Bus-ekonomija

Autor mikibus, 26 05, 2017, 23:58:34 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

mikibus

Postovani clanovi, pozdravljam sve. Posto je ovo tema za sve i svasta imam pitanje pa bih zamolio ako neko zna neke odgovore da pise ovdje, naime, planiram uzeti dva busa i mini bus i raditi samo vanredne ture u drzavi i inostranstvu. Pa pitam sta mi sve za pocetak treba, od papira, objekata, kome da se sve obratim i ostalo, Ja sam iz Gradiske(BiH)

The_Dubster

Kod nas ti je, kao i sve, malo komplikovano za ispratiti proces, jer uvijek fali jedan papir i jedan pečat :D
Ali recimo za početak možete pročitati više na ovim linkovima, pa na osnovu stvari ovdje da pokrente prve korake.
https://www.kontoprom.com/?strana=DOOiliSP

http://osnivanjepreduzeca.rs/osnivanje-preduzeca-u-republici-srpskoj/

http://www.investsrpska.net/files/131210_Koraci_u_registraciji_jednoclani_doo.PDF

Sretno vam i nadam se da ćete uspjeti te da će naš forum dobiti jop jednu temu :D

mikibus

Hvala na linkovima, nesto sam vec nasao, citao, ne zurim puno ali nadam se da cu staviti vasu naljepnicu na svoj bus. Imam prostora za posao samo mi treba malo srece. :)

Marko NS

Nadam se da sam na pravom mestu postavio komentar :D
Moje pitanje je sta je sve potrebno da se otvori prevoznicka firma u Bih ?
Hvala unapred.

The_Dubster

strašno puno papira i veza :D

Dani

Papira treba puno, veze trebaju da se to sve ubrza, a vala treba i para...

Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk


Marko NS

#6
To su najmanji problemi  ;D nego interesuje me jel mora vlasnik da ima polozeno D Kategoriju ko u Austriji ?
Hvala unapred. :D :D

Dani

Ne mora ako registrujes kao d.o.o. a ako registrujes kao obrt onda mora

Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk


piksi007

Pozdravljeni

Zanima me sledeće, tačnije imam nekoliko pitanja. Često posjećujem ovu stranicu jer volim autobuse i sve vezano za njih, mada mi je struka skroz deseta. Vidjeo sam red voznje na stranici ministarstva TK i zanima me da li je i dalje validan taj raspored voznje kantonalnih linija. Drugo pitanje je sledeće: Zanima me koliko kosta otvaranje linija sledećih i da li se one plaćaju glede na broj polazaka ili kako vec
a) Opštinske
b) Kantonalne
c) Federalne
d) Međuentitetske
e) Međunardone linije

Pokusao sam naci podatke na netu ali ih nisam pronasao

The_Dubster

nema podataka zvanično, jer se u ovoj državi ništa ne poštuje.
Pitanje je pravo, ali jednostavno neće ti niko dati pravi odgovbor zato što to vladajćim tako odgovara. Bukvalno ti ide po principu koliko "podmažeš" tolike su ti šanse za neku liniju...

mikibus

Postovanje, ne znam da li trebam ovdje pisati ali pisem...
Zanima me sta mi treba sve od papira da bih mogao imati dva tri busa za iznajmljivanje, koja bi radila turizam u bih i inostransvu. Takodje zanim me sta vozilo trebe da posjeduje od dozvola papira i tako dalje.. Recimo da namjeravam kupiti mb sprinter 20 mjesta, setru 315 hd koji su koraci da bih ostvario poziciju za rad. Unaprijed hvala.

The_Dubster

ako mislis na poslovanje u BiH, prvo moraš otvoriti firmu sa odgovarajućom djelatnošću, ući u pdv sistem i onda tek krenuti na kupovinu vozila.
Ovisno jel vozilo uvezeno ili je kupljeno u BiH idu određene procedure oko carinjenja, homologacije, registracije i izdavanja licenci za rad vozila.

Dakle, prvo u svoju opštinu da vidiš šta je potrebno za otvaranje firme pa onda dalje korak po korak :D

Dani

Za otvaranje firme je potrebno:
Ljekarsko uvjerenje
Potvrda sa suda da nemas zabranu obavljanja samostalne djelatnosti
Potvrda iz centra za socijalni rad o poslovnoj sposobnosti
Potvrda iz porezne da nemas dugovanja
Diploma
Ovjerena kopija licne karte
Ovjerena kopija diplome
Dokaz - uplatnica o uplacenoj opstinskoj taksi
I zahtjev za pokretanje samostalne djelatnosti


Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk


Surinam

Ajd da ovdje pitam....

Jesu li većina autobusa na međunarodnim/međugradskim linijama na dizel?

The_Dubster

zvanično 100%, nezvanično ko zna kakvih mješavina ima hhahahaha :D

koliko znam samo su Kinezi do sad napravili visokopodne buseve na struju, ali zbog toga njihov domet nije velik pa nisu zasad zaživjeli niti su trenutno isplativi