Pitanja korisnika vezana za rad foruma

Autor admin, 06 04, 2017, 21:28:21 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 4 Gosti pregledava ovu temu.

Marko_BL417

#150
Pa ako će se, pored Servistransa i Prošića, reorganizovati i podforumi APB Mostar i Neobas, onda će biti mjesta za sva četiri prevoznika.

A mate, za Crnu Goru ide minimum 2 busa dnevno, sad skontaj kolika je zarada, 110 putnika x 90KM = 9900KM od karata
Neko veče tri: 431 od 81 mjesta, 417 HDH od 59 i siva Škorićeva 315 GT-HD od 49 komercijalnih mijesta to je 189 x 90 = 17010 KM za samo jedno veče!! Ima troškova, noćna je linija, treba organizovati vozače, isto tako put je daleko od ravničarskog, pa je i potrošnja malo veća, ali mislim da je zarada na tim razrađenim sezonskim linijama za more višestruko veća od troškova

Viena je isto neko veče poslala 3 autobusa na jedan polazak za Crnu Goru (431, 417 i 317) vidio sam na videu na fb. Tako da mislim da na ovim linijama na kojim van sezone gube (tipa Bočcovi polasci za NS), to im se višestruko vrati u sezoni.

Surinam

Realno, i Ćićko i Halilović i Bočac su zaslužili svoj podforum.
Ako mogu admini da sva tri gurnu bilo bi super.

Svako ima na svojoj strani određene kvalitete u prevozu.

mate

Opet ti tepeš s sezonskim linijama...da oni tako cijelu godinu imaju na tim linijama putnika onda bi malo i drugačije razmišljali...
Uzet cu primjerice liniju Halilovica Zvornik - Aachen na relaciji TZ-Munchen, jednosmjerna karta je 90 KM...a racunaj ostale destinacije i cijene, a njima je normalno kad su guzve da idu 2-3 busa na liniji, a to je gotovo svakog vikenda duz cijele godine, a i imaju 2x dnevno liniju ka Njemackoj, tako da stavi na papir zaradu Bočca od sezonskih linija (kojeg ti forsiras) i zaradu jednog Halilovica duz cijele godine na linijama ka Zapadu.
Nadalje Ćićko ima 2 linije ka D, koje su isto odlicno popunjene + odlicnu liniju za ZG...

Trebas odvagnuti sezonske od redovnih cjelogodisnjih linija, neka Bočac vozi te linije cijelu godinu pa bi onda vidjeli, vjv bi bio fijasko kao i na Novom Sadu...Zato su po meni ipak Ćićko i Halilović u prednosti nad Vienom i Bočcom...drago mi je vidjeti konstruktivnu raspravu, to jo ono sto je falilo forumu, da svatko kaže svoje mišljenje...napisah svoje u prošlom postu kako bi trebao redosljed izgledati...

Marko_BL417

#153
Znam. (Mada nisam baš znao da 2+ busa na linijama ka zapadu idu tako često)

Nikog ne forsiram i rekao sam ti da bi mi čak bilo i žao stopirati ovu Bočcovu temu na forumu. I ponavljaću to koliko god puta me vi optuživali da sam pristran (A nisam ni najmanje, rekao sam ti, zbog teme koja je doživela pravi skok).

Upoređujući linije, ne znam onda šta će npr. PPZ kao veći prevoznik. Od međunarodnih ima samo Ljubljanu, sljedeće dvije po dužini su mu Sarajevo i Mostar, sve ostalo je po ZDK i prigradu. Vozni park ima 50 voznih jedinica od kojih su 6 autobusa uslovno (za BiH standarde) nova, a pola od tih 50 su im prigradski autobusi.

Isto tako, i u Semberiji je većina autobusa prigradskog tipa, a nema nešto niti ino linija (ne znam ni da li imaju, osim Beča, još neku liniju za vani, sve su prepustili kooperantima).

