Niš-ekspres - Razno/Diskusije

Autor Dani, 08 11, 2017, 10:47:48 PRIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

The_Dubster

Na stranu sve, ali sami vozači su dijelom krivi za sadašnju poziciju.
radiš s ljudima, ne možeš biti prost, treba malo kulture i lijepih manira da se pokažeš i ti kao čovjek i firmu kao dobru da se stekne kvalitet i povjerenje među putnicima

Miki Machak

#16
Prvo su nam kolegijalnost zabranili još davnih dana sramota nas jer nas kolege iz drugih firmi lepo prime, ispoštuju i prevezu bez da nam naplate kartu i ako mi prvi uvek izvadimo novac za kartu jer nama firma ne dozvoljava kolegijalnost da vratimo kolegijalnošću već nas kasnije ta kolegijalnost skupo košta 10-20% s plate okvirno sad i ove gluposti za koje bi prvo trebali ljudski i da nas plate mada smo iskreno i sami krivi jer nismo kao stari šoferi složni dok su koleginice i kolege šalterski radnici i iz rezervacija još uvek taj duh zadržali tako da kod njih ne verujem da će im ova ideja lako proći.
Slažem se da ima i nas svakakvih mada ređe već i onih neotesanih koji kvare ugled firmi a računajući mobing i smanjene plate prošle jeseni mnogi od nas se maksimalno trude da što bolje svoje odrade i koliko toliko ljubazni da budemo opet sa ljudima koji svoje kućne frustracije leče na nama kojima si stoka i svinja ako nećeš da staneš da izađu kod neke Jecine ili Cicine prodavnice jer njima je tamo kuća daleko im je 5 min peške da idu sa stanicu ja sam imao situaciju da su zvali firmu da su me nagrdili da smo kolega i ja ceo put od Beograda do Skoplja pušili cigarete jednu za drugom i kako nismo hteli da stanemo gospodi da izađu u Jagodinu kod policijske stanice ajd sve to su nam nekako i progutali jer ko je lud da ti stane ispred policajci a da ne postoji gradska stanica ali za cigarete su nam dušu izvadili i ako smo imali bukvalno ostalih 30 i više ljudi da potvrde kako nije bilo tako pa i u suštini ovo što su postavili kamere u buseve i ne ispada tako loša stvar bar smo za to zaštićeni a i nedavno je bila situacija u Herceg Novom kolega koji je preminuo za volanom tako da se na snimku sve lepo videlo svaki sekund i ako iz razumljivih razloga niko od rukovodstva taj snimak nije mogao da pogleda.

Marko_BL417

Koja linija za Herceg Novi iz Niša, iz Beograda ili iz Požarevca i šta je bilo kolegi, je li u odlasku ili u povratku, de malo detaljnije?

The_Dubster

razumijem ja to sve, kao što sam i prije rekao, ali ne razumijem što su gluposti, kako si napisao, da putniku kažeš Dobar dan, može li karta na pregled, hvala što ste s nama putovali i slično... ???

Miki Machak

@Marko:
Niški Herceg Novi ne idu ova druga 2 polaska do sezone odnosno do juna meseca i završavaju 15.09. srce ga je izdalo za volanom kad su pošli iz HN od semafora možda 300 m pošao i navalio se čovek na staklo na levo i autobus prešao u levu traku reč jednu nije rekao da mu je loše ili već da neko od kolega sedne da vozi umesto njega.
Kolege sa njim što su bili u busu jedan slučajno napred stojao iza vozačevog sedišta pisao naloge i kad je video da se čovek navalio na staklo preko njegove noge kočio i bus kako je stao tako se i ugasio probali da rasveste čoveka i hitna došla ali ništa,mogla i tragedija daleko bilo da bude čujem da su ostavili ljudi auto neće više da ga voze zbog kolege..
Krvav je to dinar stres mobing i sve kad se skupi čas po zlu krene, izvadili su karticu iz kamere sa snimkom ali kako čujem niko nije mogao od rukovodstva da gleda sve se i vidi kako čovek pada i kolega kako uskače kako zaustavlja bus i sve ostalo.
@The_Dubster:
Druže ako pojedinci do sad to nisu naučili ne trebaju ni da voze ljude da se razumemo a sve to je ono osnovno što svi radimo izuzev hvala što ste putovali samo doviđenja prijatno mnogo puta su me po izlasku iz vozila i psovali i vređali samo lepo doviđenja gospodo i daleko vam lepa kuća kad izađu od mene je dosta i mnogo za ovu platu kad mi daju platu koja je bila pre 7-8 godine nema problema i kravatu ću da stavim ako treba i sve naredbe da progutam al za ove pare da nas neko smatra za kromanjonce i leči svoje frustracije druže što je mnogo mnogo je.

