Polaganje D kategorije

Autor -SRKI, 24 08, 2017, 21:58:53 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

Setraa

Pozdrav kolege ja neznam.koliko.sam u pravu ev da cujem.i vase misljenje vezano za ovu raspodjelu D i D1 imam 21 godinu i kaonsad navodno mogu polagati D1 pa.neznam.koliko je to pametno kako da nadzem taj posao svaki poslodavac vise volit primit u radni posao ko ima.D dakle da.moze vozit i veliko i malo a nece niko.primit sa D1

setra315gt-hd

Pa sto se tice D1 kategorije tu ce te rijetko ko primiti posto pod D1 kategoriju spada minibus do 16 sjedista i 8m duzine. Jedino ako imas sanse negdje da pocnes voziti sa D1 kategorijom to ti nije lose. Bilo bi bolje da polozis CE kategoriju pa da vozis negdje kamion imas vise koristi

Hari

Pozdrav, kakav je sada zakon kada se zeli poloziti za autobus "D" kategoriju, da li je neko upoznat s tim...

Semir

Sada se može ako imaš 24.godine da polažeš direktno D kategoriju sa B kategorije

Setraa

Pa dali ovaj zakon ostaje za stalno da sa tek 24g mozemo polagat D kat.

JuniorJ7

Imam jedno pitanje, više je zdravstvenog tipa.
Imam oštećenje sluha na jednom uvu medjutim, ukoliko bi nosio slušni aparatić - da li bih mogao da polozim i dobijem svu potrebnu papirologiju za vožnju autobusa (ljekarski, D kategorije i itd.)

Pozz

Marko_BL417

Zavisi od stepena oštećenja. Najbolje je da odete u zdravstvenu ustanovu gdje se obavljaju ljekarski pregledi za vozača autobusa i oni će vam reći da li ste sposobni ili ne. Ja npr. na lijevo uho malo slabije čujem i nisu mi ništa rekli. Međutim očnog ljekara nisam prošao jer mi malo bježi oko (strabizam), iako to ne umanjuje moju sposobnost da vidim i vizuelno opazim sve informacije koje se od mene kao od vozača autobusa traže tokom vožnje, al ne možeš ti to budali dokazati, kaže ja ti vjerujem, ali u zakonu stoji... bla bla... j*bo ih zakon

JuniorJ7

Kako čitam zakon stoji da kao u toku voznje moram nositi slušno pomagalo (samo u toku voznje).
Po zakonu dozvoljeno mi je jer je drugo uvo skroz uredu, medjutim, otom potom.
Hvala jos jednom.

Marko_BL417

#23
Jel fakat moguće da zakon ne propisuje ni maksimalnu starost ni euro normu za autobuse na kojima se vrši obuka?? Ako uporedimo zadnjih 10-15-20 godina, tad su auta bila stara po 15-20 godina (npr sjećam se 2005-6 se obučavalo na Golfu 2). Danas se obučavaju na autima max iz rekao bih 2009-10, mada je i to rijetkost. Ne vjerujem da autoškole na svoju ruku kupuju novija auta (npr. da bi privukli kandidate), jer evo npr. Golf VII je 2014. za obuku koštala oko 50.000 maraka; autoškole baš jedva čekaju da uzmu 4-5 tako novih i skupih auta i da imaju posla s kvačilom tj. lamelom svake 2 godine. Kupe novo da bi gledali kako se uništava. Danas ni jedna AŠ nema Golfa 3 ili 4, ne znam ni da neka ima 5-icu. Pa mi se kao logičan odgovor nameće da je možda takav zakon i da zakon možda nalaže da auta za obuku iz B kategorije ne smiju biti starija od 10 godina.

Autoškola za autobuse - dobiješ da se obučavaš na Setri 200 ili Jetlineru iz 198X. godine. Zašto je zakon podijeljen kad su različite kategorije u pitanju? I da li uopšte ovoliku razliku u starosti stvara zakon ili je to fakat volja autoškola?

Busfahrer

Pa tu je zakon trzista, da imaju dnevno 10 casova na autobusu kupovali bi i novije autobuse

The hicMe

Za obuku B kategorije je ja mislim starosna granica vozila 7 godina, a stose tiče autobusa, sa obzirom na godišnji broj polagaca mislim da se nikom ne isplati imati autobus 10 godina star koji vrijedi 70-80 hiljada ili vise. 
Devojčice, Fiat je automobil, Mercedes je spejs šatl!

Doki21

Kod nas u HR je potpuno drugačija situacija autoškole imaju dobre autobuse kao npr. MB Tourismo ili Setra S415 GT-HD ali opet mogu si priuštit takve autobuse jer s njima kad nema polaganja obavljaju povremeni prijevoz ili ugovoreni tako da opet ima zarade nije da samo stoji i skuplja prašinu.

MustoDoboj

#27
A ko je lud da kupi bus od 100 hiljada da bi radio samo obuku, ista situacija je i s kamionima. Na autima je druga prica, kupuju se skupa auta radi konkurencije a i ta se vozila ne gase jer ima puno vise posla na b kat. Smatram da nema nista lose u tome da se obuka vrsi na Setri 200, lako je poslije vozit 517. Budo je izrezao jako puno buseva koji su mogli sluziti jos u tu svrhu.


shime

@Marko_BL417
Ne mogu ti odgovoriti na pm mozda ti je pun inbox. Poslao sam ti mail.