I Bosnaexpress Doboj Jug se isto ne može pohvaliti nekim respektabilnim linijama, ali ni novijim vozilima u voznom parku

Takođe, Autoherc Grude, Biss Tours i Transturist Tuzla nemaju zavidan broj međunarodnih linija niti zavidan vozni park (po voznom parku se izdvaja Transtoirist), ali one moraju biti izdvojeni radi grupacija (Autoherc - Autopoduzeće, Biss Tours - Zenicabus, Transturist - Ena Trans)

mate

Ne bih ni ja znao da su toliko cesto, da nisam u zadnjih mjesec dana 2x se zaletio do Slav.Šamca i samog prijelaza...Za Vienu znam da pogotovo nedjeljom na jutarnjem polasku budu 2 busa, i to ugl. S431 DT i neki jos bus, a na drugom budu ili Cityliner ili Travego, ali Halilovic me je ugodno izennadio u oba navrata su bila 2 busa, i to po 2 katnjaka jednom 2X Vanhool i jednom Sky + VH...
S jedne strane bi trebala kompletna revizija i utvrđivanje kriterija...btw. PPZ vozi tu liniju za Italiju, nije to do Ljubljane, Semberija ima jak Beč koji mislim od nedavno ide SD + 2 ili 3 puta tjedno Berlin, TTT ima jos i dalje jake linije, nemoj misliti da nema, i dalje on pegla Njemacku, Austriju, Svicarsku, Hrvatsku...BEX se fokusirao na međunarodne ka HR i SLO... tako da se svi trebaju ukljuciti u konstriktivnu raspravu i iznjeti sve svoje prijedloge, a onda neka mod tim odluci sto i kako...

Slavisa

#155
Ovo je moje misljenje
Kad bi uzeli u obzir gradski i prigradski prevoz u bočcu je jača zarada od sve i jedne firme koju ste spomenuli, a austriju ide jedan bus kao sto je i normalno ali uvjek uz njega ide jos jedan autobus kao bis jer budu popunjeni do zadnjeg mjesta, a austrija im je ruku na srce bas jaka

A sto se tice odrzavanja vozila tu mu ni halilovic ni cicko ni primirisati

Setre trojke gt-hd  su najbolje u BiH jer su kao nove radi dobrog odrzavanja.

nick

#156
Mozda bi trebalo Halilovica staviti u velike prevoznike umjesto BEX-a, jer im se busevi doslovno ne gase. Za Njemacku po broju putnika su samo jos Kantic i Globtour jaci od njih. Kako je se firma za 10 godina razvila je za svaku pohvalu. Ne znam ko se od vas sjeca kad su poceli, imali BMC Probusa pa onda one stare Vanhool EOS ex Reiseclub Cottbus.
U svakom slucaju se slazem da treba promijenitin podforum te umjesto Servistransa, Prosica i APB Mostar staviti nove prevoznike, koji su se razvili u zadnjih nekoliko godina.

Slavisa


mate

Slavisa druze, mlad si, postujem to sto ti je otac radio u Bočcu, iskreno da tebe i Marka nema Bočcova tema ne bi bila uopce toliko razvikana niti bi prosjecni posjetitelj foruma stekao dojam da je Bočac jedan od većih prijevoznika u BL...
Bočcove međunarodne linije ka Srbiji via Sremska Rača (il di vec idu) prakticki ne uzimam u obzir, buduci i dalje se granice prelaze s OI...to mi je i logicki da bude dosta dobro popunjeno, lakse preci granicu, i pogotovo u i iz pogranicnih mjesta, i ktome linija vjv staje kod svake bandere kako se u narodu kaze... Ne znam kako je popunjena linija za NS (via Bos.Gradiska), ali tu ugl viđam niske cetvorke, za NS (via Bos.Brod) znam, buduci ide u 92.7 % slucajeva MB Medio...i te linije su vjv u deficitu, koje ove linje preko Race moraju pokriti, i tu se dolazi do pozitivne nule.
Sto se tice Austrije, ne znam bas da su redovno puni, i uostalom nijednu liniju ne voze sami, uzet cu pr. nedjelja di sam sreo S416 GT-HD Neobasa na koop.liniji Teslic - Linz, u busu je bilo nekih max.30 putnika...Tu je pr. Viena u prednosti posto samostalno vozi 2x dnevno ka Becu...
Za kraj ovog djela, svaka cast Bočcu na održavanju, to je neosporno, ali morate shvatiti da se kriteriji visokoturistickih buseva koji prometuju ka Zapadu s vremenom i mijenjaju...Uzet cu pr. Hrvatske, gdje mislim da nijedan prijevoznik više ne obavlja linije ka Zapadu s S315 GT-HD, ma kakva god ona bila (a stvatno ima ocuvanih primjeraka), da je zlatni autobus, morate shvatiti da to nije autobus više za linije ka Zapadu, on može baciti liniju ka Srbiji i eventualne vanredne po regionu, ali to je njegov maksimalni domet.

