Pitanja korisnika vezana za rad foruma

Autor admin, 06 04, 2017, 21:28:21 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 4 Gosti pregledava ovu temu.

The_Dubster

molim vas da u obzir uzmete broj linija (u BiH i prema vani) te broj vozila, pri čemu ćete se voditi kvalitetom voznog parka.

nemojte biti pristrasni :)

m_junuzovic

Halilović, strašno su uznapredovali u zadnjih nekoliko godina.

Marko_BL417

Znači za drugo mjesto je dvojba između Viene i Halilovića

Kad se podvuče crta:

Viena 22 autobusa računajući kombije, Halilović 32 autobusa računajući kombije
Broj linija i polazaka ni jednog ni drugog ne znam a broj sezonskih linija i vanrednih za agencije ide u Vieninu korist
Viena 4 strane na forumu, Halilović 7

Znači za sada prednost ima Halilović 

akz

Ako je za Bocac vec lobiranjem BL ekipe odluceno (iskreno fali im jos linija ka D i eventualno CH), ocito linije ka istoku to pobijaju...za drugo mjesto moj izbor je:

Halilovic - definitivno su postali pojam s svojim Vanhoolovima na cestama duz EU...malo im prosjek kvari N1122...A linije koliko vidim po putevima i na Bregani su im pune, i nerijetko vise buseva ide van na linije, vise treba gledati na linije ka Zapadu radi ipak vece zarade a i one su cjelogodisnje, nije sav kruh na sezonskim linijama za CG...a vidim da je netko napisao da Halilovic bas nije razvijen u vanlinijskom sektoru, a po Zapadu se viđa dosta buseva na vanlinijskom prijevozu...

nick

Realno, Halilovic je dosta jaci od svih nabrojanih, mozda jaci i od Biss Toursa i Trans Turista

Slavisa


akz

Svi vi pricate o tom Bočcu kao velikom prijevozniku, i da on bez pardona ulijece (nema sta jak BL lobi) u ovaj spisak...jednog prijevoznika ste svi zaboravili, a on je jak isto, od lokalnih linija pa do nekoliko međunarodnih linija opet s pristojnim voznim parkom...Posto se ekipu iz Hercegovine stavlja na margine, pokusat cemo ih na mala vrata ugurati (iako ce me svi popljuvati i rec da nisam u pravu)...Jedan od prijevoznika koji tiho gradi svoje carstvo bez nekog pretjeranog isticanja - Ćićko Commerce, linije ka EU su mu konstantno jake, steta samo da nema vise polazaka ka ZGu, ovaj jedan mu je svakodnevno pun, Njemacka standardno puna, s odlicnim voznim jedinicama...tako da sto su Boccu linije ka istoku, Cicko pojede za dorucak svojim linijama ka Zapadu...Sto se tice vanlinijskog prijevoza, dosta su jaki, buduci sve eminentnije udruge s podrucja Livna i Tomislavgrada koriste njihove buseve za prijevoz (od KUDova do sportskih kolektiva)...Tako da mislim da je red da i Hercegovina dobije svog predstavnika u ovom krugu, posto to Ćićko sigurno je...

Marko_BL417

#142
Za Ćićka si u pravu, njega smo svi nekim čudom smetnuli sa uma, hvala na podsjećanju i samim tim na prijedlogu

Drugo, ne znam da li se šališ kad već drugi put kažeš da je Bočac uguran "preko veze", ali moram ti reći da ovo apsolutno NIJE moja ideja. Meni je žao što će, ako se ovo realizuje, Bočcova originalna tema stati sa radom i neće imati takav rejting na ljestvici koju automatski bilježi statistika foruma (a to je da je po odgovorima i po pregledima među prvih 5 tema na forumu), tako da ja iskreno ne bih ništa ni dirao. Nek se gradi ova tema kad je već jedna od rijetkih koje su doživjele ekspanziju.

Sa druge strane, Slavišin prijedlog je na mjestu - Bočac ima 30 voznih jedinica samo u turizmu i međugradu i cca isto toliko u gradsko/prigradskom sektoru koji se stalno osvježava. Pored nabrojanih stalnih linija i veoma jake sezonske linije za Bar tu su vanredne vožnje koje se realizuju ne samo iz Banjaluke nego i za agencije iz drugih gradova u BiH. Tako da, osim Ćićlka i Halilovića, mislim da ne vrijedi ni jednog prevoznika koji je na našem forumu u "prevoznici abecedno" porediti sa Bočcem. Ako neko ima još kakav prijedlog, slobodno predložite prevoznika, a ja za sada mijenjam glas, dakle Bočac i Ćićko (oni idu a otpadaju Servistrans i Prošić i prebacuju se u abecedne).

Slavisa

A i Autoprevoz BL nemože više sa NEOBASOM u istu temu jer neobasov i autoprevozov gazda nisu vise isti jer je autoprevoz kupjlen od strane gazde najvece banjalučke pijace ( tržnica ) tako da i oni vise nebi trebali biti zajedno

akz

Jos malo u prilog Ćićku -   ima kolodvor + imao je Setru 415 HD kad su ostali derali po 215 HD + nabavljao 517 HDH i MB Travege dok je ovima bile domet 315 UL / GT-HD i 415 GT/ GT-HD...iskreno ne znam tocno po kojim se tocno to sve kriterijima gleda, ali po nekom logickom razmisljanju Cicku je mjesto ovdje...a cak bi i APB Mostar mogao izletiti...isto ne vidim po kojem kriteriju je on ovdje, pitanje je da li imaju sto medunarodno od linija (ZG su ukinuli, eventualno ST sezonski)...