Marko_BL417

Strašno, sav sam se naježio

Ma da, stres, koliko god čovjek bio otporan, fleksibilan i tolerantan, činjenica je da radiš sa ljudima i odgovaraš za njih danonoćno i još tortura u firmi, sve se kad-tad skupi...

Miki Machak

#21
Citat: Miki Machak  u 16 12, 2017, 13:20:13 POSLIJEPODNE
Moja mašina od letos dok sam radio kod njih Ko308 posle renumeracije, a Ko395 kad sam ga zadužio, sreo sam ga pre neki dan kad sam se vraćao iz DE još se ne da stari lav :)
AS Smederevo najpre kad smo išli na Pančevo - Kuršumlija

I omiljeno Odmorište Krnjevo za pauzu po malo mi nedostaje iskren da budem :)

Odoše i stari lav i linija stara preko 20 godina Pančevo-Kuršumlija (Kosovo Polje pre rata) u legendu  :-[
Bus rashodovan a liniju su pre 2 dana privremeno ukinuli ali znajući ih privremeno ukinuta linija nikad više neće biti obnovljena kao što je slučaj sa čuvenom linijom za Dortmund i sa linijom Niška Banja-Zrenjanin...
Iskreno žao mi je i našeg druga dispečera iz Pančeva Pekića malog kako ga zovemo koverat po koverat nosi (Niška Banja pre 2 ipo godine, sad Kuršumlija) još Pančevo-Niš-Bujanovac (Gnjilane da odnese ako i to reše da ukinu) i ostade dečko da menja firmu ako već nije otišao i on...

Miki Machak

Od danas se više Niš ekspres neće viđati ni na linijama ka Austriji tačnije ka Bregenzu i Salczburgu bar je tako odredilo naše rukovodtstvo da su te linije nerentabilne...
Polako stranicu po stranicu stižemo do korica istorije Niš ekspresa, takođe od juče smo za dvojicu kolega slabiji dali ljudi otkaz nisu se ni potrudili da ih zadrže.

The_Dubster


Miki Machak

Ostao je Beč i Sofija plus ex Yu Ljubljana nekad sami sada kooperativno sa Kani busom Zagreb sa Čazmom, Crna Gora sa kooperantima i jedino Skoplje samostalno sa kooperantom na papiru Nemačka, Bregenz, Salzburg, Ženeva i Torino nema više neke poodavno a neke u nazad 2-3 godine.

Miki Machak

Odlazimo polako u legendu, kako sam čuo uskoro i linija Niš-Ljubljana nekad čuvena Skoplje-Ljubljana odlazi u istoriju...
Korak po korak ovo na dobro neće da izađe.  :-\

Miki Machak

Od sutra Pančevo-Sokobanja jutros je zadnji polazak iz Zrenjanina otišao a danas i na dalje do Pančeva.

Marko_BL417

Kad su vas svi napadali što šaljete Nibuse na linije od 500 kilometara i kad su svi govorili da su to govna i krševi od autobusa, ja sam vas branio, govoreći da je bitno da je autobus ispravan, udoban i tih. Međutim, stvarno nije u redu da rukovodstvo firme šalje Setru S 319 UL-GT na liniju pomenute dužine (konkretno, vidio sam ga na liniji Požarevac - Herceg Novi) na onakvom putu to je stvarno van svake pameti. Prije svega mi nije jasno kako taj autobus može zakonski voziti tu liniju od XXX kilometara, odnosno kako je prigradski autobus prešao granicu? Dovoljno je samo reci da taj bus vozi noćnu liniju a nema krevet za drugog vozača. Ali hajde, to ćemo pripisati korupciji.

Druga stvar, niko ne traži Setru 417 HDH ili 517 HDH za tu liniju, ali recimo GT-HD klasa je tokom dužeg putovanja mnogo udobnija i prijatnija od niže, UL-GT klase, posebno u krivinama i na putu kakav je do CG.

Treća stvar, nek ta vaša Setra 319 UL-GT ima 65 sjedišta i nek svaki putnik ide sa samo jednim koferom, to je već 65 kofera u onoliko malen prtljažnik treba smestiti (mada praksa kaže da ima mnogo više kofera na sezonskim linijama ali i 65 je za onolipacni prtljažnik puno). Ja ne znam jel vama u cilju rasterati putnike ili privući nove te zadržati već postojeće?

Miki Machak

Žurilo se da se degradiraju Nibusi pa imamo i to što imamo na njihova mesta su i dosta neadekvatnih zamena ubacili ali za domači saobraćaj i za nas vozače dobre su i te setre lakše su za vožnju.
Setru 415 GT sam ja 2-3 ture vozio za Beč nisam se bukvalno ni umorio mada smo mali problem imali sa prtljagom ali snašli smo se nekako.

Marko_BL417