Nadalje, ovdje se komotno moze 4 prijevoznika promjeniti (ako se robuje brojci koja je sada), pr. na ovaj nacin:

Servistrans - zamjena s Halilovicem
Prosic - zamjena s Ćićkom
APB Mostar - zamjena s Vienom
Neobas - zamjena s Bočcom

Surinam

A po čemu je to Neobas iza Bočca?
Busevi su tu negdje, više linija ka zapadu ima Neobas.
Par polazak za BG,  ide sezonska za CG, a imaju i redovnu za CG.
Ok tu su Lazaro i Holubić, mada je to jedna firma, da se ne lažemo.

Mate, Bočac četvrokama vozi Linc, i nekad petica i spratni ulete.

Busfahrer

#160
Citat: nick  u 23 07, 2019, 10:35:58 PRIJEPODNE
Mozda bi trebalo Halilovica staviti u velike prevoznike umjesto BEX-a, jer im se busevi doslovno ne gase. Za Njemacku po broju putnika su samo jos Kantic i Globtour jaci od njih. Kako je se firma za 10 godina razvila je za svaku pohvalu. Ne znam ko se od vas sjeca kad su poceli, imali BMC Probusa pa onda one stare Vanhool EOS ex Reiseclub Cottbus.
U svakom slucaju se slazem da treba promijenitin podforum te umjesto Servistransa, Prosica i APB Mostar staviti nove prevoznike, koji su se razvili u zadnjih nekoliko godina.
Ako ces pravo, ni sad nemaju nove autobuse

Marko_BL417

Citat: SurinamA po čemu je to Neobas iza Bočca?
Busevi su tu negdje, više linija ka zapadu ima Neobas.
Par polazak za BG,  ide sezonska za CG, a imaju i redovnu za CG.
Ok tu su Lazaro i Holubić, mada je to jedna firma, da se ne lažemo.

Mate, Bočac četvrokama vozi Linc, i nekad petica i spratni ulete.
Može onda, Neobas ostaje u većim, a Bočac ostaje u "abecedno" (to je moj konačan prijedlog). A ne mora se striktno ukloniti onoliko koliko se doda novih. Viena npr nije ništa veća od Bočca, ako ništa, u prosjeku su na istom nivou, tako da i ona može ostati u "abecedno". Moj konačan prijedlog:

Ukloniti Servistrans, Prošića i APB     Dodati Ćićka i Halilovića (kad bi se biralo između trećeg, moj glas ide Vieni)

akz

Ekipa svima svaka cast na ovakvoj raspravi, ide se ka biti foruma, di se na ovakav argumentirani nacin raspravlja, bez ikakvih teskih rijeci. Svatko od vas pokusava svoje stajaliste prezentirati na odreden nacin. Iskreno ja ostajem pri onome sto sam jucer napisao, moja prva 2 prijedloga su Cicko i Halilovic za uvrstenje, a onda onaj drugi dio prije Viena nego Bocac, posto su mi ipak cesci ovdje na zapadu, to su ugl. nijanse koje mora cijeli admin tim ovog foruma odvagnuti i odluciti sto je najbolje...

Slavisa

Poštujem to za linije ka zapadu ali da se nelažemo Bočac ima bolji vp od neobasa, neobas da ima vp kao bočac i da odrzava vozila kao bočac gdje  i mu bio kraj, ja bočcu dajem glas radi dobrog voznog parka i odrzavanja istih

The hicMe

Mislim da se ni APB ne treba dirati dok Bex moze u manje a njegovo mjesto da preuzme PPZ, koliko god ja tu firmu ne cijenim zbog nekih drugih stvari, linija za Italiju im je puna stalno, Slovenija im je isto tako popunjena po 20-30 putnika van sezone, a VP je ako gledamo i vozila na Slo tablama bolji od Bexovog, da ne idemo dalje u grad i prigrad i koliko tura se uradi za Almy TA. Podrzavam sto se tice Cicka i Halilovica, i ako je ovaj drugi imao incidenata sto se tice ispravnosti buseva u DE.
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!