Slavisa

Ja mislim da bi najbolje bilo ubaciti BOČAC I ĆIĆKA

m_junuzovic

Po brojkama su Bočac i Ćićko veći, mogu ja napraviti sliku za temu ko na kraju bude odabran.

Controller

Citat: The_Dubster  u 22 07, 2019, 18:49:48 POSLIJEPODNE
Samo je sad pitanje da li u podforum postavljati sve slike Bočca uključujući i gradske buseve? Jer onda bi okrnjili GP - Banja Luka??
Ostaviti gradski i prigradski saobracaj u GP Banja Luka. Ostalo u posebnu temu.

mate

Citat: Slavisa  u 22 07, 2019, 22:39:38 POSLIJEPODNE
I ja se slažem za HALILOVIĆA

Citat: Slavisa  u 22 07, 2019, 23:48:28 POSLIJEPODNE
Ja mislim da bi najbolje bilo ubaciti BOČAC I ĆIĆKA

Evo sto se desi kad netko argumentirano tipa AKZ, objasni neke stvari - dobijemo promjenu misljenja u samo sat vremena...za ovako nesto prvo treba utvrditi kriterije po kojima se gleda da li je prijevoznik veći ili nije...prvo uz Prosica i Servis, pitanje je da li APB Mostar (akz fino objasnio) i Neobas vise imaju te kriterije da su veci prijevoznici, Neobas pogotovo posto nitko a mislim ni sami oni ne znaju kakva je situacija kod njih...znaci ukratko treba malo proci prijevoznicku scenu odvagnuti sve kriterije i donijeti novi popis za vece prijevoznike. Po meni ako se vaze izmedu par ovdje napisanih, svoje glasove dajem za Ćićka i Halilovića. Kratko objasnjenje za oba prijevoznika:

Ćićko - mislim da je akz tu sve argumentirano napisao, te da su ga pojedinci "slucajno" zaboravili, ukratko jak vozni park, pokrivene lokalne linije, a i dosta jake međunarodne linije ka EU + jak vanlinijski prijevoz.

Halilović - isto je akz nekoliko stvari napisao kod njega, te dijelim isto misljenje, pokriven je jakim medunarodnim linijama ka EU, vanredni prijevoz isto ljudi obavljaju, te mislim da zasluzuju da budu na ovom spisku.

Sto se tice ostalih, Bocac i Viena od međunarodnih linija ka Zapadu (koje donose većinu zarade) imaju samo Austriju, sezonske linije i linije ka Srbiji ne racunam, posto sezonske linije ne donose zaradu cijelu godinu, a Srbija je prirodnim vezama povezana s RS tako da to gledam kao skoro domace linije, jos pogotovo dok se granica prelazi s OI (GP BiH / SRB). Bočcu i Vieni svaka cast, ali njih i Ćićko i Halilović jedu za doručak što se tiče ukupne slike (linije, vozni park, pokrivenost...). Malo cu usporediti jos Vienu i Bočac i tu prednost dajem Vieni, malo cu staviti na stranu lokalne linije i vozni park za lokal, tu Viena sije Bočca u nekoliko segmenata...Viena održava samostalno 2 polaska dnevno za Beč i busevi idu jako dobro popunjeni gore...Nadalje, vozni park visokog turizma je na strani Viene, koja je unazad par godina ga fino sredila i lijepo je vidjeti buseve na putu, svaka cast Boccu ali oni trenutno imaju 8 autobusa za visoki turizam (Setre četvorke GT-HD, HDH, DT i petica), sve ostalo su busevi za međugradski prijevoz ruku na srce...Nadalje vanlinijski prijevoz, oba prijevoznika su tu jaka, nisu vanredne samo Sajam knjige u Beogradu, CG primorje i Grcka...Vienu sam cesce viđao i po Zapadu, pocevsi od Zagreba (Interliber, Advent...) pa nadalje...Bočca nisam imao prilike nigdje vidjeti na vanrednoj osim u Bosanskom Brodu kada je s nekim malim MBom dovezao nogometase...

Moj prijedlog za kraj - malo detaljnije razmotriti sve cinjenice i malo vise promjeniti sliku vecih prijevoznika.
Moji glasovi idu iducim redosljedom (ruku na srce ima mjesta za ova sva 4 prijevoznika)

1. Ćičko
2. Halilović
3. Viena
4. Bočac

The_Dubster

mate čuvaj glasove za kraj sedmice kada ću napraviti glasanje....

Odlična diskusija, odlični prevozi. Mogli bi izgleda izbaciti tri, ubaciti tri... Ako se ne desi još kakva promjena.

idemo dalje - prijedlozi i diskusija?


Citat: m_junuzovicmogu ja napraviti sliku za temu ko na kraju bude odabran.
kada se usaglasimo, svakako ćeš raditi onda novu sliku.