Diskusija o međunarodnim linijama

Autor Marko_BL417, 23 08, 2017, 15:30:07 POSLIJEPODNE

« natrag - naprijed »

0 Članovi i 1 Gost pregledava ovu temu.

Busfahrer

#105
U nedelju na Sentilju CTS se 4 putnika i Neobas mislim sa 6.
Mislim da je Wien u pitanju, jeste da sad ljudi putuju kuci, ali to je ipak premalo.
Cini mi se da je Herc imao 15ak za Njemacku.
Biss dalje kod Welsa sa Iveco minibusom.
Svi su gubitnici, mislim da situacija nije bila dobra ni prije korone.
Zlatno vrijeme je bilo od 2011. do propasti Touringa.

Da li je neko vidjao koliko je putnika bilo prije praznika?
I koliko su drugi imali putnika sad za vikend?
Inace GT je opet poceo da spusta cijene

Surinam


Busfahrer

Pa vidim da reklamiraju München u jednom pravcu 35eur

nick

#108
Livno Bus vozi Livno-Minhen za 19 €, doduse organicien broj karata po toj cijeni.

ja5ko

Kako su livnjaci prosli s putnicima za vikend.
Vidio sam da su dobili i dozvole za dosta novih linija.
Vjerovatno pocetkom iduce godine bi trebalo da bude i dosta prinova.

nick

Sljedece sedmice zasijedaju njemacki političari kako bi pooštrili mjere i po mogućnosti još više ljudi zaviju u crno.
Najvjerovatnije ce se ponovno uvesti barem djelomična kontrola granica.
Nadam se da nisam u pravu, ali mislim da ce prijevoznici morati obustaviti linije ka i iz Njemačke.

The_Dubster

ja mislim da će Kantić i Halilović opet vozit svaki dan, dva puta dnevno :D

nick

#112
Mozda i tri puta 😁😁 Samo nek' se točkovi okreću 😀

mate

Mislim da ni Tante Angela nema više dovoljno Ojra da financira lockdown, nego da hoće još do negdje 10.-15.2. suzbije u što većoj mjeri pandemiju, kako bi iza 15.2. moglo krenuti do postupnog popuštanja mjera, pa će do Uskrsa (4.4.) sve ponovno biti u staroj normali. Vecina Europe je i sada pod mjerama, brojevi su svakim danom sve bolji, po meni od sredine 2.mjeseca sve se polako popušta...EU nema više love za financiranje svih država pod lockdownom, za prva tri mjeseca će se negdje novac naći, za dalje čisto sumnjam...Nekakva predviđanja su i da bi turizam mogao i rasti pogotovo od 1.maja pa nadalje, jer pogotovo Azijati čekaju kao zapete puške da krenu putovati, njihove bianco rezervacije samo čekaju...Da nema ovih silnih zajebancija oko granica već bi oni i došli...

Što se tiče linija - prijevoznici tipa Kantića (oba), Halilovića, Jelinaka, Usore će samo pojačati broj putnika i polazaka, iako Kantići i Halilović i sada voze skoro pa kao i prije korone. Prijevoznici koji ovise o Flixu - e tu je drugi par opanaka, vozit će ono što im Flix odredi - i čisto sumnjam da će se CTS, TTT i  Biss vratiti na stari ritam linija prema Zapadu. Iskreno njima bi bilo puno bolje da se riješe Flixa, jer bi lakše uspjeli u vremenu poslje korone. Globtour je priča za sebe, oni su definitivno jedan od onih prijevoznika koje je korona dotukla skoro do kraja, mislim da će se teško vratiti u ona vremena kad su drmali cestama Europe, veća je vjerojatnost da će ih iz Hercegovine LiBus i Ćićko dokrajčiti, a s područja Bosne - ostatak ekipe.

ja5ko

Za Hercegovinu ja smatram kada se situacija popravi da bi Li-Bus se lagano mogao na neki nacin 'osvetiti' Globtouru.
Odnosno potisnut ih kao sto su oni stari Livno Bus.

Manas

Centrotrans navodno vise nece voziti za Flix, a pitanje je hoce li ikako vise voziti vani jer Flixove dozovole ubrzo isticu,a ugovor nije produzen. Tako je da moguce da Hamburg i Frankfurt pocne voziti Biss.

The_Dubster

Al ne kontam kako nikad CTS nije iskoristio svoju firmu iz Slovenije da dobije vlastite redove vožnje za EU ?

Marko NS

Bilo bi lepo kad bi to tako krenulo ali koliko vidim i cujem nema nista pre jeseni od turizma nekog veceg, linije ce i dalje da se voze . Nemacka i Austrija opet postravaju mere, Austrija opet produzava lockdown do 8 Februara a Nemacka ce do Aprila.

mate

Citat: Manas  u 16 01, 2021, 22:15:27 POSLIJEPODNE
Centrotrans navodno vise nece voziti za Flix, a pitanje je hoce li ikako vise voziti vani jer Flixove dozovole ubrzo isticu,a ugovor nije produzen. Tako je da moguce da Hamburg i Frankfurt pocne voziti Biss.

I njima i Bissu bi bilo pametnije da se riješe Flixa - barem oboje imaju firme u Sloveniji, jer mislim da će sada Flixbus u BiH pogodovati samo jednom igraču - Globtouru.
Neka se samo pogleda što su vozili od INO prije Flixa, a što voze sada kad im Flixbus diktira što će voziti...
Definitivno je Flixbus u BiH unazadio prijevoznike

Marko_BL417

#119
A kakvo je stanje kod prevoznika u Hrvatskoj i Srbiji upoređujući vrijeme prije Flixa i kad je Flix došao?