Hvala ti kolega.. a malo je tesko sve to staviti u jedan post jer bi to trajalo pola dana. Pisem sve preko mobitela i mogu vam reci da je za poludjeti hahah. Tako da malo nesto napisem, objavim pa odmorim malo.. i tako opet..

Sto se tice firme, trenutno je iza LPP-a najveca transportna firma u Sloveniji. Na trecem mjestu je Arriva koja je ustvari i jedini konkurent Nomagu. Nomago je nastao spajanjem Avriga i Izletnika, prethodno su se ujedinili Koratur i Izletnik pod imenom Izletnik, a pod imenom Avrigo ujedinilo se nekoliko Integrala, Promet Mesec, AP Rizana itd. Najnovija akvizicija je kupovina Integral Brebus-a koji obuhvata Integral Brezice i Integral Novo Mesto. Zajedno sa tim firmama, Nomago ce ukupno imati blizu 1000 autobusa.

Firma je orijentirana na domaci linijski prevoz putnika, a u medjuvremenu su osnovani odredjeni programi medjunarodnih linija pid imenima Nomago Shuttle bus (vozi za Veneciju i Treviso) te Nomago Intercity (Frankfurt, Bec, Budimpesta, Zagreb itd).. sto se tice ovih linija cuo sam da su pojedine ukinute.

U sklopu firme djeluje i agencija Nomago travel. Mnogo ljudi sa prostora ex Jugoslavije radi u firmi i najmanje se prica slovenski jezik 😁

A sto se tice Renaulta klimu su imali 100 % e sad na koii nacin je instalirana to ne znam.. mana im je bio lijevi retrovizor koji je bio dosta izbacen pa se moralo dobro paziti pri mimolizanju sa drugim velikim vozilima..